Voxyhair Hyvinkää
Tjänster
Damklippning
Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.
45 min / 61,00€
Ny frisyr
Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.
60 min / 71,00€
Herrklippning
Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.
30 min / 35,00€
Maskinklippning
Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.
15 min / 20,00€
Luggklippning
Klippning eller putsning av befintlig lugg.
15 min / 20,00€
Team
Voxy Oy
Katrin L.
Milla S.
Emmi H.
Mailis
Gerli V.
Johanna H.
Karta
Torikatu 7, 05800 Hyvinkää
recensioner
4.9
352 recensioner
Meeri
11 Nov 2025
Damklippning · Milla S.
5.0
Kampaaja on hyvin miellyttävä. Ammattitaito on korkea. Saamani palvelu ja työn tulos olivat korketasoisia. Kiitos,kiitos.
Kari
4 Nov 2025
Herrklippning · Emmi H.
5.0
Todella hienosti ja ammattitaidolla hoidettu hiusten leikkaus. Monin erilaisin välinein hoidettu kaiken lisäksi.
Taru
1 Nov 2025
Utväxtfärgning och klippning · Mailis
5.0
Värit todella mieleiset.
Sirja
2 Nov 2025
Ny frisyr · Johanna H.
2.0
Palvelu oli ystävällistä. Sävytys ei onnistunut vaan se jouduttiin pesemään pois. Hius jäi karkeaksi ja elottoman oloiseksi. Tosin hiusten lähtötilanne ei ollut kampaajalle helpoin mahdollinen. Ehkä laskutuksessa olisi voitu veloittaa pelkästä leikkauksesta?
Merja
3 Nov 2025
Damklippning · Katrin L.
5.0
erittäin hyvää ammattitaitoista asiakkaan huomioonottavaa ystävällistä palvelua,
Pekka
24 Oct 2025
Herrklippning · Katrin L.
5.0
Aivan parasta
Nessa
24 Oct 2025
Damklippning · Mailis
5.0
erittäis tyytyväinen olen lopputulokseen
Ari
21 Oct 2025
Herrklippning · Emmi H.
5.0
Hyvä ja kohtelias palvelu. Emmi H. on taitava ja muutenkin loistava ammattilainen.
Krista
15 Oct 2025
Slingor och klippning · Emmi H.
5.0
Aina yhtä huolellinen ja ammattitaitoinen Emmi, kiitos!
Johanna
15 Oct 2025
Färg och klippning · Katrin L.
5.0
Annoin kampaajalle vapaat kädet ja hänellä oli loistavia ideoita juuri minulle. Kiitos!
Tom
11 Oct 2025
Herrklippning · Johanna H.
5.0
Ensimmäistä kertaa Johannan käsissä. Annoin vapaat kädet ja mitä sain - loistavan leikkauksen, rentouttavan päänahan hieronnan ja mahtavan jutteluhetken! Worth of every penny!
Merja
7 Oct 2025
Herrklippning · Johanna H.
5.0
Juuri minulle mieluinen leikkaus. Kiitos taas, Johanna. Nähdään!
Iida
6 Oct 2025
Damklippning · Mailis
5.0
Tuli juuri sellaiset kuin halusin! Ja aivan ihanaa palvelua
Yasmin
4 Oct 2025
Utväxtfärgning · Emmi H.
5.0
Ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu. Suosittelen !
Vellu
3 Oct 2025
Herrklippning · Mailis
5.0
Majlis oli taas elementissään ja leikkasi huolellisesti asiakkaan toiveita toteuttaen ;)