Elsa, parturi-kampaaja & ekokampaaja / Toivakka

Tjänster
Damklippning
Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.
60 min / 39,50€
Ny frisyr
Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.
75 min / 51,50€
Herrklippning
Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.
45 min / 30,00€
Maskinklippning
Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.
15 min / 16,00€
Luggklippning
Klippning eller putsning av befintlig lugg.
15 min / 14,00€
Team
Elina
Karta
Jussilantie 8, 41660 Toivakka
recensioner
5.0
55 recensioner
Armi
10 Apr 2026
Lyhyiden/ohuiden hiusten leikkaus NAISET/MIEHET · Sanni P.
5.0
Hyvää palvelua ja huolellista työtä! Suositellaan paikkaa myös muille!
Elsa, parturi-kampaaja & ekokampaaja / Toivakka
Kiitos teille :)
Pipsa
16 Feb 2026
Ekologisk färgning och klippning · Elina
5.0
Ihanan leppoisaa ja laadukasta palvelua!
Janika
27 Jan 2026
Damklippning · Elina
5.0
Osaava ja miellyttävän rauhallinen kampaamopalvelu, jossa bonuksena myrkyttömien aineiden käyttö!
Pia
19 Nov 2025
Brazilian Bond Builder latvahoitokäsittely · Elina
5.0
❤️
Kati
29 Aug 2025
Damklippning · Elina
5.0
Mukavaa palvelua ja ammattitaitoista hiustenleikkuuta : )
Sinikka
8 Jul 2025
Utväxtfärgning · Elina
5.0
Hyvä palvelu ja miellyttävä juttutuokio
Pia
7 Jul 2025
Utväxtfärgning · Elina
5.0
Ihanaa; kiitos jälleen kerran😊
Mari
2 Jul 2025
Damklippning · Elina
5.0
Viihtyisät tilat, ammattitaitoista ja iloista asiakaspalvelua!
Arvo
28 May 2025
Lyhyiden/ohuiden hiusten leikkaus NAISET/MIEHET · Elina
5.0
Aina ollut hyvä ja ystävällinen palvelu.
Kati
16 Apr 2025
Damklippning · Elina
5.0
Ammattitaitoista ja ystävällistä palvelua :) Kiitos!
Marjukka
17 Feb 2025
Färg och klippning · Elina
5.0
Ei moitteen sijaa palvelussa, yleisessä pöhinässä tai lopputuloksessa. Ulos putiikista käveli hymyilevä ja erittäin tyytyväinen asiakas kera uuden pään.
Pipsa
5 Feb 2025
Slingor och klippning · Elina

5.0
Kotoisassa toimitilassa ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua. Otin raitoja ja leikkauksen. Odotellessa sain kupin teetä ja keksin sekä varaamani jalkakylvyn. Hiustenpesupaikalla oli ihana hierova tuoli. Auton sai pysäköityä oven eteen.
Elina
19 Dec 2024
Damklippning · Elina
5.0
Kiitos,olen tyytyväinen palveluun.
Kati
17 Dec 2024
Damklippning · Elina
4.0
Miellyttävää palvelua ja ihana hierontahetki tukan pesun aikana.
Leena
9 Oct 2024
Utväxtfärgning · Elina
5.0
Onnistunut käynti! Kampaaja keskittyi, paneutui ja teki juuri minun hiuksilleni sopivat valinnat! Lopputulokseen olen enemmän kuin tyytyväinen 😊