Tmi Mai Nuutinen

Palvelut
Kampaamoleikkaus
Hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus. Sisältää pesun.
45 min / 47,00€
Mallinmuutosleikkaus
Hiusten leikkaus täysin uuteen malliin, esim. pitkistä hiuksista polkkatukkaan. Sisältää pesun.
60 min / 65,00€
Parturileikkaus
Lyhyiden hiusten leikkaus tai siistiminen. Sisältää pesun.
30 min / 35,00€
Koneajo
Hiusten ajo koneella, koko pää samalla pituudella.
15 min / 20,00€
Otsatukan leikkaus
Otsatukan leikkaus tai nykyisen siistiminen.
15 min / 20,00€
Tiimi
Mai N.
Kartta
Kaartilaisenpolku 4, 04300 Hyrylä
arvostelua
5.0
72 arvostelua
Arja
16 Jun 2026
Koneajo · Mai N.
5.0
Luottokampaaja jo vuosia :o)
Maarika
4 Jun 2026
Tyviväri ja leikkaus · Mai N.
5.0
erinomainen
Anni
27 May 2026
Mallinmuutosleikkaus · Mai N.
5.0
Ystävällinen palvelu. Huomasi, että epäröin jäikö turhan pitkäksi ja leikkasi suit sait vielä pari senttiä lyhemmäksi niin olin tyytyväinen lopputulokseen.
Virpi
11 May 2026
Parturileikkaus · Mai N.
5.0
Kiitos Mai jälleen huipputyöstä!
Tmi Mai Nuutinen
Kiitos 🤗
Maija
8 May 2026
Parturileikkaus · Mai N.
5.0
Kiitos Mai, olet niin ihana ja sydämellinen ihminen. Käynnistä luonasi tulee niin hyvä mieli. Ja kaiken lisäksi olet hyvä kampaaja. Hyvää kevättä t.Maija
Tmi Mai Nuutinen
❤️❤️kiitos
Reija
14 Apr 2026
Tyviväri · Mai N.
5.0
Hienoa työtä, olen todella tyytyväinen:)
Satu
16 Feb 2026
Raidat ja leikkaus · Mai N.
5.0
Aina tyytyväinen mitä Mai saa aikaiseksi, tänään raidat ja leikkaus, piristi kummasti 🥰
Tmi Mai Nuutinen
Kiitos!
Johanna
12 Dec 2025
Raidat ja leikkaus osapää · Mai N.
5.0
Aina yhtä loistava Mai🤩
Päivi
26 Nov 2025
Permanentti ja leikkaus · Mai N.
5.0
Kiitos Mai !!
Mikko
6 Oct 2025
Koneajo · Mai N.
5.0
Tukka ja rahat lähti
Tmi Mai Nuutinen
😃😃
Virpi
27 Sept 2025
Parturileikkaus · Mai N.
5.0
Loistopalvelu & ammattitaito, oli jälleen ihana kampaamokäynti eli Super kiitos Maille!
Tmi Mai Nuutinen
Kiitos! Oli ihana nähdä pitkästä aika :)
Reija
26 Sept 2025
Tyviväri · Mai N.
5.0
Hienoa työtä, tuli ihanat hiukset taas <3
Tmi Mai Nuutinen
kiitos!
Riitta
25 Aug 2025
Osapää permanentti ja leikkaus · Mai N.
5.0
Olen ollut tyytyväinen lopputulokseen aina. Kiitos😄
Tmi Mai Nuutinen
Kiitos 🤗
Satu
5 Aug 2025
Kampaamoleikkaus · Mai N.
5.0
ystävällinen ja taitava Mai 🩷
Tarja
18 Jul 2025
Kampaamoleikkaus · Mai N.
5.0
Aina yhtä laadukasta työtä, suosittelut!