Parturi-kampaamo Seijan Salonki

Parturi-kampaamo Seijan Salonki

Tjänster

Damklippning

Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.

60 min / 45,00€

Ny frisyr

Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.

60 min / 55,00€

Herrklippning

Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.

40 min / 32,00€

Maskinklippning

Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.

20 min / 25,00€

Luggklippning

Klippning eller putsning av befintlig lugg.

20 min / 20,00€

Visa alla tjänster

Team

Seija

Essi V.

Eerika

Karta

Kappelintie 28, 69600 Kaustinen

recensioner

5.0

179 recensioner

Mari

26 May 2026

Färgning av fransar och bryn, samt formning av bryn · Essi V.

5.0

Nopeaa ja osaavaa palvelua!

Taina

22 May 2026

2h huolto · Essi V.

5.0

Loistava paikka, tekijä ja tulos👍😁

Antti

19 May 2026

Herrklippning · Eerika

5.0

Ystävällinen ja nopea palvelu ja todella siisti lopputulos! Tulen toistekin👍🏻

Pasi

29 Apr 2026

Herrklippning · Eerika

5.0

Erinomaista palvelua, kiitos!

Harri

22 Apr 2026

Maskinklippning · Eerika

5.0

Hyvä palvelu ja laadukasta työtä. Kiitokset!

Annukka

31 Mar 2026

Luggklippning · Seija

5.0

Ihanasti aina huomioidaan pienimmätkin asiakkaat. 😊☀️

Aaro

16 Mar 2026

Ny frisyr · Eerika

5.0

Taattua laatua Eerikalta 🙂. Kuuntelee ihanasti asiakasta ja toiveita.

Maija

16 Mar 2026

Färg och klippning · Seija

5.0

Aina uusia tuulia kun käy Seijan salongissa!!

Riitta

19 Feb 2026

Raita tai moniväri · Seija

5.0

Yes, taas kehtaa kulkea kylillä 😍

Maria-Elisa

14 Feb 2026

Damklippning · Eerika

5.0

Aina yhtä mukava käydä Seijan salongissa. Ystävällinen ja ammattitaitoinen palvelu. Suosittelen lämpimästi!

JÄRVELÄ

4 Feb 2026

Ny frisyr · Eerika

5.0

Asiantunteva palvelu, tuntemusta myös luonnonkiharasta hiuksesta. Sain hyviä vinkkejä muotoiluun.

Anne

22 Jan 2026

Färg och klippning · Seija

5.0

Rohkea , mellyttävä ja osaava! 👍

Taina

20 Jan 2026

Damklippning · Seija

5.0

Erinomainen palvelu

Margareta

16 Jan 2026

Damklippning · Eerika

5.0

Kiitos taas 🤗

Jaana

15 Jan 2026

Ny frisyr · Eerika

4.0

Pitkistä hiuksista lyhyet, mallinmuutosleikkauksella. Ihanat ja upeat hiukset nyt, löytyi vielä luonnonkiharuuskin esille tyylikkäällä ja napakalla leikkauksella. Kiitos Erika miellyttävästä tapaamisesta, asiakaspalvelusi on napakymppi, kaikkea hyvää jatkossakin. ( =

Öppet idag

tills