Kauneuskeskus Ben & Bonita

Tjänster
Damklippning
Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.
50 min / 42,00€
Ny frisyr
Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.
80 min / 52,00€
Herrklippning
Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.
35 min / 34,00€
Maskinklippning
Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.
15 min / 22,00€
Luggklippning
Klippning eller putsning av befintlig lugg.
15 min / 17,00€
Om
Tervetuloa!
Teitä palvelee parturi-kampaaja Hanne ja osa-aikaisesti parturi-kampaaja Gauhar. Ja aina hymyissä suin!<br/><br/>
Tuotesarjana parturi-kampaamossa käytämme luotettavaa Golwell sarjaa sekä laadukasta Eleven Australiaa ja tanskalaista Juucea.
Meiltä löytyy myös uuden teknologian voimakkaasti rakennepaikkaavat K18Peptide tuotteet kotikäyttöön.
<br/> <br/>
Kauneuskeskukseen on kaikki tervetulleita. Lapsille lelulaatikko ja tikkari palkinnoksi.<br/><br/>
Aukioloajat: <br/>
vaihtelevat viikoittain <br/>
myös ilta- ja viikonloppu aikoja <br/>
Avoinna myös sopimuksen mukaan
<br/><br/>
Öppettider
Monday
10:00 – 18:00
Tuesday
10:00 – 18:00
Wednesday
10:00 – 18:00
Thursday
10:00 – 18:00
Friday
10:00 – 18:00
Saturday
Stängt
Sunday
Stängt
Team
Hanne
Karta
Koulukuja 7, 32200 Loimaa
recensioner
4.8
73 recensioner
Sini
22 Jun 2026
Färgning av fransar och bryn, samt formning av bryn · Hanne
5.0
Homma toimii, joka kerta ja siks tuun aina uudestaan..🩷
Kauneuskeskus Ben & Bonita
Sini <3
Pasi
9 Apr 2025
Herrklippning · Hanne
5.0
Kiitettävää palvelua!!!
Lea
28 Mar 2025
Raidat ja leikkaus · Hanne
5.0
Niin kivat hiukset taas! Kiitos Hanne 🤩👍
Kauneuskeskus Ben & Bonita
Ole hyvä ihana Lea 😍
Kaisa
20 Mar 2025
K18Peptide hoito lyhyet-keskipitkät hiukset · Jessi
4.0
Päänahka tuli hoidossa tosi kuivaksi, mutta ylikäsiteltyjen hiusten kunto parani.
Anne
24 Jan 2025
Färgning och formning av bryn · Hanne
5.0
20 vuotta etsin hyvää kulmien laittajaa, nyt on löytynyt, Hanne!
Mirja
21 Jan 2025
Damklippning · Jessi
4.0
Kaunis tulos, ystävällinen palvelu 👍
Mari
19 Jan 2025
Osapää raidat lyhyet hiukset · Gauhar
5.0
Gauharille kiitos ihanasta uudesta mallista, väri saanut kehuja muiltakin ❤️
Irina
9 Jan 2025
Herrklippning · Hanne
5.0
Sain, mitä hain! 👍🤩
Marketta
8 Jan 2025
Lasten hiustenleikkaus alle 8v. · Hanne
5.0
Aina lähtenyt täältä upean tukan ja kokemuksen kanssa. Hoitaa koko perheen päät. Tai no, iskä hoitakoon oman kaljunsa.
Kirsi
4 Jan 2025
Luggklippning · Gauhar
5.0
Hienoa työtä, oli se iso tai pieni. Asiakaspalvelukin on huippua. Lämmin suositus! 🩷
Kirsi
4 Jan 2025
Lasten hiustenleikkaus alle 8v. · Gauhar
5.0
Jälleen tyytyväinen 7v tuolilta kauniisti leikatun tukan kanssa. Kiitos! 🩷
Kirsi
4 Jan 2025
Herrklippning · Gauhar
5.0
Lämminhenkistä, laadukasta asiakaspalvelua ja ammattitaidolla fiksattu tukka. Lämmin suositus.
Sanna
28 Dec 2024
Raidat ja leikkaus · Hanne
5.0
Kaunis väri ja hyvin toteutettu leikkaus
Elina
20 Dec 2024
Damklippning · Hanne
5.0
Ihana henkilökunta ja juuri haluttu tulos, eittämättä oma luottokampaamo🤩
Anna-Maija
12 Dec 2024
Damklippning · Hanne
5.0
Palvelu aina mitä parhainta!