Hius- ja Kauneuskulma Freesi&Flow

Tjänster
Kampaamoleikkaus lyhyet hiukset
Lyhyiden hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus. Sisältää pesun.
50 min / 48,00€
Kampaamoleikkaus puolipitkät hiukset
Puolipitkien hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus. Sisältää pesun.
60 min / 52,00€
Kampaamoleikkaus pitkät hiukset
Pitkien hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus. Sisältää pesun.
80 min / 58,80€
Ny frisyr
Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.
90 min / 67,00€
Tasausleikkaus
Pitkien hiuksien tasausleikkaus (latvoista pari senttiä pois). Ei sisällä hiustenpesua eli tulethan puhtailla hiuksilla kampaamoon.
40 min / 38,00€
Team
Minna
Leila L.
Reetta R.
Heli S.
Karta
Haminantie 4, 91100 II
recensioner
5.0
281 recensioner
Hanna-Mari
17 Jun 2026
Flerfärg · Minna
5.0
Tuli ihana lopputulos ja sellainen, mitä toivoin! Ammattitaitoa ja monipuolista osaamista Minnalta löytyy ❤️. Suuret kiitokset!
Hius- ja Kauneuskulma Freesi&Flow
Kiitos 🌸
Britta
10 Jun 2026
5.0
Olen tyytyväinen , ei mitään huomautamista.
Riitta
8 Jun 2026
Kasviväri · Minna
5.0
Kylläpä Minna teki mulle hienon kampauksen..vahva suositus kampausta haluavalle🤩
Hius- ja Kauneuskulma Freesi&Flow
Kiitos 🤩
Hilkka
4 Jun 2026
Flerfärg · Reetta R.
5.0
Ystävällinen, mukava ja hyvä palvelu, hyvin tehty työ 😊
Heidi
3 Jun 2026
Flerfärg · Reetta R.
5.0
Aivan ihanaa palvelua🫶🏻Ja olen niin tyytyväinen väriin ja leikkaukseen🩷
Tuula
30 May 2026
Muutama raita etuosaan · Reetta R.
5.0
Hyvä palvelu, hyvä ammattitaito, siisti kampaamo, joten Jorma Uotisen sanoineen "EI PAHA" asiakas Tuula
Sanna
22 May 2026
Sokerointipaketti sääret + kainalot · Leila L.
5.0
Leilan työnjälki 10+ kuten aina.
Päivi
22 May 2026
Kampaamoleikkaus lyhyet hiukset · Reetta R.
5.0
Vihdoin sain helppo hoitoiset hiukset, lyhyet ja ytimekkäät . Palveluhan oli erittäin mukavaa. Kiitos Reetta, hyvin osasit tulkita minua 😊
Heidi
20 May 2026
Kampaamoleikkaus pitkät hiukset · Reetta R.
5.0
Hiustenleikkaus onnistui erinomaisesti ja lopputulos vastasi täysin toiveitani. Palvelu on ystävällistä ja Freesiin on mukava tulla aina uudestaan.
Juulia
19 May 2026
Permanentti · Reetta R.
5.0
Kiitokset Reetalle super hyvästä asiakaspalvelusta, taitavasta työotteesta ja ihanasta lopputuloksesta 😍
Merja
18 May 2026
Ekopharman marjamatka · Leila L.
5.0
Ihana tunne ja olotila jäi itselle, kaikin puolin rentouttavaa hoitoa.
Sari
17 May 2026
Festlig Makeup · Reetta R.
5.0
Reetta loihti upean juhlameikin 20-luvun teemajuhliin vahvalla teatterialan ammattitaidolla. Suosittelen lämmöllä kaikille! Ihanaa, kun samalla käynnillä sai myös Minnalta juhlakampauksen ja pystyi itse vain nauttimaan juhlapäivästä ilman stressiä meikistä tai kampauksesta. Reetaltakin onnistuu kampausten teko eli häneltä saa halutessaan koko paketin. ❤️
Seija
14 May 2026
5.0
Ekopharma Hiusterapia -hoito oli niin hyvä ja rentouttava! Minna leikkasi hiukseni taidokkaasti, olen todella tyytyväinen.
Hius- ja Kauneuskulma Freesi&Flow
Kiitos :)
Anu
15 Apr 2026
Flerfärg · Minna
5.0
Minna teki taikojaan kuten aina. Lopputulos ihana.
Hius- ja Kauneuskulma Freesi&Flow
Kiitos 😊
Pirjo
30 Mar 2026
Slingor · Reetta R.
5.0
Kiitos🌷