Keljonkankaan parturi-kampaamo

Keljonkankaan parturi-kampaamo

Tjänster

Damklippning

Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.

45 min / 42,00€

Ny frisyr

Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.

60 min / 55,00€

Herrklippning

Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.

30 min / 30,00€

Maskinklippning

Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.

15 min / 17,00€

Luggklippning

Klippning eller putsning av befintlig lugg.

15 min / 17,00€

Visa alla tjänster

Team

Jenni K.

Karta

Pihkatie 4, 40530 Jyväskylä

recensioner

5.0

38 recensioner

Helena

16 Jun 2026

Färg och klippning · Jenni K.

5.0

Ihana Jenni teki taas tukkataikoja🥰 Tukka hyvin, kaikki hyvin😊

Pauliina

12 Jun 2026

Damklippning · Jenni K.

5.0

Työn jälki aina erinomainen, Jenni tietää täsmälleen, mitä tekee.

Irma

1 Jun 2026

Färg och klippning · Jenni K.

5.0

Ihana ystävällinen ja asiantunteva palvelu. Huomioi asiakkaan ajatukset ja kertoi vaihtoehdoista niistä hyvin👍

Kirsi

25 May 2026

Flerfärg och klippning · Jenni K.

5.0

Aina loistava palvelu!😍luottopaikka!

Matti

18 May 2026

Herrklippning · Jenni K.

5.0

En enää käy parturissa. Käyn Jennillä — ja se on täysin eri asia. Jenni ei pelkästään leikkaa hiuksia, vaan palauttaa samalla itsevarmuuden ja uskon parempaan huomiseen. Lopputulos on joka kerta niin hyvä, että kotimatkalla tekee mieli kävellä vähän hitaammin, jotta ihmiset ehtivät nähdä kampauksen. Tunnelma rento, työnjälki suorastaan pelottavan tarkkaa. Täysi mestari omassa lajissaan.

Taru

7 May 2026

Herrklippning · Jenni K.

5.0

Erinomainen asiakaspalvelu ja kädenjälki työssä. Suosittelen ehdottomasti.

Sanna

27 Apr 2026

Färg och klippning · Jenni K.

5.0

Kiitos Jennille taas mahtavasta palvelusta ja lopputuloksesta 😊

Marja

9 Apr 2026

Permanent och klippning · Jenni K.

5.0

Luotettava , hyvä parturi. En ole ikinä pettynyt.

Jussi

20 Mar 2026

Herrklippning · Jenni K.

5.0

Miellyttävä käynti joka kerta ja hiukset tulevat aina leikatuksi juuri haluamaani malliin.

Sari

9 Mar 2026

Damklippning · Jenni K.

5.0

Ihana ihminen! Ammattitaitoinen.

Iiro

9 Mar 2026

Maskinklippning · Jenni K.

5.0

Kyllä tää tukka tänne syrjäkylälle kelpaa.

Mervi

9 Mar 2026

Damklippning · Jenni K.

5.0

Eka kerta Jennillä, tosi positiivinen kokemus kaikkiaan. Miellyttävä kampaaja ja hyvä leikkaus! Jatkoon! 👍👍

Mikko

7 Mar 2026

Herrklippning · Jenni K.

5.0

Nopea ja asiantunteva palvelu. Hintataso kohdallaan.

Ari

3 Mar 2026

Maskinklippning · Jenni K.

5.0

Hieno ja hyvä palvelu. Ammattitaitoinen henkilökunta.

Riitta

19 Feb 2026

Slingor och klippning · Jenni K.

5.0

Ihana lopputulos ♥️

Stängt idag