Studio Vilma
Tjänster
Damklippning
Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.
45 min / 43,00€
Ny frisyr
Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.
60 min / 62,00€
Herrklippning
Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.
30 min / 33,00€
Maskinklippning
Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.
15 min / 18,00€
Luggklippning
Klippning eller putsning av befintlig lugg.
15 min / 17,00€
Team
Vilma
Karta
Asematie 6, 51200 Kangasniemi
recensioner
5.0
204 recensioner
Tuija
12 Jun 2026
Damklippning · Vilma
5.0
Erinomainen palvelu ja ammattitaito.
Ulla-Maija
9 Jun 2026
5.0
Todella hyvä palvelu!
Sirpa
27 May 2026
Ny frisyr · Vilma
5.0
Täyden kympin käynti tänään. Vilma työskenteli nopeasti, mutta varmoin ottein😊
Camilla
25 May 2026
5.0
Vilma on äärettömän taitava ja osaa loihtia täydelliset hiukset joka kerta, vaikka en osaisi kertoa mitä haluan. Mun luottokampaaja 🩷
Topi
7 May 2026
Maskinklippning · Vilma
5.0
Aina mukava ja iloinen palvelu!
Leena
22 Apr 2026
Färgning av fransar och bryn, samt formning av bryn · Vilma
5.0
Kiitos😀. Ystävällinen ja hyvä palvelu. Suosittelen muille.
Tanya
20 Mar 2026
Damklippning · Vilma
5.0
Loistava ja laadukas palveluita!💖✨️👌
Hanna
13 Mar 2026
Lasten hiustenleikkaus (0-12 vuotiaat) · Vilma
5.0
Kiitos jälleen Vilma! Taitavaa työtä ja asiakkaan kohtaamista iloisesti ja ystävällisesti.
Pirjo
12 Mar 2026
Herrklippning · Vilma
5.0
Hyvä oli palvelu
Petri
5 Mar 2026
Herrklippning · Vilma
5.0
Ammattitaitoista ja hyvää palvelua.
Kirsti
3 Mar 2026
Herrklippning · Vilma
5.0
Aina hyvä palvelu!
Sari
25 Feb 2026
Ny frisyr · Vilma
4.0
Ilhduin monella tapaa. Suosittelen lämpimästi tämän yrityksen palveluja edelleen ja ehdottomasti käyn toisenkin kerran. Viisi tähteäkin voisin laittaa, mutta pitää jättää petrauksen varaa....Kiitos!
Pia
20 Feb 2026
Färgning · Vilma
5.0
Taas jälleen huippu palvelu ja loistava lopputulos🥰
Susanne
5 Feb 2026
Damklippning · Vilma
5.0
Osaava amattiosaaja, joka palveli asiakasta ystävällisesti.
Riku
28 Jan 2026
5.0
Ensiluokkaista palvelua ollut joka kerta. Suosittelen lämpimästi!
Öppet idag
tills