Eskolanmäen Bardurilla

Tjänster
Damklippning
Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.
60 min / 43,00€
Ny frisyr
Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.
75 min / 51,00€
Herrklippning
Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.
30 min / 36,00€
Maskinklippning
Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.
15 min / 16,00€
Luggklippning
Klippning eller putsning av befintlig lugg.
15 min / 16,00€
Team
Jutta N.
Marika P.
Ritva A.
Karta
Tasankotie 11, 45150 Kouvola
recensioner
4.9
95 recensioner
Helena
15 Jun 2026
Permanent och klippning · Marika P.
5.0
Miellyttävä kokemus, hyvä lopputulos
Eila
12 May 2026
Damklippning · Marika P.
5.0
Jälleen hyvää työtä Marika P.ltä
Camilla
8 May 2026
Ny frisyr · Marika P.
5.0
Mukava ja rauhallinen tunnelma sekä ystävällinen palvelu. Hiuksista tuli juuri sellaiset kuin toivoinkin
Mankki
16 Apr 2026
Damklippning · Marika P.
4.0
Mukava Marika ja hyvä työn jälki🙂
Sirpa
10 Apr 2026
Permanent och klippning · Marika P.
5.0
Olin tosi tyytyväinen työn tulokseen. Palvelu oli asiantuntevaa ja tunsin oloni kotoisaksi. Suosittelen.
Heidi
1 Apr 2026
Slingor och klippning · Marika P.
5.0
Lopputulos huikea!
Sinikka
2 Mar 2026
Herrklippning · Marika P.
5.0
Mukava ja Ammattitaitoinen Tyttö 😀 Eka kerta mutta ei viimeinen 👍
Jouni
4 Feb 2026
Herrklippning · Jutta N.
5.0
Jutta on paras!
Niina
3 Feb 2026
Damklippning · Marika P.
5.0
Sujuvaa ja mutkatonta palvelua. Kampaaja on mukava ja osaava.
Eila
12 Jan 2026
5.0
Oikein tyytyväinen lopputulokseen..
Arja
13 Jan 2026
Damklippning · Marika P.
5.0
Hyvä palvelu ja mukava kampaamotila.
jouni
9 Jan 2026
Herrklippning · Marika P.
5.0
Tosi hyvää .leikkaus mielytti minua työn jälki oli hyvä terv. Runkotieltä
Arja
10 Jan 2026
Permanent och klippning · Marika P.
5.0
Ystävällinen ja mukava tekijä.
Erja
8 Jan 2026
Herrklippning · Marika P.
5.0
Miellyttävää palvelua kokonaisuudessaan ja ammattitaitoista.
Aila
16 Dec 2025
Luggklippning · Marika P.
5.0
Ystävällinen palvelu, erittäin tyytyväinen otsatukan leikkauksesta sekä kulmien värjäyksestä että muotoilusta! Hyvää Joulua ja Onnea tulevalle vuodelle!