Parturi-kampaamo Salon Eskada

Parturi-kampaamo Salon Eskada

Tjänster

Damklippning

Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.

60 min / 49,00€

Ny frisyr

Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.

75 min / 60,00€

Herrklippning

Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.

30 min / 33,00€

Maskinklippning

Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.

15 min / 16,00€

Luggklippning

Klippning eller putsning av befintlig lugg.

15 min / 16,00€

Visa alla tjänster

Team

Kirsi S.

Iina S.

Johanna R.

Karta

Aurantie 9, 15560 Nastola Nastola

recensioner

5.0

400 recensioner

petri

18 Jun 2026

Parturileikkaus · Johanna R.

5.0

Ihan paras😊❤️👌

Susanna

18 Jun 2026

Damklippning · Kirsi S.

5.0

Hyvää palvelua. Loistavaa ammattitaitoa.

Kimmo

20 Jun 2026

Herrklippning · Johanna R.

5.0

Taas kerran rennon hyvää palvelua! 👍

Keijo

16 Jun 2026

Parturileikkaus · Johanna R.

5.0

Mukava tunnelma

Tuija

15 Jun 2026

Färgning och formning av bryn · Kirsi S.

5.0

Eskadaan aina kiva mennä, hyvä ilmapiiri huokuu. Huomioidaan, myös ikääntyvät ihmiset. Kirsille taas iso iso Kiitos❤️. Taitoa ja näkemystä on. Kiitos myös muille työntekijöille olette kaikki hyväntuulisia, hauskoja, kauniita. Taiteilijoita 💜🌹. Nähdään. Hyvää kesää🍓☀️🍓

Antti

11 Jun 2026

Parturileikkaus · Kirsi S.

5.0

Hyvä palvelu ja ammattitaitoista työtä, iloinen ilmapiiri!

Reijo

10 Jun 2026

Herrklippning · Johanna R.

5.0

Palvelu oli jälleen erittäin hyvää, ammattitaitoista ja miellyttävää! Suosittelen!

Tapani

9 Jun 2026

Parturileikkaus · Kirsi S.

5.0

Tosi Mukava käynti taas , Kirsille iso Kiitos 😊

Aarni

2 Jun 2026

Herrklippning · Johanna R.

5.0

Täydellinen palvelu.

Irmeli

23 May 2026

Ny frisyr · Kirsi S.

5.0

Hyvä palvelu😊

Rauni

22 May 2026

Damklippning · Johanna R.

4.0

Luontevaa, leppoisaa, laadukasta

Pirjo

21 May 2026

Parturileikkaus · Kirsi S.

5.0

Ammattitaidolla ja ystävällisellä palvelulla tehty hiustenleikkaus. Rentouttava hetki kaikenkaikkiaan. Kannattaa ajaa vähän kauempaakin

Nylund

18 May 2026

Damklippning · Kirsi S.

5.0

Ammattitaitoista ja ystävällistä palvelua, suosittelen 😀

Timo

11 May 2026

Herrklippning · Johanna R.

5.0

Mukavan jutustelun lomassa hiuksetkin lyhenivät🤗

Tarja

7 May 2026

Damklippning · Iina S.

5.0

Kiva leikkaus, kampaaja ehdotti vaihtoehtoja, hyvä lopputulos

Öppet idag

tills