StudioArcticStyle

StudioArcticStyle

Palvelut

Hiustenleikkaus max 30min

30 min / 37,00€

Hiustenleikkaus max 60min

60 min / 49,00€

Mallinmuutosleikkaus

75 min / 56,00€

Lasten hiustenleikkaus 0-7v

30 min / 29,00€

Otsahiusten leikkaus

15 min / 19,00€

Katso kaikki palvelut

Tiimi

Heli

Anni

Emma

Milja U.

Johanna R.

Kartta

Pulkamontie 1, 96900 Rovaniemi

arvostelua

4.9

519 arvostelua

Minna

14 Jun 2026

Raidoitus/Vaalennuspalvelu 5 ja Hiustenleikkaus (210min) · Johanna R.

5.0

Ihana väri saatiin aikaiseksi 🙂 Kiitos paljon!

StudioArcticStyle

Ihana kuulla Minna ja kiitos palautteestasi :)

Nina

12 Jun 2026

Föönikampaus, sisältää pesun · Emma

5.0

Kiitos taas! Juhlatukka on ihana!

StudioArcticStyle

Ihana kuulla Nina ja kiitos palautteestasi :)

Riitta

8 Jun 2026

Hiustenleikkaus max 60min · Emma

5.0

Mummo sai hienon leikkauksen ja ystävällisen palvelun Kiitos Emma! 🌸

StudioArcticStyle

Kiitos Riitta ihanasta palautteestasi ja mukavaa kesää :)

Virve

31 May 2026

Värjäys · Johanna R.

5.0

Erittäin tyytyväinen, palaan uudelleen!

StudioArcticStyle

Ihana kuulla Virve ja kiitos palautteestasi 🙂

Juha

27 May 2026

Hiustenleikkaus max 30min · Anni

4.0

Ajanvaraus hoitui hienosti ja aikataulu samoin.

StudioArcticStyle

Mukava kuulla Juha ja kiitos palautteestasi :)

Juha

25 May 2026

Permanentti ja Hiustenleikkaus · Anni

5.0

Kaikin puolin loistavaa ja osaavaa palvelua.

StudioArcticStyle

Kiitos Juha mukavasta palutteestasi ja hyvää kesää :)

Kauko

22 May 2026

Koneajo · Johanna R.

5.0

Hyvä lopputulos

StudioArcticStyle

Kiitos Kauko ja hyvää kesää sinulle :)

Helena

20 May 2026

Hiustenleikkaus max 60min · Sanna

5.0

Kiitos Sanna!

StudioArcticStyle

Ole hyvä Helena ja ihanaa kesän alkua :)

Johanna

19 May 2026

Hiustenleikkaus max 30min · Johanna R.

5.0

Mukava kampaaja ja ihana lopputulos!

StudioArcticStyle

Ihana kuulla Johanna ja kiitos palautteestasi :)

Jasmine

19 May 2026

Raidoitus/Vaalennuspalvelu 5, ilman hiustenleikkausta (180min) · Milja U.

5.0

Ihanat hiukset tuli

StudioArcticStyle

Ihana kuulla Jasmine ja kiitos palautteestasi :)

Silja

15 May 2026

Hiustenleikkaus max 60min · Milja U.

5.0

Kiitos Miljalle! Sain hyvän leikkauksen hiuksiini sellaisen,kun halusin.

StudioArcticStyle

Mukava kuulla Silja :) ja ihanaa kesän odotusta.

Seppo

8 May 2026

Hiustenleikkaus max 15min · Sanna

5.0

Lukee asiakasta hyvin.

StudioArcticStyle

Kiitos palautteestasi Seppo ja mukavaa kesän odotusta :)

Elina

7 May 2026

Lasten hiustenleikkaus 0-7v · Emma

5.0

Konsta 3v tykkää käydä jo tutuksi tulleella kampaajalla ☺️

StudioArcticStyle

Ihana kuulla Elina ja hyvää Äitienpäivää :)

Henna Carita

5 May 2026

Raidoitus/Vaalennuspalvelu 2 ja Hiustenleikkaus (150min) · Anni

5.0

Ihana asiakaspalvelu ja loistava lopputulos!

StudioArcticStyle

Kiitos Henna ihanasta palautteestasi ja mukavaa kesän odotusta :)

Sirkka

5 May 2026

Hiustenleikkaus max 30min · Emma

4.0

Ystävällinen palvelu ja hyvä leikkaus.

StudioArcticStyle

Mukava kuulla Sirkka ja ihanaa kesän odotusta :)

Avoinna tänään

kunnes