Parturi kampaamo tanjuska

Parturi kampaamo tanjuska

Tjänster

Damklippning

Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.

45 min / 45,00€

Ny frisyr

Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.

60 min / 55,00€

Herrklippning

Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.

30 min / 35,00€

Maskinklippning

Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.

15 min / 22,00€

Barnklippning

Hårklippning för barn. Tvätt & fön ingår.

30 min / 27,00€

Visa alla tjänster

Team

Tanja L.

Annastiina A.

Karta

Lepolantie 2, 32100 Ypäjä

recensioner

5.0

33 recensioner

Tia

17 Jun 2026

Ny frisyr · Tanja L.

5.0

Ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu. Oman kokemukseni pohjalta voin suositella myös vaativamman mallin leikkaukseen.

Marlene

15 Apr 2026

Herrklippning · Tanja L.

5.0

Aina yhtä erinomainen lopputulos! Kiitos Tanja!

Reija

9 Jan 2026

Damklippning · Tanja L.

5.0

Edelleen ammattitaitoista työtä ja loistavaa juttuseuraa😍

Johanna

7 Jan 2026

Damklippning · Tanja L.

5.0

Hyvä ja nopea palvelu.

susanna

18 Dec 2025

Tehohoito · Tanja L.

5.0

Kuten aina, ihanan rentouttava lepohetki, mukavat keskustelut ja loistava lopputulos ❤️ Onni on kampaaja, joka lähettää henkilökohtaisesti viestiä muistuttaakseen asiakasta siitä, että edellisestä hiustenhuollosta on jo liian pitkä aika. Mulla sellainen on, ihana Tanja Kampaamo Tanjuska ❤️

Maija-Liisa

4 Dec 2025

Herrklippning · Tanja L.

5.0

Kokenut ja hiukseni tunteva ammattilainen.

Marjo

14 Nov 2025

Damklippning · Tanja L.

5.0

Kiitos molempien puolesta!

Marlene

29 Sept 2025

Herrklippning · Tanja L.

5.0

Kuten tavallista loistopalvelua!

Reija

26 Aug 2025

Damklippning · Tanja L.

5.0

Ammataitoista työtä, mahtavaa juttuseuraa ja täyden kympin asiakaspalvelua!

Raija

8 Jul 2025

Damklippning · Tanja L.

5.0

Kyllä, ymmärsi mitä haluan ja toteutti taitavasti. Ystävällinen ja iloinen.

Tarja

15 Jun 2025

Damklippning · Tanja L.

5.0

Hienosti taas onnistui hiusten käsittely ja leikkaus! Kiitos!

Vilma

12 Jun 2025

Ny frisyr · Tanja L.

5.0

Ystävällinen ja lämminhenkinen kampaamo. Jälki oli oikein hyvä!

Marlene

10 Jun 2025

Herrklippning · Tanja L.

5.0

hienoa työtä!

virpi

22 May 2025

Damklippning · Tanja L.

5.0

Rauhallisen oloista, vaan nopeaa toimintaa. Hienosti kyseli toiveita ja tarjosi myös mielestään mulle sopivaa lisäpalvelua, jonka otinkin. Kaunis leikkaus tuli 😊

Johanna

5 Feb 2025

Damklippning · Tanja L.

5.0

Hyvä palvelu ja valikoima ja aikataulu.

Öppet idag

tills