Salon saxin

Salon saxin

Tjänster

Damklippning

Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.

45 min / 47,00€

Ny frisyr

Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.

60 min / 62,00€

Herrklippning

Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.

30 min / 31,00€

Maskinklippning

Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.

15 min / 15,00€

Luggklippning

Klippning eller putsning av befintlig lugg.

15 min / 16,00€

Visa alla tjänster

Team

Anu K.

viivi K.

Karta

Härkitie 12 A 2, 37100 Nokia

recensioner

4.9

192 recensioner

Aija

17 Jun 2026

Herrklippning · viivi K.

5.0

Leikkaus maksoi 31€ ja leikkausjälki oli oikein hyvä. Suosittelen.

Merja

27 May 2026

Raidat, sävytys ja leikkaus · Anu K.

5.0

Loistavaa työtä Anulta jälleen💪🏻

Paula

15 May 2026

5.0

Aivan hurjan taitavaa ja ihanan rauhallista kampaamo palvelua. Siisti liiketila, helpot ja sujuvat ajanvaraus tavat, selkeä hinnoittelu. Todella hyvä hinta laatu suhde.

Juho

13 May 2026

Herrklippning · viivi K.

5.0

Ystävällistä palvelua ja siisti leikkaustulos!

Ritva

11 May 2026

Luggklippning · Anu K.

5.0

Hyvä palvelu 😊

Tero

24 Apr 2026

Herrklippning · viivi K.

5.0

Asiallinen palvelu ja hyvin leikatut hiukset !

tomi

24 Apr 2026

Herrklippning · viivi K.

5.0

Hyvän palvelun ja tuloksen myötä olen ollut asiakkaana, ja myös jatkossa.

Riitta

22 Apr 2026

Raidat, sävytys ja leikkaus · viivi K.

5.0

Viivi on tarkka, taitava ja kuuntelee toiveita. Lopputulos oli juuri sitä mitä toivoin.

Tiina

26 Mar 2026

Raidat, sävytys ja leikkaus · viivi K.

5.0

Mahtava lopputulos.

Crista

25 Mar 2026

Raidat ja sävytys · Anu K.

5.0

Aina hyvä mieli kampaamosta lähtiessä 😊

Kauno

24 Mar 2026

Maskinklippning · viivi K.

5.0

Hienosti sujui ! Saavuin hieman ennen varattua aikaa ja pääsin heti hiustenleikkuuseen. Suosittelen monta kertaa samassa paikassa käyneenä.

Taina

13 Mar 2026

Damklippning · Anu K.

5.0

Upeaa työtä ja ystävällinen palvelu.

Marja

2 Mar 2026

Herrklippning · viivi K.

5.0

Viivi ymmärtää mistä on kysymys 😊. Just hyvä tukka.

Jani

26 Feb 2026

Herrklippning · viivi K.

5.0

Kaikki sujui hyvin.

Mika

25 Feb 2026

Ny frisyr · viivi K.

3.0

Minttu oli muuten tyytyväinen lopputulokseen, mutta hiusten pesua ei suoritettu lainkaan, vaikka hintaan kuului se! Aikaa olisi kyllä ollut, sillä kampaaja sai työnsä valmiiksi etuajassa.

Öppet idag

tills