Voxyhair Hyvinkää
Palvelut
Kampaamoleikkaus
Hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus. Sisältää pesun.
45 min / 61,00€
Mallinmuutosleikkaus
Hiusten leikkaus täysin uuteen malliin, esim. pitkistä hiuksista polkkatukkaan. Sisältää pesun.
60 min / 71,00€
Parturileikkaus
Lyhyiden hiusten leikkaus tai siistiminen. Sisältää pesun.
30 min / 35,00€
Koneajo
Hiusten ajo koneella, koko pää samalla pituudella.
15 min / 20,00€
Otsatukan leikkaus
Otsatukan leikkaus tai nykyisen siistiminen.
15 min / 20,00€
Tiimi
Voxy Oy
Katrin L.
Milla S.
Emmi H.
Mailis
Gerli V.
Johanna H.
Kartta
Torikatu 7, 05800 Hyvinkää
arvostelua
4.9
352 arvostelua
Meeri
11 Nov 2025
Kampaamoleikkaus · Milla S.
5.0
Kampaaja on hyvin miellyttävä. Ammattitaito on korkea. Saamani palvelu ja työn tulos olivat korketasoisia. Kiitos,kiitos.
Kari
4 Nov 2025
Parturileikkaus · Emmi H.
5.0
Todella hienosti ja ammattitaidolla hoidettu hiusten leikkaus. Monin erilaisin välinein hoidettu kaiken lisäksi.
Taru
1 Nov 2025
Tyviväri ja leikkaus · Mailis
5.0
Värit todella mieleiset.
Sirja
2 Nov 2025
Mallinmuutosleikkaus · Johanna H.
2.0
Palvelu oli ystävällistä. Sävytys ei onnistunut vaan se jouduttiin pesemään pois. Hius jäi karkeaksi ja elottoman oloiseksi. Tosin hiusten lähtötilanne ei ollut kampaajalle helpoin mahdollinen. Ehkä laskutuksessa olisi voitu veloittaa pelkästä leikkauksesta?
Merja
3 Nov 2025
Kampaamoleikkaus · Katrin L.
5.0
erittäin hyvää ammattitaitoista asiakkaan huomioonottavaa ystävällistä palvelua,
Pekka
24 Oct 2025
Parturileikkaus · Katrin L.
5.0
Aivan parasta
Nessa
24 Oct 2025
Kampaamoleikkaus · Mailis
5.0
erittäis tyytyväinen olen lopputulokseen
Ari
21 Oct 2025
Parturileikkaus · Emmi H.
5.0
Hyvä ja kohtelias palvelu. Emmi H. on taitava ja muutenkin loistava ammattilainen.
Krista
15 Oct 2025
Raidat ja leikkaus · Emmi H.
5.0
Aina yhtä huolellinen ja ammattitaitoinen Emmi, kiitos!
Johanna
15 Oct 2025
Väri ja leikkaus · Katrin L.
5.0
Annoin kampaajalle vapaat kädet ja hänellä oli loistavia ideoita juuri minulle. Kiitos!
Tom
11 Oct 2025
Parturileikkaus · Johanna H.
5.0
Ensimmäistä kertaa Johannan käsissä. Annoin vapaat kädet ja mitä sain - loistavan leikkauksen, rentouttavan päänahan hieronnan ja mahtavan jutteluhetken! Worth of every penny!
Merja
7 Oct 2025
Parturileikkaus · Johanna H.
5.0
Juuri minulle mieluinen leikkaus. Kiitos taas, Johanna. Nähdään!
Iida
6 Oct 2025
Kampaamoleikkaus · Mailis
5.0
Tuli juuri sellaiset kuin halusin! Ja aivan ihanaa palvelua
Yasmin
4 Oct 2025
Tyviväri · Emmi H.
5.0
Ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu. Suosittelen !
Vellu
3 Oct 2025
Parturileikkaus · Mailis
5.0
Majlis oli taas elementissään ja leikkasi huolellisesti asiakkaan toiveita toteuttaen ;)