Parturi-kampaamo Seijan Salonki

Tjänster
Damklippning
Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.
60 min / 45,00€
Ny frisyr
Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.
60 min / 55,00€
Herrklippning
Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.
40 min / 32,00€
Maskinklippning
Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.
20 min / 25,00€
Luggklippning
Klippning eller putsning av befintlig lugg.
20 min / 20,00€
Team
Seija
Essi V.
Eerika
Karta
Kappelintie 28, 69600 Kaustinen
recensioner
5.0
179 recensioner
Mari
26 May 2026
Färgning av fransar och bryn, samt formning av bryn · Essi V.
5.0
Nopeaa ja osaavaa palvelua!
Taina
22 May 2026
2h huolto · Essi V.
5.0
Loistava paikka, tekijä ja tulos👍😁
Antti
19 May 2026
Herrklippning · Eerika
5.0
Ystävällinen ja nopea palvelu ja todella siisti lopputulos! Tulen toistekin👍🏻
Pasi
29 Apr 2026
Herrklippning · Eerika
5.0
Erinomaista palvelua, kiitos!
Harri
22 Apr 2026
Maskinklippning · Eerika
5.0
Hyvä palvelu ja laadukasta työtä. Kiitokset!
Annukka
31 Mar 2026
Luggklippning · Seija
5.0
Ihanasti aina huomioidaan pienimmätkin asiakkaat. 😊☀️
Aaro
16 Mar 2026
Ny frisyr · Eerika
5.0
Taattua laatua Eerikalta 🙂. Kuuntelee ihanasti asiakasta ja toiveita.
Maija
16 Mar 2026
Färg och klippning · Seija
5.0
Aina uusia tuulia kun käy Seijan salongissa!!
Riitta
19 Feb 2026
Raita tai moniväri · Seija
5.0
Yes, taas kehtaa kulkea kylillä 😍
Maria-Elisa
14 Feb 2026
Damklippning · Eerika
5.0
Aina yhtä mukava käydä Seijan salongissa. Ystävällinen ja ammattitaitoinen palvelu. Suosittelen lämpimästi!
JÄRVELÄ
4 Feb 2026
Ny frisyr · Eerika
5.0
Asiantunteva palvelu, tuntemusta myös luonnonkiharasta hiuksesta. Sain hyviä vinkkejä muotoiluun.
Anne
22 Jan 2026
Färg och klippning · Seija
5.0
Rohkea , mellyttävä ja osaava! 👍
Taina
20 Jan 2026
Damklippning · Seija
5.0
Erinomainen palvelu
Margareta
16 Jan 2026
Damklippning · Eerika
5.0
Kiitos taas 🤗
Jaana
15 Jan 2026
Ny frisyr · Eerika
4.0
Pitkistä hiuksista lyhyet, mallinmuutosleikkauksella. Ihanat ja upeat hiukset nyt, löytyi vielä luonnonkiharuuskin esille tyylikkäällä ja napakalla leikkauksella. Kiitos Erika miellyttävästä tapaamisesta, asiakaspalvelusi on napakymppi, kaikkea hyvää jatkossakin. ( =