Keljonkankaan parturi-kampaamo

Tjänster
Damklippning
Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.
45 min / 42,00€
Ny frisyr
Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.
60 min / 55,00€
Herrklippning
Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.
30 min / 30,00€
Maskinklippning
Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.
15 min / 17,00€
Luggklippning
Klippning eller putsning av befintlig lugg.
15 min / 17,00€
Team
Jenni K.
Karta
Pihkatie 4, 40530 Jyväskylä
recensioner
5.0
38 recensioner
Helena
16 Jun 2026
Färg och klippning · Jenni K.
5.0
Ihana Jenni teki taas tukkataikoja🥰 Tukka hyvin, kaikki hyvin😊
Pauliina
12 Jun 2026
Damklippning · Jenni K.
5.0
Työn jälki aina erinomainen, Jenni tietää täsmälleen, mitä tekee.
Irma
1 Jun 2026
Färg och klippning · Jenni K.
5.0
Ihana ystävällinen ja asiantunteva palvelu. Huomioi asiakkaan ajatukset ja kertoi vaihtoehdoista niistä hyvin👍
Kirsi
25 May 2026
Flerfärg och klippning · Jenni K.
5.0
Aina loistava palvelu!😍luottopaikka!
Matti
18 May 2026
Herrklippning · Jenni K.
5.0
En enää käy parturissa. Käyn Jennillä — ja se on täysin eri asia. Jenni ei pelkästään leikkaa hiuksia, vaan palauttaa samalla itsevarmuuden ja uskon parempaan huomiseen. Lopputulos on joka kerta niin hyvä, että kotimatkalla tekee mieli kävellä vähän hitaammin, jotta ihmiset ehtivät nähdä kampauksen. Tunnelma rento, työnjälki suorastaan pelottavan tarkkaa. Täysi mestari omassa lajissaan.
Taru
7 May 2026
Herrklippning · Jenni K.
5.0
Erinomainen asiakaspalvelu ja kädenjälki työssä. Suosittelen ehdottomasti.
Sanna
27 Apr 2026
Färg och klippning · Jenni K.
5.0
Kiitos Jennille taas mahtavasta palvelusta ja lopputuloksesta 😊
Marja
9 Apr 2026
Permanent och klippning · Jenni K.
5.0
Luotettava , hyvä parturi. En ole ikinä pettynyt.
Jussi
20 Mar 2026
Herrklippning · Jenni K.
5.0
Miellyttävä käynti joka kerta ja hiukset tulevat aina leikatuksi juuri haluamaani malliin.
Sari
9 Mar 2026
Damklippning · Jenni K.
5.0
Ihana ihminen! Ammattitaitoinen.
Iiro
9 Mar 2026
Maskinklippning · Jenni K.
5.0
Kyllä tää tukka tänne syrjäkylälle kelpaa.
Mervi
9 Mar 2026
Damklippning · Jenni K.
5.0
Eka kerta Jennillä, tosi positiivinen kokemus kaikkiaan. Miellyttävä kampaaja ja hyvä leikkaus! Jatkoon! 👍👍
Mikko
7 Mar 2026
Herrklippning · Jenni K.
5.0
Nopea ja asiantunteva palvelu. Hintataso kohdallaan.
Ari
3 Mar 2026
Maskinklippning · Jenni K.
5.0
Hieno ja hyvä palvelu. Ammattitaitoinen henkilökunta.
Riitta
19 Feb 2026
Slingor och klippning · Jenni K.
5.0
Ihana lopputulos ♥️