Annika Mörsky

Annika Mörsky

Tjänster

Pedikyr

Bad, skötsel av förhårdnader och problemområden, formning av naglar, ansning av nagelband, samt kräm. Nagellackning ingår inte.

60 min / 70,00€

Pika jalkahoito

Siistiminen, ongelman poisto, voide.

30 min / 50,00€

Spa jalkahoito

Perus jalkahoidon lisäksi kuorinta, naamio, hieronta ja lakkaus.

90 min / 110,00€

Jalkojen hieronta

Jalkojen desinfiointi, rentouttava hieronta.

30 min / 40,00€

Visa alla tjänster

Team

Annika M.

Karta

Porinmäentie 2, 66500 Vaasa

recensioner

5.0

37 recensioner

Tiina

11 Jun 2026

Suklainen kasvohoito · Annika M.

5.0

todella ihana suklaan tuoksuinen! todella hemmotteleva kokemus!!meen kyllä uudestaan. suosittelen!!

Rita

3 Jun 2026

Sockring av ben · Annika M.

5.0

Oikein hyvää palvelua työn jälki laadukasta.

Hanna

2 Jun 2026

Täydellinen kasvohoito · Annika M.

5.0

Olin kasvohoidossa Annikalla. Aivan ihana kokemus! Annikan rauhallisuus tarttuu ja rentouttaa jo valmiiksi rentouttavan kasvohoidon lisäksi 🙏

Riikka

13 May 2026

Kainaloiden sokerointi · Annika M.

5.0

Kiireetöntä ja laadukasta hoitoa.

Heidi

7 May 2026

Kokovartalohieronta · Annika M.

5.0

Ammattitaitoista ja ystävällistä palvelua! Aina!😃

Marketta

28 Apr 2026

Ripsien ja kulmien värjäys (sis. muotoilun) K-16 · Annika M.

5.0

Annikan rauhallinen ja millintarkka työskentely takaa priimatuloksen. Joka kerta sieltä lähtee hyvillä mielin.

Mirja

8 Apr 2026

Ultraääni kasvohoito · Annika M.

5.0

Aivan ihana kasvohoito! Annika osaa tehdä työnsä hyvin, rauhallisesti ja rentouttavasti. Nautin suuresti käynnistäni🥰

Riikka

3 Apr 2026

Ultraääni kasvohoito · Annika M.

5.0

Taitava Annika ja antaa reilusti aikaa hoitoihin ja asiakkaalle.

Helena

2 Apr 2026

Kestolakkaus: Huolto K-16 · Annika M.

5.0

Hyvä palvelu ja huolellinen työ - kiitos!

Tiina

27 Mar 2026

Ripsien ja kulmien värjäys (sis. muotoilun) K-16 · Annika M.

5.0

todella tyytyväinen!!!

Marika

19 Feb 2026

Kestolakkaus: Huolto K-16 · Annika M.

5.0

Kiitos kauniista kynsistä

Tarja

1 Feb 2026

Spa jalkahoito · Annika M.

4.0

Eka kerta spa jalkahoidossa,kiitos Annika oli mieluisa . Varasin seuraavankin jalkahoidon spa:na

Heidi

16 Jan 2026

Kokovartalohieronta · Annika M.

5.0

Ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu. Hieronta aromaattisella öljyllä oli ihana kokemus. Ihon kuivaharjaus oli kiva lisä siinä!🙂

Hanna

13 Jan 2026

Pedikyr · Annika M.

5.0

Ihana ja tarpeellinen hoitohetki rauhallisessa ympäristössä. Kiitos Annika!

Marika

9 Jan 2026

Kestolakkaus: Uudet K-16 · Annika M.

5.0

Kiitos kauniista kynsistä ihanalle Annikalle. Suosittelen palvelua lämpimästi.❤️

Stängt idag