Parturi-kampaamo Bow

Parturi-kampaamo Bow

Tjänster

Damklippning

Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.

60 min / 77,00€

Ny frisyr

Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.

75 min / 92,00€

Herrklippning

Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.

45 min / 53,00€

Luggklippning

Klippning eller putsning av befintlig lugg.

15 min / 22,00€

Barnklippning

Hårklippning för barn. Tvätt & fön ingår.

45 min / 35,00€

Visa alla tjänster

Om

Bow on Helsingin keskustassa, aivan Kolmikulman puiston laidalla sijaitseva parturi-kampaamo, jossa hiuksistasi huolehtii kolmen taitavan ja ajan hermolla olevan hiusammattilaisen tiimi. Laadukas tyänjälki ja asiakaslähtöinen palvelu ovat meille kunnia-asioita, joista pidämme kiinni suurella ylpeydellä. Voit siis huoletta rentoutua osaavissa käsissämme!

Öppettider

Monday

Stängt

Tuesday

Stängt

Wednesday

Stängt

Thursday

Stängt

Friday

Stängt

Saturday

Stängt

Sunday

Stängt

Team

Noora

Heli

Annika

Karta

Uudenmaankatu 2, 00120 Helsinki

recensioner

5.0

270 recensioner

Triin

28 May 2026

Slingor och klippning · Annika

5.0

❤️💫

Anna-Karoliina

27 May 2026

Slingor och klippning · Annika

5.0

Annikan penkissä ei tarvitse koskaan jännittää. Hän on nopea, taitava ja huolellinen. Aina onnistunut lopputulos 🌟🌟🌟🌟🌟

Kirsi

26 May 2026

Färg och klippning · Noora

5.0

Huippua jälkeä ja palvelua kuten aina!

Johanna

11 May 2026

Damklippning · Annika

5.0

Aivan priimaleikkaus Annikalta. Juuri sitä mitä toivoin ja vähän vielä enemmän. Ihana istua kampaajan tuoliin, kun ei tarvitse jännittää lopputulosta. Hymyssä suin jälleen poistuin liikkeestä. Kiitos Annika! <3

Kaisa

6 May 2026

Damklippning · Annika

5.0

Ystävällinen ja ammattitaitoinen!

Tina

15 Apr 2026

Damklippning · Noora

5.0

Kiitos Noora - mahdottoman mukava käynti!

Piia

26 Mar 2026

Slingor och klippning · Noora

5.0

Vaaleat raidat joka kerta ihanan sävyiset viileät ja vaaleat, todella tyytyväinen. Lämmin palvelu ja viihtyisä paikka. Lämpimästi voin suositella. 🥰

Katri

14 Mar 2026

Slingor och klippning · Heli

5.0

Aivan mieletön lopputulos! Raikas väri ja skarppi kampaus!

Minna

10 Feb 2026

Färg och klippning · Annika

5.0

Annika tekee vain niin hyvin! Kuuntelee toiveita ja toteuttaa ne niin, ettei voi tulla pettymyksiä! Tällä kertaa lyhennettiin keskipitkät hiukset pituuteen long bob! ja sävytys oli niinkuin ei olisi värjätty ollenkaan, eli luonnollinen!

Anna-Karoliina

31 Jan 2026

Slingor och klippning · Annika

5.0

💗

Maritta

29 Dec 2025

Utväxtfärgning och klippning · Annika

5.0

Oikein hyvä kaikin puolin

Ari

18 Dec 2025

Herrklippning · Annika

5.0

Ammattitaitoinen hlökunta ja yksilöllinen palvelu - KIITOS!

Pasi

15 Dec 2025

Sävytys ja leikkaus · Noora

5.0

Kiitos taas ihana Noora, vuosi on ollut kanssasi niin ihana, jatketaan taas ensivuonna:) Ihanaa joulua ja vuoden vaihdetta teille kaikille:) Olet upea, ammattitaitoinen, ihana ja lämmin ihminen:)

Elsa

14 Nov 2025

Slingor och klippning · Annika

5.0

Aina ammattimaista ja tarkkaa työtä sekä upea lopputulos <3

Jannina

23 Oct 2025

Flerfärg och klippning · Noora

5.0

Aivan ihana kampaaja ja oli mukava jutella värjäyksen lomassa. Hyvän juttutuokion lisäksi sain upeat hiukset, joita olen koko illan ihastellut ❤️ Kiitos Nooralle, hän on rautainen ammattilainen!

Stängt idag