Salon saxin

Tjänster
Damklippning
Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.
45 min / 47,00€
Ny frisyr
Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.
60 min / 62,00€
Herrklippning
Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.
30 min / 31,00€
Maskinklippning
Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.
15 min / 15,00€
Luggklippning
Klippning eller putsning av befintlig lugg.
15 min / 16,00€
Team
Anu K.
viivi K.
Karta
Härkitie 12 A 2, 37100 Nokia
recensioner
4.9
192 recensioner
Aija
17 Jun 2026
Herrklippning · viivi K.
5.0
Leikkaus maksoi 31€ ja leikkausjälki oli oikein hyvä. Suosittelen.
Merja
27 May 2026
Raidat, sävytys ja leikkaus · Anu K.
5.0
Loistavaa työtä Anulta jälleen💪🏻
Paula
15 May 2026
5.0
Aivan hurjan taitavaa ja ihanan rauhallista kampaamo palvelua. Siisti liiketila, helpot ja sujuvat ajanvaraus tavat, selkeä hinnoittelu. Todella hyvä hinta laatu suhde.
Juho
13 May 2026
Herrklippning · viivi K.
5.0
Ystävällistä palvelua ja siisti leikkaustulos!
Ritva
11 May 2026
Luggklippning · Anu K.
5.0
Hyvä palvelu 😊
Tero
24 Apr 2026
Herrklippning · viivi K.
5.0
Asiallinen palvelu ja hyvin leikatut hiukset !
tomi
24 Apr 2026
Herrklippning · viivi K.
5.0
Hyvän palvelun ja tuloksen myötä olen ollut asiakkaana, ja myös jatkossa.
Riitta
22 Apr 2026
Raidat, sävytys ja leikkaus · viivi K.
5.0
Viivi on tarkka, taitava ja kuuntelee toiveita. Lopputulos oli juuri sitä mitä toivoin.
Tiina
26 Mar 2026
Raidat, sävytys ja leikkaus · viivi K.
5.0
Mahtava lopputulos.
Crista
25 Mar 2026
Raidat ja sävytys · Anu K.
5.0
Aina hyvä mieli kampaamosta lähtiessä 😊
Kauno
24 Mar 2026
Maskinklippning · viivi K.
5.0
Hienosti sujui ! Saavuin hieman ennen varattua aikaa ja pääsin heti hiustenleikkuuseen. Suosittelen monta kertaa samassa paikassa käyneenä.
Taina
13 Mar 2026
Damklippning · Anu K.
5.0
Upeaa työtä ja ystävällinen palvelu.
Marja
2 Mar 2026
Herrklippning · viivi K.
5.0
Viivi ymmärtää mistä on kysymys 😊. Just hyvä tukka.
Jani
26 Feb 2026
Herrklippning · viivi K.
5.0
Kaikki sujui hyvin.
Mika
25 Feb 2026
Ny frisyr · viivi K.
3.0
Minttu oli muuten tyytyväinen lopputulokseen, mutta hiusten pesua ei suoritettu lainkaan, vaikka hintaan kuului se! Aikaa olisi kyllä ollut, sillä kampaaja sai työnsä valmiiksi etuajassa.