Hiusstudio Queen

Tjänster
Damklippning
Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.
45 min / 48,00€
Ny frisyr
Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.
60 min / 65,00€
Herrklippning
Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.
30 min / 33,00€
Maskinklippning
Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.
15 min / 17,00€
Luggklippning
Klippning eller putsning av befintlig lugg.
15 min / 17,00€
Om
Olemme koko perheen parturi-kampaamo. Meillä palvellaan asiakas henkilökohtaisesti vauvasta vaariin. Tervetuloa juuri sellaisena kuin olet! Vahvistetaan juuri sitä!
Öppettider
Monday
09:00 – 17:00
Tuesday
09:00 – 17:00
Wednesday
09:00 – 17:00
Thursday
09:00 – 17:00
Friday
09:00 – 17:00
Saturday
Stängt
Sunday
Stängt
Team
Emilia
Sonja H.
Pirita
Emmu L.
Karta
Soikkokuja 12, 70780 Kuopio
recensioner
4.9
279 recensioner
pirjo
26 May 2026
Damklippning · Pirita
5.0
Kiitos Pirita , hyvin tehty
Teemu
22 May 2026
Herrklippning · Pirita
5.0
Ystävällinen ja lämminhenkinen meininki. Hyvin leikatut hiukset asiakasta kuunnellen😃
Sirpa
15 May 2026
Utväxtfärgning och klippning · Pirita
5.0
Kaunis kiitos jälleen "hopean" piilotuksesta ☺️
maila
7 May 2026
Permanent och klippning · Emilia
5.0
Miten helppoa se onkaan, kun osaa!
Marjo
30 Apr 2026
Raidoitus kokopäähän ja leikkaus · Emilia
5.0
Emilia on paras 🧡
Päivi
27 Apr 2026
Flerfärg och klippning · Pirita
5.0
Onnistunut hiusten värjäys ja raidat
Eeva-Kaisa
27 Apr 2026
Utväxtfärgning och klippning · Emilia
5.0
Aina erinomainen palvelu 💖
Satu
10 Apr 2026
Luggklippning · Emilia
5.0
Emilia on aina huippu❣️
Sirpa
28 Mar 2026
Färg och klippning · Pirita
5.0
Kiitos Pirita, taioit ihanaa piristystä ja auringonpaistetta hiuksiini. Täysi kymppi palvelusta ja lopputuloksesta ☺️
Riitta
19 Mar 2026
Damklippning · Emilia
5.0
Sain hyvän palvelun ja olen tyytyväinen.
Tiina
4 Mar 2026
Damklippning · Emilia
5.0
Kiitos taas kivasta ja hyvästä palvelusta 👍🏼🙂
Riitta
27 Feb 2026
Damklippning · Emilia
5.0
Ensimmäinen käynti ja todella tyytyväinen, Kiitos Emilia, käyn jatkossakin!
Hannu
23 Feb 2026
Herrklippning · Pirita
5.0
Palvelu oli oikein hyvää. Hiusten leikkaus oli pyydetyn mukaista. Parturikäynti antoi minulle kaikkinensa hyvän mielen, lyhyillä siisteillä hiuksilla on kiva "hilipaista" kohti kevättä😊
Tarja
9 Feb 2026
Damklippning · Emilia
5.0
Loistavaa palvelua ammattitaidolla
Titta
2 Feb 2026
Flerfärg och klippning · Sonja H.
5.0
Kiitos Sonjalle, luottokampaajalle!