Tmi Mai Nuutinen

Tmi Mai Nuutinen

Palvelut

Kampaamoleikkaus

Hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus. Sisältää pesun.

45 min / 47,00€

Mallinmuutosleikkaus

Hiusten leikkaus täysin uuteen malliin, esim. pitkistä hiuksista polkkatukkaan. Sisältää pesun.

60 min / 65,00€

Parturileikkaus

Lyhyiden hiusten leikkaus tai siistiminen. Sisältää pesun.

30 min / 35,00€

Koneajo

Hiusten ajo koneella, koko pää samalla pituudella.

15 min / 20,00€

Otsatukan leikkaus

Otsatukan leikkaus tai nykyisen siistiminen.

15 min / 20,00€

Katso kaikki palvelut

Tiimi

Mai N.

Kartta

Kaartilaisenpolku 4, 04300 Hyrylä

arvostelua

5.0

72 arvostelua

Arja

16 Jun 2026

Koneajo · Mai N.

5.0

Luottokampaaja jo vuosia :o)

Maarika

4 Jun 2026

Tyviväri ja leikkaus · Mai N.

5.0

erinomainen

Anni

27 May 2026

Mallinmuutosleikkaus · Mai N.

5.0

Ystävällinen palvelu. Huomasi, että epäröin jäikö turhan pitkäksi ja leikkasi suit sait vielä pari senttiä lyhemmäksi niin olin tyytyväinen lopputulokseen.

Virpi

11 May 2026

Parturileikkaus · Mai N.

5.0

Kiitos Mai jälleen huipputyöstä!

Tmi Mai Nuutinen

Kiitos 🤗

Maija

8 May 2026

Parturileikkaus · Mai N.

5.0

Kiitos Mai, olet niin ihana ja sydämellinen ihminen. Käynnistä luonasi tulee niin hyvä mieli. Ja kaiken lisäksi olet hyvä kampaaja. Hyvää kevättä t.Maija

Tmi Mai Nuutinen

❤️❤️kiitos

Reija

14 Apr 2026

Tyviväri · Mai N.

5.0

Hienoa työtä, olen todella tyytyväinen:)

Satu

16 Feb 2026

Raidat ja leikkaus · Mai N.

5.0

Aina tyytyväinen mitä Mai saa aikaiseksi, tänään raidat ja leikkaus, piristi kummasti 🥰

Tmi Mai Nuutinen

Kiitos!

Johanna

12 Dec 2025

Raidat ja leikkaus osapää · Mai N.

5.0

Aina yhtä loistava Mai🤩

Päivi

26 Nov 2025

Permanentti ja leikkaus · Mai N.

5.0

Kiitos Mai !!

Mikko

6 Oct 2025

Koneajo · Mai N.

5.0

Tukka ja rahat lähti

Tmi Mai Nuutinen

😃😃

Virpi

27 Sept 2025

Parturileikkaus · Mai N.

5.0

Loistopalvelu & ammattitaito, oli jälleen ihana kampaamokäynti eli Super kiitos Maille!

Tmi Mai Nuutinen

Kiitos! Oli ihana nähdä pitkästä aika :)

Reija

26 Sept 2025

Tyviväri · Mai N.

5.0

Hienoa työtä, tuli ihanat hiukset taas <3

Tmi Mai Nuutinen

kiitos!

Riitta

25 Aug 2025

Osapää permanentti ja leikkaus · Mai N.

5.0

Olen ollut tyytyväinen lopputulokseen aina. Kiitos😄

Tmi Mai Nuutinen

Kiitos 🤗

Satu

5 Aug 2025

Kampaamoleikkaus · Mai N.

5.0

ystävällinen ja taitava Mai 🩷

Tarja

18 Jul 2025

Kampaamoleikkaus · Mai N.

5.0

Aina yhtä laadukasta työtä, suosittelut!

Avoinna tänään

kunnes