EES Center Finland

Tjänster
PÄIVÄ,2 h/hlö
1 henkilö, 2 h, 78 € (sis.alv 25,5 %) Mahdolliset alennukset kassalla.
120 min / 78,00€
Om
Energy Enhancement SystemTM (EESystemTM) -järjestelmä tuottaa ainutlaatuisen sähkömagneettisen kentän, joka tukee kehon luonnollisia korjaus- ja uudistumisprosesseja.
Tämä on teknologisesti edistynyt järjestelmä, jonka vaikutukset tuntuvat ja näkyvät syvällä.
Kyse ei ole uskosta, vaan tieteellisesti mitattavista vaikutuksista. ✨
Se, mikä ennen koettiin mystiikkana, on nyt mittarien, tutkimusten ja kokemusten kautta avautumassa uudeksi paradigmaksi: Keho kykenee korjaamaan itseään, kun se altistetaan oikealle informaatiolle ja kentälle. ✨
EESystem™ ei ole pelkkä teknologia – Se on siirtymä uuteen ajatteluun kehosta, terveydestä ja tietoisuudesta.
Se yhdistää tieteellisen uskottavuuden ja henkisen syvyyden tavalla, joka tekee siitä yhden aikamme merkittävimmistä hyvinvoinnin ja solutason uudistumisen välineistä. ✨
Mikään lääkinnällinen laite tai sairaus ei aiheuta negatiivisia vaikutuksia. Se on turvallinen kaikille. EES teknologialla ei ole mitään vasta-aiheita tai kontraindikaatioita. EES teknologia on ei-invasiivinen. ✨
Tervetuloa centterillemme rentoutumaan ❤️
Centterimme sijaitsee Keravan Juho-Kustissa ja sisäänkäynti on junaradan puolelta. 💫
Avoinna ajanvarauksella ❤️
Maksutavat: Pankki- ja luottokortti, Apple Pay, Google pay, MobilePay, Klarna (maksa myöhemmin tai pilko maksut), Booksalonin lahjakortti
Iloa,valoa ja rakkautta,
Sari ja Mervi 🫶
Öppettider
Monday
Stängt
Tuesday
Stängt
Wednesday
Stängt
Thursday
Stängt
Friday
Stängt
Saturday
Stängt
Sunday
Stängt
Team
Lepotuoli 1.
Lepotuoli 2.
Lepotuoli 3.
Lepotuoli 4.
Lepotuoli 5.
Lepotuoli 6.
Sänky 1.
Sänky 2.
Sänky 3.
Sänky 4.
Karta
Paasikivenkatu 13 lh. 9, 04200 Kerava
recensioner
5.0
19 recensioner
Tiina
18 May 2026
YÖ, 1 henkilö, 12h, JAETTU tila · Sänky 1.
5.0
Olin ensimmäistä kertaa yötä EES Centerin tiloissa ja kokemus oli positiivinen ja miellyttävä. Sängyt ovat erittäin hyvät nukkua ja uni tuli helposti. Tila on hyvin rentouttava, itse tunsin kuinka ensin kasvojen lihakset rentoutuivat, sitten hartiat ja lopuksi käsivarret. Olo oli vapautunut, melkein hilpeä. Nukuin sikeästi koko yön aamuun asti ja aamulla olo oli puhdistautunut kuin saunan jälkeen. Varmasti tulen toistekin. Tila on keidas hektisen arjen keskellä.
EES Center Finland
Kiitos palautteesta 🥰 Ihana kuulla kuinka hyvin rentouduit ja viihdyit meillä. 🥰 Lämpimästi tervetuloa uudestaan 🤗
Joni
22 May 2026
PÄIVÄ,2h/hlö · Lepotuoli 5.
5.0
6/5 !! Teki niin hyvää mielelle ja kropalle, sellanen raukee, rauhottunu mut super kirkas mieli ja koko kehossa tuntu sellanen ns lataus. Suosittelen ihan jokaiselle !! Omistajat tosi ihania ja mahtavia tyyppejä <3
EES Center Finland
Kiitos palautteesta. 🥰 Ihanaa, että rentouduit kunnolla 🙂 Lämpimästi tervetuloa uudestaan 🙏
Pentti
10 Apr 2026
PÄIVÄ,2h/hlö · Lepotuoli 6.
5.0
Hieno kokemus. Erittäin miellyttävä naishenkilo otti vastaan lämpimän halauksen kera. Täytyy päri päivää "kuulostella" kehoaan miltä tuntuu,nyt on pirteä kevyt olotila.
EES Center Finland
Kiitos palautteesta 🥰 Ihanaa,että kävit meillä 🙂 Lämpimästi tervetuloa uudestaan 🥰
Salla
13 Apr 2026
PÄIVÄ,2h/hlö · Lepotuoli 5.
5.0
Kiitos 🩷 Ihana, kaunis ja rentouttava tila. Mulla on ollut ongelmia selän kanssa, välilevynpullistumaa ja repeämää ja paikallaan seisominen on ollut sellainen joka kipua aiheuttaa eniten. Kivut helpottivat jo tilaan astuessa ja pysyivät loppuviikon poissa. Työssä joka selkää alunperinkin on alkanut rasittamaan ne pikkuhiljaa kyllä palasivat, mutta huomattavasti lievempinä. Tulen uudestaan ehdottomasti.🙏🩷
EES Center Finland
Kiitos palautteesta ja ihanasta kohtaamisesta 🥰 ja mahtavaa, että sait apua kipuihin 😍 Lämpimästi tervetuloa uudestaan 🤗❤️
Riku
2 Apr 2026
PÄIVÄ,2h/hlö · Lepotuoli 3.
5.0
Vaikka en ole ollut tietoinen tästä EES hoidosta aikaisemmin päätin kokeilla suosittelun perusteella - kannatti !! Helppo suositella eteenpäin, magee ja rauhoittava mesta kaiken kaikkiaan. Sain paremmin nukuttua hoidon jälkeen kotona kun ikuinen selkä kipu ei vaivannut aivan yhtä paljon. Uskoisin että hoito tepsii vielä paremmin jos aloitan käymään säännöllisesti. Kulkuyhteyksistä iso plussa, iso ilmainen parkkis ja vaikka tulin autolla niin juna-asemakin ihan vieressä.
EES Center Finland
Kiitos palautteesta 🥰 Aivan ihana kuulla, että viihdyit ja sait apua kipuun ja sait nukuttua paremmin. Lämpimästi tervetuloa uudestaan 🥰
Katja
1 Apr 2026
PÄIVÄ,2h/hlö · Lepotuoli 5.
5.0
Mahtava kokemus💖 Leuka lihakset aukesi heti kohta, rentouduttuani. Rintalastastassa aukeni, kun kauan ollut jumi hellitti. Rentouduin tosi syvästi ja mieli purki asioita. Olen vuosia meditoinut ja testaillut kaikenlaisia hierontoja ja hoitoja. Nyt tuntui, kun koneet olisi tehnyt kerralla kaikki. Suosittelen🌷
EES Center Finland
Kiitos palautteesta 🥰 Aivan mahtava kuulla kuinka hyvin rentouduit ja jumi hellitti 😍 Lämpimästi tervetuloa uudestaan 🥰
Tiina
26 Jan 2026
PÄIVÄ,2h/hlö · Lepotuoli 2.
5.0
Olin tänään kahden tunnin hoidossa ensimmäistä kertaa, tila on todella kaunis ja rauhoittava. Tuolissa oli mukava lepäillä ja tunnin jälkeen tunsin oloni niin levolliseksi ja rentoutuneeksi että silmät painuivat väkisin kiinni. Selkeästi kroppa rentoutui ja olo oli todella virkistynyt hoidon jälkeen. Kaksi tuntia meni kuin siivillä. Varmasti tulen toistekin ja voisin yöpyä myös paikan päällä. Ystävällisin terveisin Tiina Leinonen
EES Center Finland
Kiitos 🥰 Ihanaa, että rentouduit kunnolla 😍 Lämpimästi tervetuloa yökylään 🥰
Päivi
18 Jan 2026
PÄIVÄ,2h/hlö · Lepotuoli 1.
5.0
Olen käynyt EES Center Finlandissa hoidossa. Sinne sujahtaa helposti sijaintinsa puolestakin, bussit ja junat tulevat ihan viereen. Myös autolla on helppo tulla ja saada parkkipaikka. Olen saanut siellä paljon apua hermostoni rauhoittumiseen. Saan hoitotilassa rauhan ja nukahdan sinne helposti. Olo on hoidon jälkeen tasapainoinen ja rauhaisa. Suosittelen EES Center Finlandia lämpimästi kaikille. Paikan ihanat haltijat Sari ja Mervi ottavat vastaan lämmöllä ja rakkaudella. Päivi
EES Center Finland
Kiitos niin paljon 🥰 Ja todella ihanaa, että viihdyt meillä ja rentoudut kunnolla🥰 Lämpimästi tervetuloa uudestaan ❤️
Tiina
28 Dec 2025
YÖ, 1 henkilö, 12h, JAETTU tila · Sänky 2.

5.0
Ensimmäinen kokemukseni EES-hoidosta ja Keravan EES-Center oli loistava valinta! Tyylikås ja viihtyisä paikka, lämmin vastaanotto (kiitos Sari)❣️ Lähes krooninen niskakipu hävisi puolessa tunnissa! Sänky oli hyvä nukkua ja ihanan lämmin peitto, koska tila oli viileä. Janotti kovasti ja suodatettu Kangen vesi maistui. Uni ei meinannut illalla tulla, mutta aamulla olisin nukkunut pidempäänkin. Helppojen kulkuyhteyksien takiakin tänne tulen toistekin! Ostin Detox-jalkasuolan ja rannekorun.
EES Center Finland
Kiitos 🥰😍🥰😍 Sulla auttoi kyllä supernopeasti 😍 Ihaninta on aina kuulla,kun saa apua 😍😍Toisia hoito virkistää ja toisia väsyttää 😁Lämpimästi tervetuloa uudestaan 🥰🥰
Johanna
25 Dec 2025
PÄIVÄ,2h/hlö · Lepotuoli 1.
5.0
Oli kiva mennä taas kerran Ees-hoitoon. Hoidoista on ollut minulle hyötyä nivelkipuihin ja muihinkin ”sairauksiin” Sari ja Mervi on tosi ihania ihmisiä Suosittelen kaikille ❤️
EES Center Finland
Kiitos 🥰 😍 Aivan mahtava kuulla, että olet saanut apua EES hoidoista. Sitä me todella toivomme koko sydämestämme, että todella moni saisi apua EES hoidosta eri vaivoihinsa. Lämpimästi tervetuloa taas uudestaan 🥰😍❤️💫
Anne
18 Dec 2025
5.0
Edellisenä päivänä hoidosta koin todella traumaattisen ja sydäntäsärkevän tilanteen. 2 tunnin hoidossa nukahdin ja olo oli paljon rauhallisempi. Seuraavan yön sain nukuttua kunnolla 🙏
EES Center Finland
Kiitos palautteesta 🥰 Ees hoito on hyvä tuki mm. traumojen purkamiseen. Tervetuloa taas uudestaan ❤️ Haleja ❤️
Heljä
4 Dec 2025
Sarjakortti (10h) 2h · Lepotuoli 2.
5.0
Viihtyisä miljöö ja ihana henkilökunta 💞 Sarjakortti 10 tuntia melkein lopussa. Siellä hiljaisuudessa on hyvä liukua meditatiiviseen tilaan😌 ja poistuessa on aina virkistynyt olo😃 Kiitos Sari ja Mervi🥰
EES Center Finland
Ihanaa, että viihdyt meillä. Mukava aina jutella. ❤️ Lämpimästi tervetuloa uudestaan 🥰
Kaisa
4 Dec 2025
Sarjakortti (10h) 2h · Lepotuoli 4.
5.0
Aina yhtä miellyttävää vierailla Keravan EES Centerillä. Tilat ovat sisustettu tyylikkään kauniiksi ja rauhoittavaksi. Henkilökunta on ystävällisiä sekä ammattitaitoisia. Ilmiselvästi tekevät työtään sydämellä! En kyllä ymmärrä miten EES toimii? Mutta ei tarvitsekaan, koska tiedän sen, että itselle tulee hyvä energinen olo. Hoidon jälkeen lähden aina parempi vointisena kotiin. Vahva suositus. Kiitos teille! ❤️
EES Center Finland
Kiitos paljon 🥰😍 Ihanaa oli taas nähdä ja jutella 🥰 Lämpimästi tervetuloa uudestaan ❤️🥰❤️
Anne
18 Dec 2025
Sarjakortti (100h) 2h · Lepotuoli 1.
5.0
Upeat ja tunnelmalliset tilat ❤️ Itselläni sarjakortti ja käynyt säännöllisesti. Hoito rauhoittaa hermostoani, joka vammani vuoksi jatkuvasti ylikierroksilla. Hoidoista on ollut minulle apua myös neurologisiin oireisiin 🙏 Olen käynyt myös yöhoidoissa, tosi hyvät sängyt nukkua. Kolme yötä putkeen ja voin sanoa, että huomasin merkittäviä vaikutuksia olotilassa ja kehossani. ❤️ Alkuun olin tosi epäileväinen, että saanko tästä mitään apua, mutta en ole enää. Suosittelen 🥰
EES Center Finland
Kiitos 🥰 Ihana kuulla, että olet saanut apua 🥰 Lämpimästi tervetuloa uudestaan ❤️
Pirjo
14 Nov 2025
YÖ, 1 henkilö, 12h, JAETTU tila · Sänky 1.
5.0
Oli tyylikäs, viihtyisä hoitohuone. Ihanat sängyt, hyvä patja ja ylellinen untuvapeitto. Ihana rauha täytti sydämen. Tänne tulen uudelleen. Isot kiitokset!🙏❤️🙏
EES Center Finland
Ihanaa, että viihdyit ja olit tyytyväinen kaikkeen. 😍🥰 Lämpimästi tervetuloa uudestaan 😍😍