Kauneuskeskus Ben & Bonita

Kauneuskeskus Ben & Bonita

Tjänster

Damklippning

Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.

50 min / 42,00€

Ny frisyr

Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.

80 min / 52,00€

Herrklippning

Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.

35 min / 34,00€

Maskinklippning

Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.

15 min / 22,00€

Luggklippning

Klippning eller putsning av befintlig lugg.

15 min / 17,00€

Visa alla tjänster

Om

Tervetuloa!

Teitä palvelee parturi-kampaaja Hanne ja osa-aikaisesti parturi-kampaaja Gauhar. Ja aina hymyissä suin!<br/><br/>

Tuotesarjana parturi-kampaamossa käytämme luotettavaa Golwell sarjaa sekä laadukasta Eleven Australiaa ja tanskalaista Juucea.

Meiltä löytyy myös uuden teknologian voimakkaasti rakennepaikkaavat K18Peptide tuotteet kotikäyttöön.

<br/> <br/>

Kauneuskeskukseen on kaikki tervetulleita. Lapsille lelulaatikko ja tikkari palkinnoksi.<br/><br/>

Aukioloajat: <br/>

vaihtelevat viikoittain <br/>

myös ilta- ja viikonloppu aikoja <br/>

Avoinna myös sopimuksen mukaan

<br/><br/>

Öppettider

Monday

10:00 – 18:00

Tuesday

10:00 – 18:00

Wednesday

10:00 – 18:00

Thursday

10:00 – 18:00

Friday

10:00 – 18:00

Saturday

Stängt

Sunday

Stängt

Team

Hanne

Karta

Koulukuja 7, 32200 Loimaa

recensioner

4.8

73 recensioner

Sini

22 Jun 2026

Färgning av fransar och bryn, samt formning av bryn · Hanne

5.0

Homma toimii, joka kerta ja siks tuun aina uudestaan..🩷

Kauneuskeskus Ben & Bonita

Sini <3

Pasi

9 Apr 2025

Herrklippning · Hanne

5.0

Kiitettävää palvelua!!!

Lea

28 Mar 2025

Raidat ja leikkaus · Hanne

5.0

Niin kivat hiukset taas! Kiitos Hanne 🤩👍

Kauneuskeskus Ben & Bonita

Ole hyvä ihana Lea 😍

Kaisa

20 Mar 2025

K18Peptide hoito lyhyet-keskipitkät hiukset · Jessi

4.0

Päänahka tuli hoidossa tosi kuivaksi, mutta ylikäsiteltyjen hiusten kunto parani.

Anne

24 Jan 2025

Färgning och formning av bryn · Hanne

5.0

20 vuotta etsin hyvää kulmien laittajaa, nyt on löytynyt, Hanne!

Mirja

21 Jan 2025

Damklippning · Jessi

4.0

Kaunis tulos, ystävällinen palvelu 👍

Mari

19 Jan 2025

Osapää raidat lyhyet hiukset · Gauhar

5.0

Gauharille kiitos ihanasta uudesta mallista, väri saanut kehuja muiltakin ❤️

Irina

9 Jan 2025

Herrklippning · Hanne

5.0

Sain, mitä hain! 👍🤩

Marketta

8 Jan 2025

Lasten hiustenleikkaus alle 8v. · Hanne

5.0

Aina lähtenyt täältä upean tukan ja kokemuksen kanssa. Hoitaa koko perheen päät. Tai no, iskä hoitakoon oman kaljunsa.

Kirsi

4 Jan 2025

Luggklippning · Gauhar

5.0

Hienoa työtä, oli se iso tai pieni. Asiakaspalvelukin on huippua. Lämmin suositus! 🩷

Kirsi

4 Jan 2025

Lasten hiustenleikkaus alle 8v. · Gauhar

5.0

Jälleen tyytyväinen 7v tuolilta kauniisti leikatun tukan kanssa. Kiitos! 🩷

Kirsi

4 Jan 2025

Herrklippning · Gauhar

5.0

Lämminhenkistä, laadukasta asiakaspalvelua ja ammattitaidolla fiksattu tukka. Lämmin suositus.

Sanna

28 Dec 2024

Raidat ja leikkaus · Hanne

5.0

Kaunis väri ja hyvin toteutettu leikkaus

Elina

20 Dec 2024

Damklippning · Hanne

5.0

Ihana henkilökunta ja juuri haluttu tulos, eittämättä oma luottokampaamo🤩

Anna-Maija

12 Dec 2024

Damklippning · Hanne

5.0

Palvelu aina mitä parhainta!

Öppet idag

tills