HiusStudio M-Style

HiusStudio M-Style

Tjänster

Herrklippning

Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.

30 min / 34,00€

Siistiminen koneella ja saksin

Lyhyiden hiusten siistiminen saksia/veistä ja konetta käyttäen.

20 min / 30,00€

Maskinklippning

Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.

15 min / 21,00€

Kampaamoleikkaus, ilman pesua

Hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus. Sisältää föönauksen.

35 min / 39,00€

Kampaamoleikkaus pesulla

Hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus. Sisältää pesun ja föönauksen

45 min / 46,00€

Visa alla tjänster

Team

Mira

Karta

Keskuskatu 14, 04600 Mäntsälä

recensioner

5.0

120 recensioner

Reijo

2 Jun 2026

5.0

Todella hyvä palvelu ja ammattitaitoinen henkilökunta , kiitos suosittelen lämpimästi 🌞

Elsa-Maria

28 May 2026

Flerfärg och klippning · Mira

5.0

Taas aivan super hyvä lopputulos, kiitos! 🤩

Venla

7 May 2026

Kampaamoleikkaus pesulla · Mira

5.0

Täydellinen kesäfleda ja aina yhtä kotoisa olo kampaajan penkissä🩷

Meri

22 Apr 2026

Herrklippning · Mira

5.0

En vaihtaisi- asiantuntija loistava lyhyiden mallien leikkaaja ja lisäksi nopeaa mukavaa palvelua ❤️

Laura

14 Apr 2026

Ny frisyr · Mira

5.0

Joka kerta yhtä ihanaa palvelua! 💕

Lari

18 Mar 2026

Herrklippning · Mira

5.0

Mahtava palvelu!

pipa

11 Mar 2026

Färg och klippning · Mira

5.0

Toivottu lopputulos ja Miran kanssa on helppo olla.

Sari

4 Mar 2026

Osaraidat ja leikkaus (puolipitkät, max hartioille ulottuvat hiukset) · Mira

5.0

Kaikki onnistui ja ihana koiranpentu kruunasi kampaamokäynnin.

Anu

29 Jan 2026

Kampaamoleikkaus, ilman pesua · Mira

5.0

Kaikin puolin hyvää palvelua. Nettiajanvaraus oli sujuvaa. Hiustenleikkaus sujui nopeasti ja olen tyytyväinen lopputulokseen sain sitä mitä halusinkin. Tulen varmasti toistekin.

Markku

14 Jan 2026

Färg och klippning · Mira

5.0

Erinomaista parturipalvelua myös pyörätuolissa liikkuvalle ikäihmiselle 👌

Riitta

14 Jan 2026

Färg och klippning · Mira

5.0

Kiitos ihan oli mukava ja tyytyväinen olo astuessa ulos kampaamosta.

Reijo

23 Dec 2025

Siistiminen koneella ja saksin · Mira

5.0

Hyvä palvelu Kiitos Mira

Katariina

15 Dec 2025

Herrklippning · Mira

5.0

Nopea ja siisti leikkaus, jopa vaativa teini oli tyytyväinen

Arja

19 Nov 2025

Kampaamoleikkaus, ilman pesua · Mira

5.0

Ajanvaraus sujui todella mallikkaasti netin kautta. Palvelu oli nopeaa ja ammattitaitoista. Tulen toistekkin !

Maija

7 Nov 2025

Kampaamoleikkaus pesulla · Mira

5.0

Kiitos tämä on juuri sellainen leikkaus kuin halusin. Kiitos hyvästä palvelusta.

Stängt idag