Parturi-kampaamo Bow

Tjänster
Damklippning
Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.
60 min / 77,00€
Ny frisyr
Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.
75 min / 92,00€
Herrklippning
Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.
45 min / 53,00€
Luggklippning
Klippning eller putsning av befintlig lugg.
15 min / 22,00€
Barnklippning
Hårklippning för barn. Tvätt & fön ingår.
45 min / 35,00€
Om
Bow on Helsingin keskustassa, aivan Kolmikulman puiston laidalla sijaitseva parturi-kampaamo, jossa hiuksistasi huolehtii kolmen taitavan ja ajan hermolla olevan hiusammattilaisen tiimi. Laadukas tyänjälki ja asiakaslähtöinen palvelu ovat meille kunnia-asioita, joista pidämme kiinni suurella ylpeydellä. Voit siis huoletta rentoutua osaavissa käsissämme!
Öppettider
Monday
Stängt
Tuesday
Stängt
Wednesday
Stängt
Thursday
Stängt
Friday
Stängt
Saturday
Stängt
Sunday
Stängt
Team
Noora
Heli
Annika
Karta
Uudenmaankatu 2, 00120 Helsinki
recensioner
5.0
270 recensioner
Triin
28 May 2026
Slingor och klippning · Annika
5.0
❤️💫
Anna-Karoliina
27 May 2026
Slingor och klippning · Annika
5.0
Annikan penkissä ei tarvitse koskaan jännittää. Hän on nopea, taitava ja huolellinen. Aina onnistunut lopputulos 🌟🌟🌟🌟🌟
Kirsi
26 May 2026
Färg och klippning · Noora
5.0
Huippua jälkeä ja palvelua kuten aina!
Johanna
11 May 2026
Damklippning · Annika
5.0
Aivan priimaleikkaus Annikalta. Juuri sitä mitä toivoin ja vähän vielä enemmän. Ihana istua kampaajan tuoliin, kun ei tarvitse jännittää lopputulosta. Hymyssä suin jälleen poistuin liikkeestä. Kiitos Annika! <3
Kaisa
6 May 2026
Damklippning · Annika
5.0
Ystävällinen ja ammattitaitoinen!
Tina
15 Apr 2026
Damklippning · Noora
5.0
Kiitos Noora - mahdottoman mukava käynti!
Piia
26 Mar 2026
Slingor och klippning · Noora
5.0
Vaaleat raidat joka kerta ihanan sävyiset viileät ja vaaleat, todella tyytyväinen. Lämmin palvelu ja viihtyisä paikka. Lämpimästi voin suositella. 🥰
Katri
14 Mar 2026
Slingor och klippning · Heli
5.0
Aivan mieletön lopputulos! Raikas väri ja skarppi kampaus!
Minna
10 Feb 2026
Färg och klippning · Annika
5.0
Annika tekee vain niin hyvin! Kuuntelee toiveita ja toteuttaa ne niin, ettei voi tulla pettymyksiä! Tällä kertaa lyhennettiin keskipitkät hiukset pituuteen long bob! ja sävytys oli niinkuin ei olisi värjätty ollenkaan, eli luonnollinen!
Anna-Karoliina
31 Jan 2026
Slingor och klippning · Annika
5.0
💗
Maritta
29 Dec 2025
Utväxtfärgning och klippning · Annika
5.0
Oikein hyvä kaikin puolin
Ari
18 Dec 2025
Herrklippning · Annika
5.0
Ammattitaitoinen hlökunta ja yksilöllinen palvelu - KIITOS!
Pasi
15 Dec 2025
Sävytys ja leikkaus · Noora
5.0
Kiitos taas ihana Noora, vuosi on ollut kanssasi niin ihana, jatketaan taas ensivuonna:) Ihanaa joulua ja vuoden vaihdetta teille kaikille:) Olet upea, ammattitaitoinen, ihana ja lämmin ihminen:)
Elsa
14 Nov 2025
Slingor och klippning · Annika
5.0
Aina ammattimaista ja tarkkaa työtä sekä upea lopputulos <3
Jannina
23 Oct 2025
Flerfärg och klippning · Noora
5.0
Aivan ihana kampaaja ja oli mukava jutella värjäyksen lomassa. Hyvän juttutuokion lisäksi sain upeat hiukset, joita olen koko illan ihastellut ❤️ Kiitos Nooralle, hän on rautainen ammattilainen!