EkoHius ekokampaamo

EkoHius ekokampaamo

Tjänster

Damklippning

Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.

60 min / 65,00€

Ny frisyr

Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.

70 min / 78,00€

Herrklippning

Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.

30 min / 35,00€

Maskinklippning

Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.

15 min / 20,00€

Luggklippning

Klippning eller putsning av befintlig lugg.

15 min / 15,00€

Visa alla tjänster

Team

Mira

Karta

Kinaporinkatu 1, 00500 Helsinki

recensioner

5.0

90 recensioner

Kirsi

21 Jun 2026

Luggklippning · Mira

5.0

Aina tuntuu ihanalta käydä siellä, suosittelen kaikille.🤗🥰

Anne-Maarit

15 Jun 2026

Lasten hiustenleikkaus · Mira

5.0

Aina laadukasta palvelua kodikkaassa kampaamossa. Mira on vaan ihana! Suosittelen vahvasti.

Elise

15 Jun 2026

Damklippning · Mira

5.0

Jälleen kerran Mira loihti minulle hienot uudet hiukset ja iloisen mielen - iso kiitos!

Essi

11 Jun 2026

Energialeikkaus 1 · Mira

5.0

Huippu hyvä leikkaus ja rentouttava hieronta. Luottokampaaja👌Suosittelen lämpimästi!

Eeva

30 May 2026

Kasviväri (lyhyet tai tyvi) · Mira

5.0

Erinomainen väri

Laura

18 May 2026

Energialeikkaus 1 · Mira

5.0

Mira teki jälleen loistavan leikkauksen hiuksiini. Kiitos myös virkistävästä hieronnasta aluksi!

Tuuli

14 May 2026

Kasviväri ja leikkaus (pitkät) · Mira

5.0

Aina yhtä hyvä palvelu ja Miralla hyvä näkemys siitä, mitä tukalleni kannattaa tehdä!

Anneli

13 Mar 2026

Intialainen päähieronta · Mira

5.0

Erinomainen palvelu tälläkin kerralla.

Hanna

12 Mar 2026

Damklippning · Mira

5.0

Hieronta on rentouttava ja tekee hyvää lihaskireydelle. Miran otteet ovat mielestäni juuri hyvät. Hän hieroo hyvin: ei liian kovaa, eikä liian hellästi. Hiistenleikkaus on todella onnistunut.

Marion

11 Mar 2026

Kasviväri ja leikkaus (pitkät) · Mira

5.0

Ihana ekokampaamo! Olen kokeillut useita palveluja ja joka kerta olen lähtenyt tyytyväisenä. Mira on aidosti läsnä ja luo kampaamoon rauhallisen, hyvän olon tunnelman. Suosittelen lämpimästi.

Anni

1 Mar 2026

Energialeikkaus 1 · Miina M.

5.0

Kiitos! Ihanan rauhallinen hetki, ei hoppua ja kiirettä. Vaikka itse päähieronta oli hellävarainen, se tuntui muutaman tunnin jälkeen koko yläkropassa. Leikkaus tehtiin huolella ja tarkkuudella, energialeikkauksessahan seurataan sitä, mitä hiukset tarvitsevat ja niin sai kyytiä kaikki vanha hamppu ja kuolleet latvat. Hiukset kasvavat aina energialeikkauksen jälkeen roimaa vauhtia, joten tämä tuli tarpeen. Kiitos Miina, seuraavaan kertaan🤗

Annika

20 Feb 2026

Energialeikkaus 1 · Mira

5.0

Intialainen päähieronta oli ihana kokemus, yllätyin koko niska-hartiaseudun käsittelystä! Kampaaja kuunteli toiveitani tarkkaan, ja koko ajan tunsin olevani hyvissä käsissä. Sain myös suosituksia hiusten hoidosta jatkossa!

Niina

16 Feb 2026

Kasviväri ja leikkaus (lyhyet) · Mira

5.0

Kiitos Mira 🫶

Mirja

13 Feb 2026

Kasviväri ja leikkaus (lyhyet) · Mira

5.0

Olen Ekohiuksen ja Mira vakioasiakas. Olen kokeillut myös Intialaista päähierontaa savi-/karragenhoitoa asiantuvissa käsissä , hoitojen jälkeen mahtava olo. Hiusten hoitamisen lisäksi kivat keskustelut ja innostun shoppailla hius tuotteita ym. Lopputulokseen voi luottaa, hyvä & varma superleikkaaja . Suosittelen lämmöllä.

Tuija

11 Feb 2026

Kasviväri ja leikkaus (keskipitkät) · Mira

5.0

Leppoisa tunnelma, ammattitaitoinen kampaaja. Kaunis kasviväri hiuksiin ja uusi kevätlook lyhyemmillä polkkahiuksilla. Suosittelen!

Stängt idag