EkoHius ekokampaamo

Tjänster
Damklippning
Klippning och styling av långt hår. Tvätt & fön ingår.
60 min / 65,00€
Ny frisyr
Klippning och styling till en betydligt annorlunda modell, t.ex. från långt hår till en bob frisyr. Tvätt & fön ingår.
70 min / 78,00€
Herrklippning
Klippning eller styling av kort hår. Tvätt & fön ingår.
30 min / 35,00€
Maskinklippning
Nedkortning av hår med maskin. Samma längd för hela huvudet.
15 min / 20,00€
Luggklippning
Klippning eller putsning av befintlig lugg.
15 min / 15,00€
Team
Mira
Karta
Kinaporinkatu 1, 00500 Helsinki
recensioner
5.0
90 recensioner
Kirsi
21 Jun 2026
Luggklippning · Mira
5.0
Aina tuntuu ihanalta käydä siellä, suosittelen kaikille.🤗🥰
Anne-Maarit
15 Jun 2026
Lasten hiustenleikkaus · Mira
5.0
Aina laadukasta palvelua kodikkaassa kampaamossa. Mira on vaan ihana! Suosittelen vahvasti.
Elise
15 Jun 2026
Damklippning · Mira
5.0
Jälleen kerran Mira loihti minulle hienot uudet hiukset ja iloisen mielen - iso kiitos!
Essi
11 Jun 2026
Energialeikkaus 1 · Mira
5.0
Huippu hyvä leikkaus ja rentouttava hieronta. Luottokampaaja👌Suosittelen lämpimästi!
Eeva
30 May 2026
Kasviväri (lyhyet tai tyvi) · Mira
5.0
Erinomainen väri
Laura
18 May 2026
Energialeikkaus 1 · Mira
5.0
Mira teki jälleen loistavan leikkauksen hiuksiini. Kiitos myös virkistävästä hieronnasta aluksi!
Tuuli
14 May 2026
Kasviväri ja leikkaus (pitkät) · Mira
5.0
Aina yhtä hyvä palvelu ja Miralla hyvä näkemys siitä, mitä tukalleni kannattaa tehdä!
Anneli
13 Mar 2026
Intialainen päähieronta · Mira
5.0
Erinomainen palvelu tälläkin kerralla.
Hanna
12 Mar 2026
Damklippning · Mira
5.0
Hieronta on rentouttava ja tekee hyvää lihaskireydelle. Miran otteet ovat mielestäni juuri hyvät. Hän hieroo hyvin: ei liian kovaa, eikä liian hellästi. Hiistenleikkaus on todella onnistunut.
Marion
11 Mar 2026
Kasviväri ja leikkaus (pitkät) · Mira
5.0
Ihana ekokampaamo! Olen kokeillut useita palveluja ja joka kerta olen lähtenyt tyytyväisenä. Mira on aidosti läsnä ja luo kampaamoon rauhallisen, hyvän olon tunnelman. Suosittelen lämpimästi.
Anni
1 Mar 2026
Energialeikkaus 1 · Miina M.
5.0
Kiitos! Ihanan rauhallinen hetki, ei hoppua ja kiirettä. Vaikka itse päähieronta oli hellävarainen, se tuntui muutaman tunnin jälkeen koko yläkropassa. Leikkaus tehtiin huolella ja tarkkuudella, energialeikkauksessahan seurataan sitä, mitä hiukset tarvitsevat ja niin sai kyytiä kaikki vanha hamppu ja kuolleet latvat. Hiukset kasvavat aina energialeikkauksen jälkeen roimaa vauhtia, joten tämä tuli tarpeen. Kiitos Miina, seuraavaan kertaan🤗
Annika
20 Feb 2026
Energialeikkaus 1 · Mira
5.0
Intialainen päähieronta oli ihana kokemus, yllätyin koko niska-hartiaseudun käsittelystä! Kampaaja kuunteli toiveitani tarkkaan, ja koko ajan tunsin olevani hyvissä käsissä. Sain myös suosituksia hiusten hoidosta jatkossa!
Niina
16 Feb 2026
Kasviväri ja leikkaus (lyhyet) · Mira
5.0
Kiitos Mira 🫶
Mirja
13 Feb 2026
Kasviväri ja leikkaus (lyhyet) · Mira
5.0
Olen Ekohiuksen ja Mira vakioasiakas. Olen kokeillut myös Intialaista päähierontaa savi-/karragenhoitoa asiantuvissa käsissä , hoitojen jälkeen mahtava olo. Hiusten hoitamisen lisäksi kivat keskustelut ja innostun shoppailla hius tuotteita ym. Lopputulokseen voi luottaa, hyvä & varma superleikkaaja . Suosittelen lämmöllä.
Tuija
11 Feb 2026
Kasviväri ja leikkaus (keskipitkät) · Mira
5.0
Leppoisa tunnelma, ammattitaitoinen kampaaja. Kaunis kasviväri hiuksiin ja uusi kevätlook lyhyemmillä polkkahiuksilla. Suosittelen!