Parturi-kampaamo Salon Eskada

Tjänster
Damklippning
Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.
60 min / 49,00€
Ny frisyr
Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.
75 min / 60,00€
Herrklippning
Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.
30 min / 33,00€
Maskinklippning
Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.
15 min / 16,00€
Luggklippning
Klippning eller putsning av befintlig lugg.
15 min / 16,00€
Team
Kirsi S.
Iina S.
Johanna R.
Karta
Aurantie 9, 15560 Nastola Nastola
recensioner
5.0
400 recensioner
petri
18 Jun 2026
Parturileikkaus · Johanna R.
5.0
Ihan paras😊❤️👌
Susanna
18 Jun 2026
Damklippning · Kirsi S.
5.0
Hyvää palvelua. Loistavaa ammattitaitoa.
Kimmo
20 Jun 2026
Herrklippning · Johanna R.
5.0
Taas kerran rennon hyvää palvelua! 👍
Keijo
16 Jun 2026
Parturileikkaus · Johanna R.
5.0
Mukava tunnelma
Tuija
15 Jun 2026
Färgning och formning av bryn · Kirsi S.
5.0
Eskadaan aina kiva mennä, hyvä ilmapiiri huokuu. Huomioidaan, myös ikääntyvät ihmiset. Kirsille taas iso iso Kiitos❤️. Taitoa ja näkemystä on. Kiitos myös muille työntekijöille olette kaikki hyväntuulisia, hauskoja, kauniita. Taiteilijoita 💜🌹. Nähdään. Hyvää kesää🍓☀️🍓
Antti
11 Jun 2026
Parturileikkaus · Kirsi S.
5.0
Hyvä palvelu ja ammattitaitoista työtä, iloinen ilmapiiri!
Reijo
10 Jun 2026
Herrklippning · Johanna R.
5.0
Palvelu oli jälleen erittäin hyvää, ammattitaitoista ja miellyttävää! Suosittelen!
Tapani
9 Jun 2026
Parturileikkaus · Kirsi S.
5.0
Tosi Mukava käynti taas , Kirsille iso Kiitos 😊
Aarni
2 Jun 2026
Herrklippning · Johanna R.
5.0
Täydellinen palvelu.
Irmeli
23 May 2026
Ny frisyr · Kirsi S.
5.0
Hyvä palvelu😊
Rauni
22 May 2026
Damklippning · Johanna R.
4.0
Luontevaa, leppoisaa, laadukasta
Pirjo
21 May 2026
Parturileikkaus · Kirsi S.
5.0
Ammattitaidolla ja ystävällisellä palvelulla tehty hiustenleikkaus. Rentouttava hetki kaikenkaikkiaan. Kannattaa ajaa vähän kauempaakin
Nylund
18 May 2026
Damklippning · Kirsi S.
5.0
Ammattitaitoista ja ystävällistä palvelua, suosittelen 😀
Timo
11 May 2026
Herrklippning · Johanna R.
5.0
Mukavan jutustelun lomassa hiuksetkin lyhenivät🤗
Tarja
7 May 2026
Damklippning · Iina S.
5.0
Kiva leikkaus, kampaaja ehdotti vaihtoehtoja, hyvä lopputulos