Parturi-kampaamo HiusModo

Parturi-kampaamo HiusModo

Tjänster

Damklippning

Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.

60 min / 32,00€

Ny frisyr

Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.

70 min / 39,00€

Herrklippning

Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.

30 min / 29,00€

Maskinklippning

Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.

20 min / 18,00€

Luggklippning

Klippning eller putsning av befintlig lugg.

15 min / 16,00€

Visa alla tjänster

Team

Hilla T.

Karta

Rautatienkatu 9, 47400 Kausala

recensioner

5.0

114 recensioner

Sanna

10 Jun 2026

Flerfärg och klippning · Hilla T.

5.0

Hilla on taitava taikuri jolta löytyy ammattitaitoa vaativiinkin värjäyksiin. Huolellinen ja hyvää asiakaspalvelua! Hyvät hiukset tuli ja todella tyytyväinen asiakas!

Kirsi

2 Jun 2026

Flerfärg och klippning · Hilla T.

5.0

Aina yhtä lämmin vastaanotto ja lopputulos loistava!!

Tarja

21 Apr 2026

Damklippning · Hilla T.

4.0

Tykkäsin kampanjasta ja työn jäljestä. 💐

Tinja

15 Apr 2026

Lasten hiustenleikkaus · Hilla T.

5.0

Ihana ja lämmihenkinen palvelu. Lapsi oli todella tyytyväinen lopputulokseen. Tullaan todellakin uudestaan.

Terhi

30 Mar 2026

Färg och klippning · Hilla T.

5.0

❤️ Ihana Hilla, sekä hiukset päivitetty, että pää tuuletettu terapiaistunnolla ❤️

Rauha

11 Mar 2026

Damklippning · Hilla T.

5.0

Todella hyvin leikatut hiukset sain jälleen kerran. Samalla virkistävä juttutuokio. Mukava mennä taas uudelleen.

Juha

2 Mar 2026

Herrklippning · Hilla T.

5.0

Erinomainen palvelu ja taito!

Petra

25 Feb 2026

Damklippning · Hilla T.

5.0

Ihana Hilla. Ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu joka kerta. Lämmin suositus ❤️

Oona-Maaria

16 Feb 2026

Flerfärg och klippning · Hilla T.

5.0

Sain jälleen kerran upean tukan ja hyvää palvelua!

Jorma

12 Feb 2026

Herrklippning · Hilla T.

5.0

Mukava juttutuokio ja hyvin leikatut hiukset.

Merja

28 Jan 2026

5.0

Siellä on niin mukava aina käydä, erittäin tyytyväinen olen taas!

Elina

15 Jan 2026

Damklippning · Hilla T.

5.0

Tyytyväinen käynnin jälkeen, kuten aina. Olen käynyt Hillalla varmaan kohta 10 vuotta!

Katja

14 Jan 2026

Flerfärg och klippning · Hilla T.

5.0

Nyt jo monta kertaa käyneenä voin todeta, että aina jää hyvä mieli käynnistä. Huipputekijä ja ihana persoona.

Minna

7 Jan 2026

Damklippning · Hilla T.

5.0

Täys 10 senkun istuu ja antaa vapaat kädet aina onnistuu👍

Rauha

2 Dec 2025

Damklippning · Hilla T.

5.0

Hyvin leikatut hiukset sain. Mukava ja terapeuttinenkin hetki, kiitos siitä.

Stängt idag