Hiushuone LauLiina

Tjänster
Ny frisyr
Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.
60 min / 46,00€
Damklippning
Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.
45 min / 36,00€
Herrklippning
Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.
30 min / 28,00€
Hiusten tasaus
Pitkien hiusten tasaaminen. Ei sisällä hiusten kerrostamista, eikä pesua.
30 min / 28,00€
Lasten hiustenleikkaus
Alle 12 vuotta
30 min / 23,00€
Om
Hiushuone LauLiinassa saat rennossa ja iloisessa ilmapiirissä aina ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua! Olemme melkoisen puheliaita ja nauravaisia, joten jos haet tukkataikoja mieluiten kampaajalta joka tekee työnsä hiljaisuuden vallitessa ja hymyilemättä -emme kuulu siihen kategoriaan. Mutta jos rentous, iloisuus ja vahva ammattitaito on se mitä etsit, olet lämpimästi tervetullut!
Öppettider
Monday
09:00 – 18:00
Tuesday
09:00 – 17:00
Wednesday
10:00 – 18:00
Thursday
09:00 – 17:00
Friday
10:00 – 15:00
Saturday
Stängt
Sunday
Stängt
Team
Laura V.
Heidi H.
Nenna H.
Karta
Suokatu 4d, 35700 Mänttä-Vilppula
recensioner
4.9
156 recensioner
Arja
16 Jun 2026
Damklippning · Nenna H.
4.0
Hyvä palvelu ja olen tyytyväinen lopputulokseen.
Paula
10 Jun 2026
Damklippning · Laura V.
5.0
Olen erittäin tyytyväinen Lauran työhön. Kuunteli toiveeni ja teki tarkkaa hyvää työtä
Janette
3 Jun 2026
Färg och klippning · Heidi H.
5.0
Aivan mahtava lopputulos❤️
Anna
28 May 2026
Permanent och klippning · Nenna H.
5.0
Kiitos erinomaisesta palvelusta! 😊
Jarkko
27 May 2026
Herrklippning · Heidi H.
5.0
Parasta jälkeä, ja aina. Laatu ei vaihtele.
Jaana
25 May 2026
Damklippning · Heidi H.
5.0
Tyttäreni sai loistavaa palveluaa🙂 Kiitos🙏
Reijo
26 May 2026
Maskinklippning · Heidi H.
5.0
Todella nopeasti ja hyvää jälkeä
kaija
23 May 2026
Herrklippning · Laura V.
5.0
Ihan paras kampaamo ja asiakasta kuuntelevat ammatttilaiset
Sari
23 Apr 2026
Lash lift med fransfärgning · Laura V.
5.0
Mukava ja ammattitaitoinen tekijä. Onnistunut lopputulos kaikinpuolin.
Terttu
22 Apr 2026
Permanent och klippning · Heidi H.
5.0
Hyvä palvelu ja olen tyytyväinen lopputulokseen😊
Taru
23 Apr 2026
Ny frisyr · Heidi H.
5.0
Ihanan rentoa höpöttelyä ja aina kiva päästä Heidin penkkiin🫶🏼 ja lopputulos on aina täydellistä😍
Anni
18 Apr 2026
Slingor och klippning · Laura V.
5.0
Ammattitaitoinen, iloinen ja asiakasta kuunteleva.
Monica
16 Apr 2026
Utväxtfärgning och klippning · Heidi H.
5.0
Lämmin suositus.
Anneli
15 Apr 2026
Ny frisyr · Heidi H.
5.0
Ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua❤️
Päivi
12 Apr 2026
Färgning och formning av bryn · Heidi H.
5.0
Aivan mahtava palvelu ja lopputulos! Kiitoksia paljon!