Hiusstudio Queen

Hiusstudio Queen

Tjänster

Damklippning

Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.

45 min / 48,00€

Ny frisyr

Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.

60 min / 65,00€

Herrklippning

Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.

30 min / 33,00€

Maskinklippning

Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.

15 min / 17,00€

Luggklippning

Klippning eller putsning av befintlig lugg.

15 min / 17,00€

Visa alla tjänster

Om

Olemme koko perheen parturi-kampaamo. Meillä palvellaan asiakas henkilökohtaisesti vauvasta vaariin. Tervetuloa juuri sellaisena kuin olet! Vahvistetaan juuri sitä!

Öppettider

Monday

09:00 – 17:00

Tuesday

09:00 – 17:00

Wednesday

09:00 – 17:00

Thursday

09:00 – 17:00

Friday

09:00 – 17:00

Saturday

Stängt

Sunday

Stängt

Team

Emilia

Sonja H.

Pirita

Emmu L.

Karta

Soikkokuja 12, 70780 Kuopio

recensioner

4.9

279 recensioner

pirjo

26 May 2026

Damklippning · Pirita

5.0

Kiitos Pirita , hyvin tehty

Teemu

22 May 2026

Herrklippning · Pirita

5.0

Ystävällinen ja lämminhenkinen meininki. Hyvin leikatut hiukset asiakasta kuunnellen😃

Sirpa

15 May 2026

Utväxtfärgning och klippning · Pirita

5.0

Kaunis kiitos jälleen "hopean" piilotuksesta ☺️

maila

7 May 2026

Permanent och klippning · Emilia

5.0

Miten helppoa se onkaan, kun osaa!

Marjo

30 Apr 2026

Raidoitus kokopäähän ja leikkaus · Emilia

5.0

Emilia on paras 🧡

Päivi

27 Apr 2026

Flerfärg och klippning · Pirita

5.0

Onnistunut hiusten värjäys ja raidat

Eeva-Kaisa

27 Apr 2026

Utväxtfärgning och klippning · Emilia

5.0

Aina erinomainen palvelu 💖

Satu

10 Apr 2026

Luggklippning · Emilia

5.0

Emilia on aina huippu❣️

Sirpa

28 Mar 2026

Färg och klippning · Pirita

5.0

Kiitos Pirita, taioit ihanaa piristystä ja auringonpaistetta hiuksiini. Täysi kymppi palvelusta ja lopputuloksesta ☺️

Riitta

19 Mar 2026

Damklippning · Emilia

5.0

Sain hyvän palvelun ja olen tyytyväinen.

Tiina

4 Mar 2026

Damklippning · Emilia

5.0

Kiitos taas kivasta ja hyvästä palvelusta 👍🏼🙂

Riitta

27 Feb 2026

Damklippning · Emilia

5.0

Ensimmäinen käynti ja todella tyytyväinen, Kiitos Emilia, käyn jatkossakin!

Hannu

23 Feb 2026

Herrklippning · Pirita

5.0

Palvelu oli oikein hyvää. Hiusten leikkaus oli pyydetyn mukaista. Parturikäynti antoi minulle kaikkinensa hyvän mielen, lyhyillä siisteillä hiuksilla on kiva "hilipaista" kohti kevättä😊

Tarja

9 Feb 2026

Damklippning · Emilia

5.0

Loistavaa palvelua ammattitaidolla

Titta

2 Feb 2026

Flerfärg och klippning · Sonja H.

5.0

Kiitos Sonjalle, luottokampaajalle!

Öppet idag

tills