Parturi-kampaamo HiusModo

Tjänster
Damklippning
Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.
60 min / 32,00€
Ny frisyr
Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.
70 min / 39,00€
Herrklippning
Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.
30 min / 29,00€
Maskinklippning
Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.
20 min / 18,00€
Luggklippning
Klippning eller putsning av befintlig lugg.
15 min / 16,00€
Team
Hilla T.
Karta
Rautatienkatu 9, 47400 Kausala
recensioner
5.0
114 recensioner
Sanna
10 Jun 2026
Flerfärg och klippning · Hilla T.
5.0
Hilla on taitava taikuri jolta löytyy ammattitaitoa vaativiinkin värjäyksiin. Huolellinen ja hyvää asiakaspalvelua! Hyvät hiukset tuli ja todella tyytyväinen asiakas!
Kirsi
2 Jun 2026
Flerfärg och klippning · Hilla T.
5.0
Aina yhtä lämmin vastaanotto ja lopputulos loistava!!
Tarja
21 Apr 2026
Damklippning · Hilla T.
4.0
Tykkäsin kampanjasta ja työn jäljestä. 💐
Tinja
15 Apr 2026
Lasten hiustenleikkaus · Hilla T.
5.0
Ihana ja lämmihenkinen palvelu. Lapsi oli todella tyytyväinen lopputulokseen. Tullaan todellakin uudestaan.
Terhi
30 Mar 2026
Färg och klippning · Hilla T.
5.0
❤️ Ihana Hilla, sekä hiukset päivitetty, että pää tuuletettu terapiaistunnolla ❤️
Rauha
11 Mar 2026
Damklippning · Hilla T.
5.0
Todella hyvin leikatut hiukset sain jälleen kerran. Samalla virkistävä juttutuokio. Mukava mennä taas uudelleen.
Juha
2 Mar 2026
Herrklippning · Hilla T.
5.0
Erinomainen palvelu ja taito!
Petra
25 Feb 2026
Damklippning · Hilla T.
5.0
Ihana Hilla. Ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu joka kerta. Lämmin suositus ❤️
Oona-Maaria
16 Feb 2026
Flerfärg och klippning · Hilla T.
5.0
Sain jälleen kerran upean tukan ja hyvää palvelua!
Jorma
12 Feb 2026
Herrklippning · Hilla T.
5.0
Mukava juttutuokio ja hyvin leikatut hiukset.
Merja
28 Jan 2026
5.0
Siellä on niin mukava aina käydä, erittäin tyytyväinen olen taas!
Elina
15 Jan 2026
Damklippning · Hilla T.
5.0
Tyytyväinen käynnin jälkeen, kuten aina. Olen käynyt Hillalla varmaan kohta 10 vuotta!
Katja
14 Jan 2026
Flerfärg och klippning · Hilla T.
5.0
Nyt jo monta kertaa käyneenä voin todeta, että aina jää hyvä mieli käynnistä. Huipputekijä ja ihana persoona.
Minna
7 Jan 2026
Damklippning · Hilla T.
5.0
Täys 10 senkun istuu ja antaa vapaat kädet aina onnistuu👍
Rauha
2 Dec 2025
Damklippning · Hilla T.
5.0
Hyvin leikatut hiukset sain. Mukava ja terapeuttinenkin hetki, kiitos siitä.