Kulosaaren salonki

Tjänster
Damklippning
Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.
60 min / 62,00€
Herrklippning
Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.
30 min / 40,00€
Maskinklippning
Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.
15 min / 27,00€
Luggklippning
Klippning eller putsning av befintlig lugg.
15 min / 16,00€
Tasausleikkaus
Pitkien hiusten tasausleikkaus, ei sisällä pesua.
30 min / 42,00€
Team
Kati W.
Reeta T.
Karta
Kulosaarentie 4, 00570 Helsinki
recensioner
5.0
157 recensioner
Raimo
18 Jun 2026
Herrklippning · Reeta T.
5.0
Hyvää ja ystävällistä palvelua kuten aina ennenkin!
Katja
9 Jun 2026
Färg och klippning · Kati W.
5.0
Mukavat ja taitavat luottokampaajat osaavat työnsä ja palvelu ensiluokkaista.
Tuula
1 Jun 2026
Permanent och klippning · Kati W.
5.0
Kiitos hyvästä työstä 🤗
Mika
29 May 2026
Herrklippning · Reeta T.
5.0
Olipa taas mukava juttuhetki, vaikka onnistuin myöhästymään reippaasti varauksen alusta. Lämmin kiitos joustavuudesta.
Leena
5 May 2026
Herrklippning · Reeta T.
5.0
Kantapaikkani Kulosaaren salonki on aina palvellut hyvin, olipa sitten kyseessä lyhyt aika eli kampauksen siistiminen tai täysi palvelu pesusta lähtien. Reeta hallitsee myös kampaajan ammattiin kuuluvan jutustelun, ja käynti sujuu mukavasti. Kiitos hyvästä palvelusta!
Christina
22 Apr 2026
Damklippning · Kati W.
5.0
Olen todella tyytyväinen kampaamokäyntini tulokseen.
Annamaija
17 Apr 2026
Damklippning · Reeta T.
5.0
Napakka leikkaus kuten toivoin ja lisäksi ”uniset laineet” kihartimella😍
Sanna
27 Feb 2026
Herrklippning · Reeta T.
5.0
Best!
Saija
20 Feb 2026
Slingor och klippning · Reeta T.
5.0
Helsingin paras kampaamo!
Lotta
10 Feb 2026
Tasausleikkaus · Kati W.
5.0
Mukava kampaaja ja tosi kiva lopputulos!
Sonja
19 Jan 2026
Färg och klippning · Reeta T.
5.0
👌
Päivi
18 Dec 2025
Utväxtfärgning och klippning · Reeta T.
5.0
Aina niin hyvä, ystävällinen palvelu ja työ hoituu suurella ammattitaidolla, ei voi olla kun erittäin tyytyväinen
Leena
12 Dec 2025
Herrklippning · Reeta T.
5.0
Olen käynyt Kulosaaren Salongissa jo vuosia ja olen hyvin tyytyväinen palveluun. Työn jälki on oikein hyvää ja ilmapiiri muutenkin mukava. Kiitos! Leena
Mari
2 Dec 2025
Färg och klippning · Reeta T.
5.0
Kaunis leikkaus, hiukset kirkastava raidoitus. Kiitos hyvästä terapiasta!
Saija
25 Nov 2025
Slingor och klippning · Reeta T.
5.0
Huippu! Suosittelen lämpimästi!