Jyväskylän Torihius Oy

Jyväskylän Torihius Oy

Tjänster

Damklippning

Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.

60 min / 40,00€

Ny frisyr

Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.

90 min / 50,00€

Herrklippning

Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.

30 min / 31,50€

Maskinklippning

Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.

15 min / 18,00€

Luggklippning

Klippning eller putsning av befintlig lugg.

15 min / 16,00€

Visa alla tjänster

Team

Pia N.

Karta

Lossitie 6 c, 40900 Jyväskylä

recensioner

5.0

96 recensioner

Elli

12 Jun 2026

Damklippning · Pia N.

5.0

Kiitos mukavasta ja erinomaisesta palvelusta 🤗

Terhi

27 May 2026

Damklippning · Pia N.

5.0

Ihana ja inspiroiva työn jälki! Tulen uudestaan🌹

Anu

11 May 2026

Herrklippning · Pia N.

5.0

Ihana Pia jonka kanssa hiusasiat hoituu vauvasta baariin. Kiitos ❤️

Kaisa

17 Mar 2026

Utväxtfärgning och klippning · Pia N.

5.0

Oikea väri löytyi heti ensimmäisellä kerralla. Rauhallinen paikka ja todellinen ammattilainen tekijänä. Vahva suositus!

Ilmo

3 Mar 2026

Herrklippning · Pia N.

5.0

Ammattitaitoista työtä ja hienovaraista ja huomioivaa palvelua. Suosittelen kaikille lämpimästi.

Timo

5 Feb 2026

Herrklippning · Pia N.

5.0

Kuten aina, hyvin sujui kaikki.

Annamari

28 Jan 2026

Damklippning · Pia N.

5.0

Erittäin hyvä, ystävällinen ja asiantunteva palvelu kuten aina, on sitten kyse leikkauksesta, väristä, permanentista tai mallin muutoksesta. Pialla on taito hyppysissä! Huristelen mielelläni Torihiukseen Jyväskylästä käsin.

Meeri

20 Jan 2026

Barnklippning · Pia N.

5.0

Erinomainen palvelu. Lapsenlapsi oli niin tyytyväinen :)

Pia-Leena

21 Dec 2025

Damklippning · Pia N.

5.0

Leikkaus aina ammattitaidolla ja aina asiakkaan toiveita tarkasti kuunnellen.

Aili

7 Dec 2025

Färg och klippning · Pia N.

5.0

Ystävällinen , asiakkaan toiveet huomioiva, taitava. Tunnelma kokonaisuudessaan miellyttävä ja asiallinen. Lopputuloksesta täysi kymppi.

Tuula

17 Nov 2025

Puolipitkien hiusten permanentti ja leikkaus · Pia N.

5.0

Permanentti onnistui todella hyvin. Ammattitaitoista ja ystävällistä palvelua!

Kimmo

20 Oct 2025

Herrklippning · Pia N.

5.0

Ammattitaitoista työtä ja loistavaa palvelua!

Satu

2 Oct 2025

Damklippning · Pia N.

5.0

Kiitos taas hyvästä palvelusta!

Tapio

17 Sept 2025

Herrklippning · Pia N.

5.0

Aina yhtä hyvä ja varma toiminta, mukavan rentouttavaa käydä oikealla ammattilaisella. Näillä mennään myös jatkossa!!

Sirkka

5 Sept 2025

Lyhyiden hiusten permanentti ja leikkaus · Pia N.

5.0

Se on niin täällä paikassa, että sitä saa mitä tilaa. Piia .😍

Öppet idag

tills