Liveli Studio

Tjänster
Färgning och formning av bryn
Permanentfärgning och formning av ögonbryn
30 min / 25,00€
Ripsien kestovärjäys
30 min / 15,00€
Kulmien kestovärjäys
30 min / 15,00€
Om
Hei
Liveli Studio on hemmottelun keidas keskellä Tikkurilaa, mistä löydät monipuoliset palvelut kauneuteen aina päästä varpaisiin.
Liveli Studio on palvellut tyytyväisiä asiakkaitaan jo yli 10 vuoden ajan.
Tule sellaisena kuin olet ja viihdy. Myös hyvin käyttäytyvät lemmikit on tervetulleita.
Olemme auki sopimukseen mukaan.
Tervetuloa,
Liveli Studio tiimi
Öppettider
Monday
10:00 – 19:00
Tuesday
10:00 – 19:00
Wednesday
10:00 – 19:00
Thursday
10:00 – 19:00
Friday
10:00 – 19:00
Saturday
Stängt
Sunday
Stängt
Team
olga K.
liina M.
Marje
krista P.
Karta
Peltolantie 2, 01300 Vantaa
recensioner
5.0
106 recensioner
Heidi
16 Jun 2026
Jalkahoito geelilakkauksella · Marje
5.0
Kiitos paljon ammattimaisesta palvelusta ja hyvästä asiakaspalvelusta😊
Mirja
16 Jun 2026
Nagelförlängningar: Återbesök · olga K.
5.0
Erinomaista työtä jälleen Olgalta. Kiitos
Hilkka
11 Jun 2026
Jalkahoito geelilakkauksella · Marje
5.0
Ihanat varpaankynnet kesäksi ja jalat pehmoisiksi. Niiiiiiiin parasta
Anneli
3 Jun 2026
Gellackning: Återbesök · liina M.
5.0
Kynteni hohtavat kuin makeat karkit. Kiitos Liina. Olet paras👍
Jaana
1 Jun 2026
Nagelförlängningar: Återbesök · olga K.
5.0
Hyvä palvelu, taitavaa ja tarkkaa työtä!
Anita
29 May 2026
Gellackning: Nya · olga K.
5.0
Aseptinen,asiantunteva ja mukava. Osaa kohdata asiakkaan oikealla tavalla.
Merete
30 May 2026
Varpaankynsien leikkaus · liina M.
5.0
Paras palvelu, hyvä tulos!
Terhi
27 May 2026
Nagelförlängningar: Återbesök · olga K.

5.0
Oli aivan ihana seurata Olgan ammattimaista työskentelyä! Viilaus ja kaikkien kynsivälineiden käyttö muistutti melkeinpä viulunsoittoa. Liikkeet oli niin sulavia, tarkkoja ja varmoja. Koko työ tehtiin huolellisesti ja rauhallisesti ja lopputulos oli aivan ihana! Kiitos🫶
Kaire
26 May 2026
Nagelförlängningar: Återbesök · krista P.
5.0
Erinomainen palvelu, olen erittäin tyytyväinen. Kiitos!❤️
Hannele
22 May 2026
Pedikyr · liina M.
5.0
Erinomaista sekä työ että ystävällisyys!
Agneta
15 May 2026
Gellackning: Nya · olga K.
5.0
Olga on artisti
Silja
15 May 2026
Jalkahoito geelilakkauksella · liina M.
5.0
Aivan loistava palvelu ja ihana henkilökunta . Kiitos !
Mia
13 May 2026
Nagelförlängningar: Återbesök · krista P.

5.0
Tekee ihanat kynnet ja kestävät🫶🤩
Perit
11 May 2026
5.0
Nopea, tarkka ja ammattimainen palvelu. Suosittelen lämpimästi!
Ulla
11 May 2026
Jalkahoito geelilakkauksella · Marje
5.0
Monta vuotta täällä käynyt jalkahoidossa ja aina yhtä tyytyväinen. Niin myös nyt. Iso suositus jos haluat kauniit jalat ja kynnet.