Kauneus ja hyvinvointipalvelut Kangasniemi Pia

Tjänster
Pedikyr
Bad, skötsel av förhårdnader och problemområden, formning av naglar, ansning av nagelband, samt kräm. Nagellackning ingår inte.
60 min / 58,00€
Kynsien leikkaus, ohennus tai känsän poisto
Kynsien leikkaus, ohennus tai känsän poisto
30 min / 36,00€
Lasten/Nuorten alle - 18 vuotiaiden jalkojenhoito
Kylvetys, tutkimus, kynsi- ja iho-ongelmien hoito, rasvaus/hieronta
50 min / 45,00€
Super jalkahoito
Kylvetys, tutkimus, kynsi- ja iho-ongelmien hoito, hieronta
75 min / 68,00€
Vyöhyketerapeuttinen jalkahieronta
Käsitellään jalkaterän heijastepisteitä sivelyin, paneluin ja hierovin ottein
50 min / 50,00€
Team
Pia K.
Karta
Alinenkatu 1 lh1, 23500 Uusikaupunki
recensioner
5.0
123 recensioner
Sirkka
17 Jun 2026
Pedikyr · Pia K.
5.0
Kiitos. Jalat voi nyt tosi hyvin. Hyvä hoito oli. Nähdään taas.
Janne
12 Jun 2026
Pedikyr · Pia K.
5.0
Hyvä ja asiantunteva palvelu
Katja
25 May 2026
Happohoito · Pia K.
5.0
Loistavaa palvelua ja ammattitaitoa yksilölliseen ihonhoitoon. Kiitos
sari
7 May 2026
Färgning av fransar och bryn, samt formning av bryn · Pia K.
5.0
Erittäin ammattitaitoista ja asiakasystävällistä palvelua.
Sari
7 May 2026
Super jalkahoito · Pia K.
5.0
Ihanat hoidetut jalat! Kesä voi tulla 😃
Päivi
23 Apr 2026
Mikroneulaus · Pia K.
5.0
Hyvää ja loistavaa työtä.
leena
8 Apr 2026
Super jalkahoito · Pia K.
5.0
kitos ihanasta jalkahoidosta, jalat kiittää ja elämä hymyilee. kiitos Pialle !
Henna
6 Mar 2026
Pedikyr · Pia K.
5.0
Ystävällinen palvelu. Kiitos. Kesällä taas tulen.
Päivi
20 Feb 2026
Färgning och formning av bryn · Pia K.
5.0
Ystävällisen rento palvelu
Juha
29 Jan 2026
Kynsien leikkaus, ohennus tai känsän poisto · Pia K.
5.0
Kipu on selvästi vähentynyt ainakin tänään.
Marko
22 Jan 2026
Pedikyr · Pia K.
5.0
Asiantuntevaa ja asiakaslähtöistä palvelua. Kiitos!
Jerry
15 Jan 2026
Pedikyr · Pia K.
5.0
Hyvä, asiantunteva jalkahoito mukavan rupattelun kera
Kaisa
12 Jan 2026
Pedikyr · Pia K.
5.0
Mukava ja rento hetki!
Narinen
8 Jan 2026
Pedikyr · Pia K.
5.0
Pitkä ja luotettava hoitosuhde. Käynnit mieltä piristäviä.
heli
11 Dec 2025
Pedikyr · Pia K.
4.0
Todella hyvä palvelu. Asiantuntemus oli kohdallaan.. Minulle tärkeä huomio oli se että kertaakaan Pia ei puhunut kenestäkään henkilöstä nimellä. Jos asian sanoo paremmin, niin täällä ei juoruilla ja sitä arvostan suuresti. Kiitos hyvästä palvelusta.