Liveli Studio

Liveli Studio

Tjänster

Färgning och formning av bryn

Permanentfärgning och formning av ögonbryn

30 min / 25,00€

Ripsien kestovärjäys

30 min / 15,00€

Kulmien kestovärjäys

30 min / 15,00€

Visa alla tjänster

Om

Hei

Liveli Studio on hemmottelun keidas keskellä Tikkurilaa, mistä löydät monipuoliset palvelut kauneuteen aina päästä varpaisiin.

Liveli Studio on palvellut tyytyväisiä asiakkaitaan jo yli 10 vuoden ajan.

Tule sellaisena kuin olet ja viihdy. Myös hyvin käyttäytyvät lemmikit on tervetulleita.

Olemme auki sopimukseen mukaan.

Tervetuloa,

Liveli Studio tiimi

Öppettider

Monday

10:00 – 19:00

Tuesday

10:00 – 19:00

Wednesday

10:00 – 19:00

Thursday

10:00 – 19:00

Friday

10:00 – 19:00

Saturday

Stängt

Sunday

Stängt

Team

olga K.

liina M.

Marje

krista P.

Karta

Peltolantie 2, 01300 Vantaa

recensioner

5.0

106 recensioner

Heidi

16 Jun 2026

Jalkahoito geelilakkauksella · Marje

5.0

Kiitos paljon ammattimaisesta palvelusta ja hyvästä asiakaspalvelusta😊

Mirja

16 Jun 2026

Nagelförlängningar: Återbesök · olga K.

5.0

Erinomaista työtä jälleen Olgalta. Kiitos

Hilkka

11 Jun 2026

Jalkahoito geelilakkauksella · Marje

5.0

Ihanat varpaankynnet kesäksi ja jalat pehmoisiksi. Niiiiiiiin parasta

Anneli

3 Jun 2026

Gellackning: Återbesök · liina M.

5.0

Kynteni hohtavat kuin makeat karkit. Kiitos Liina. Olet paras👍

Jaana

1 Jun 2026

Nagelförlängningar: Återbesök · olga K.

5.0

Hyvä palvelu, taitavaa ja tarkkaa työtä!

Anita

29 May 2026

Gellackning: Nya · olga K.

5.0

Aseptinen,asiantunteva ja mukava. Osaa kohdata asiakkaan oikealla tavalla.

Merete

30 May 2026

Varpaankynsien leikkaus · liina M.

5.0

Paras palvelu, hyvä tulos!

Terhi

27 May 2026

Nagelförlängningar: Återbesök · olga K.

Review photo 1 by Terhi

5.0

Oli aivan ihana seurata Olgan ammattimaista työskentelyä! Viilaus ja kaikkien kynsivälineiden käyttö muistutti melkeinpä viulunsoittoa. Liikkeet oli niin sulavia, tarkkoja ja varmoja. Koko työ tehtiin huolellisesti ja rauhallisesti ja lopputulos oli aivan ihana! Kiitos🫶

Kaire

26 May 2026

Nagelförlängningar: Återbesök · krista P.

5.0

Erinomainen palvelu, olen erittäin tyytyväinen. Kiitos!❤️

Hannele

22 May 2026

Pedikyr · liina M.

5.0

Erinomaista sekä työ että ystävällisyys!

Agneta

15 May 2026

Gellackning: Nya · olga K.

5.0

Olga on artisti

Silja

15 May 2026

Jalkahoito geelilakkauksella · liina M.

5.0

Aivan loistava palvelu ja ihana henkilökunta . Kiitos !

Mia

13 May 2026

Nagelförlängningar: Återbesök · krista P.

Review photo 1 by Mia

5.0

Tekee ihanat kynnet ja kestävät🫶🤩

Perit

11 May 2026

5.0

Nopea, tarkka ja ammattimainen palvelu. Suosittelen lämpimästi!

Ulla

11 May 2026

Jalkahoito geelilakkauksella · Marje

5.0

Monta vuotta täällä käynyt jalkahoidossa ja aina yhtä tyytyväinen. Niin myös nyt. Iso suositus jos haluat kauniit jalat ja kynnet.

Öppet idag

tills