Studio Magee

Tjänster
Damklippning
Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.
45 min / 51,00€
Ny frisyr
Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.
60 min / 68,00€
Herrklippning
Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.
30 min / 35,00€
Maskinklippning
Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.
15 min / 18,00€
Luggklippning
Klippning eller putsning av befintlig lugg.
15 min / 18,00€
Om
Täyden palvelun parturi-kampaamo Hyvinkäällä.
Olemme hyvän ilman kampaamo, sekä ekokampaamo. Teemme töitä suomalaisilla SIM tuotteilla, sekä ekosertifioiduilla tuotteilla.
Jos et läydä sinulle sopivaa aikaa, niin älä epäröi soittaa tai laittaa viestiä, niin katsotaan sinulle sopiva aika. Kaikkia ilta- ja aamuaikoja ei ole näkyvillä varauskalenterissa.
Haluamme palvella sinua ammattitaidolla ja suurella sydämellä, tervetuloa viihtymään!
Öppettider
Monday
10:00 – 18:00
Tuesday
10:00 – 18:00
Wednesday
10:00 – 18:00
Thursday
10:00 – 18:00
Friday
10:00 – 18:00
Saturday
Stängt
Sunday
Stängt
Team
Miia
Mimmu A
Miisa P.
Inka
Tiina
Karta
Hämeenkatu 28, 05800 Hyvinkää
recensioner
4.9
436 recensioner
Kenneth
22 Jun 2026
Herrklippning · Inka
5.0
Kiva,ammattitaitoinen ja ystävällinen. Suosittelen🙂
Jaana
18 Jun 2026
Damklippning · Miisa P.
5.0
Leikkaus ja kulmien muotoilu taas ensiluokkaista. Kiitos!
Reijo
15 Jun 2026
Herrklippning · Tiina
5.0
Aivan loistavaa työtä nuorelta naiselta 😊 olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen. Kiitos Tiina 😊🙏
Piret
15 Jun 2026
Ny frisyr · Miisa P.
5.0
Mallinmuutosleikkaus onnistui todella hyvin ja ammattitaitoisesti. Minulla on paksut hiukset ja jännitin kovasti etukäteen miten Miisa saa ne leikattua, kun en ole hänellä ennen käynyt. Käytiin läpi mitä toivon ja se myös toteutettiin. Todella hyvä jälki. Tykkäsin myös siitä että työ tehtiin rauhallisesti eikä ollut kiirettä mihinkään. Suosittelen ehdottomasti Miisaa!!
Jasmin
12 Jun 2026
Ekologisk färgning och klippning · Mimmu A
5.0
Lopputulos oli pööfekt! Tunnelma ja fiilis tässä kampaamossa on 6/5 ✨ Suosittelen ehdottomasti :)
Anu
9 Jun 2026
Färg och klippning · Mimmu A
5.0
Aina mukava tulla uudelleen, sillä loppu tulos on 10/10😍 sekä ilmapiiri on iloinen ja mukava joka kerta😎
Sari
8 Jun 2026
Kasviväri ja leikkaus · Tiina
5.0
Olen tyytyväinen ja tulen uudestaan. Onnea kisoihin!
Aila
8 Jun 2026
5.0
Anu
30 May 2026
Kasviväri ja leikkaus · Tiina
5.0
Kiitos hyvästä asiakaspalvelusta, olen oikein tyytyväinen lopputulokseen.
Tiina
29 May 2026
Damklippning · Mimmu A
5.0
Loistavaa työtä! Hapsutukka saatiin siistiksi ja paksumman näköiseksi.
Paula
29 May 2026
Damklippning · Miisa P.
5.0
Hiustenleikkaus 5/5, tuli juuri sellainen, kuin halusin. Myös kestovärit onnistui halutusti. Kiitos Miisa!
Tia
29 May 2026
Flerfärg och klippning · Mimmu A
5.0
100% loistava ammattitaito ja palvelu
kaarina
28 May 2026
5.0
Olen tyytyväinen kampaamon palveluun ja kampaajan työhön eli hiusteni leikkaukseen ja kampaukseen.
Nina
27 May 2026
Damklippning · Mimmu A
5.0
Valoisa ja tilavat uudet tilat. Palvelu edelleen loistavaa 😊
Tarja
22 May 2026
Permanent och klippning · Miia
5.0
Oli ihana ja todella mieleinen käyntikerta uudessa kampaamossa tutun kampaajan hoitaessa hienosti kaikki monet työvaiheet, jotka pehmennykseen kuuluvat. Myös hiustenleikkaus ja kuivatus sujuivat nopeasti sekä tottuneesti. Alkusuunnitelma kiharoista, leikkauksesta ym sovittiin heti alussa ja hän kertoi joka työvaiheen kohdalla mitä tekee ja se tuntui mukavalta. Samalla vaihdoimme kuulumisia ja juttelimme monista asioista, joka on ollut kivaa jo pitkään hänen palveluksessaan käyntien aikana : )