Kauneussalonki Sun ja Mun

Tjänster
Microblading kulmakarvat 1. Kerta
120 min / 320,00€
Microblading vahvistus 6-12kk:n kuluttua
Tekemieni microbladingien vahvistus
90 min / 190,00€
Kulmien kestopigmentointi
Shadow- tai 3D karvatekniikalla toteutetut kulmien kestopigmentoinnit. Hinta sisältää tarvittavat 2 käsittelykertaa. 2. kerta tehdään n. 8 viikon päästä ensimmäisestä.
180 min / 440,00€
Kestopigmentointien vahvistus 1-3v:n kuluttua, Kulmat
Tekemieni pigmentointien vahvistus 12-36 kk:n kuluttua.
120 min / 240,00€
Eyeliner kestopigmentointi ylös, 1.krt
120 min / 390,00€
Team
Laura
Karta
Ammattikoulunkatu 6 B 13, 60100 Seinäjoki
recensioner
4.9
79 recensioner
Riitta
22 May 2026
Kasvojen sokerointi ylähuuli ja leuka · Laura
5.0
Kiitos hyvästä ja viihtyisästä palvelusta
MERJA
21 May 2026
Kasvojen sokerointi ylähuuli ja leuka · Laura
5.0
Ihana hoito, rentouttavaa ja huolehtivaista. Mukava tunnelma ja hyviä neuvoja. Ei tarvitse jännittää vaikka et olisi pitkään aikaan ottanut hoitoja.
Johanna
2 May 2026
Kestopigmentointien vahvistus 1-3v:n kuluttua, Kulmat · Laura
5.0
Hieno ja tarkka lopputulos!
Hannele
4 Apr 2026
Kestopigmentointien vahvistus 1-3v:n kuluttua, Huulten rajaus ja häivytys · Laura
5.0
Taitava pigmentoija , rajaukset pysyy hyvin yli 2 vuotta .
Tarja
27 Mar 2026
Kynsihuolto, ranskalaiset tai yksi väriset kynnet · Laura
5.0
Todella huolellista ja tarkkaa työtä ja erinomaista palvelua sydämellä ! Kaikki pisteet Lauralle!
Päivi
17 Mar 2026
Kynsihuolto, ranskalaiset tai yksi väriset kynnet · Laura
5.0
Todella hyvää ja laadukasta.
Mari
31 Jan 2026
Brasiliansk sockring: Damer · Laura
5.0
Seinäjoen paras sokeroija!
Marika
18 Jan 2026
Färgning av fransar och bryn, samt formning av bryn · Laura
5.0
Olen ollut tämän kauneushoitolan pitkäaikainen asiakas ja olen aina yhtä tyytyväinen. Hoidot ovat korkeatasoisia, huolellisesti tehtyjä ja aidosti yksilöllisiä. Palvelu on lämminhenkistä ja ammattitaitoista, ja tänne on aina ilo tulla. Paikka, johon voi luottaa – suosittelen lämpimästi!
Niina
8 Jan 2026
Färgning av fransar och bryn, samt formning av bryn · Laura
5.0
Salongissa on kiva tunnelma. Paikassa saa todella ammattimaista palvelua, kiitos siitä! Suosittelen lämpimästi 😊
Katja
29 Dec 2025
ProNails kynsihuolto, ranskalaiset tai värilliset kynnet · Laura
5.0
Suosittelen 😍
Johanna
9 Dec 2025
Färgning av fransar och bryn, samt formning av bryn · Laura
5.0
Hei, Ihanat joululaulut soi. Rauhallinen ja kiva tunnelma. Ammattimainen palvelu! Hyvää joulua & kiitos.
Niina
20 Oct 2025
Färgning av fransar och bryn, samt formning av bryn · Laura
5.0
Ehdottomasti paras paikka missä olen koskaan käynyt.
Brita
10 Oct 2025
Sockring av bikinilinje · Laura
5.0
Ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu 😊
Brita
10 Oct 2025
Sockring av ben · Laura
5.0
Ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu 😊
Johanna
10 Oct 2025

5.0
Ihanat kynnet, loistava palvelu