Salon saxin

Salon saxin

Palvelut

Kampaamoleikkaus

Hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus. Sisältää pesun.

45 min / 47,00€

Mallinmuutosleikkaus

Hiusten leikkaus täysin uuteen malliin, esim. pitkistä hiuksista polkkatukkaan. Sisältää pesun.

60 min / 62,00€

Parturileikkaus

Lyhyiden hiusten leikkaus tai siistiminen. Sisältää pesun.

30 min / 31,00€

Koneajo

Hiusten ajo koneella, koko pää samalla pituudella.

15 min / 15,00€

Otsatukan leikkaus

Otsatukan leikkaus tai nykyisen siistiminen.

15 min / 16,00€

Katso kaikki palvelut

Tiimi

Anu K.

viivi K.

Kartta

Härkitie 12 A 2, 37100 Nokia

arvostelua

4.9

192 arvostelua

Aija

17 Jun 2026

Parturileikkaus · viivi K.

5.0

Leikkaus maksoi 31€ ja leikkausjälki oli oikein hyvä. Suosittelen.

Merja

27 May 2026

Raidat, sävytys ja leikkaus · Anu K.

5.0

Loistavaa työtä Anulta jälleen💪🏻

Paula

15 May 2026

5.0

Aivan hurjan taitavaa ja ihanan rauhallista kampaamo palvelua. Siisti liiketila, helpot ja sujuvat ajanvaraus tavat, selkeä hinnoittelu. Todella hyvä hinta laatu suhde.

Juho

13 May 2026

Parturileikkaus · viivi K.

5.0

Ystävällistä palvelua ja siisti leikkaustulos!

Ritva

11 May 2026

Otsatukan leikkaus · Anu K.

5.0

Hyvä palvelu 😊

Tero

24 Apr 2026

Parturileikkaus · viivi K.

5.0

Asiallinen palvelu ja hyvin leikatut hiukset !

tomi

24 Apr 2026

Parturileikkaus · viivi K.

5.0

Hyvän palvelun ja tuloksen myötä olen ollut asiakkaana, ja myös jatkossa.

Riitta

22 Apr 2026

Raidat, sävytys ja leikkaus · viivi K.

5.0

Viivi on tarkka, taitava ja kuuntelee toiveita. Lopputulos oli juuri sitä mitä toivoin.

Tiina

26 Mar 2026

Raidat, sävytys ja leikkaus · viivi K.

5.0

Mahtava lopputulos.

Crista

25 Mar 2026

Raidat ja sävytys · Anu K.

5.0

Aina hyvä mieli kampaamosta lähtiessä 😊

Kauno

24 Mar 2026

Koneajo · viivi K.

5.0

Hienosti sujui ! Saavuin hieman ennen varattua aikaa ja pääsin heti hiustenleikkuuseen. Suosittelen monta kertaa samassa paikassa käyneenä.

Taina

13 Mar 2026

Kampaamoleikkaus · Anu K.

5.0

Upeaa työtä ja ystävällinen palvelu.

Marja

2 Mar 2026

Parturileikkaus · viivi K.

5.0

Viivi ymmärtää mistä on kysymys 😊. Just hyvä tukka.

Jani

26 Feb 2026

Parturileikkaus · viivi K.

5.0

Kaikki sujui hyvin.

Mika

25 Feb 2026

Mallinmuutosleikkaus · viivi K.

3.0

Minttu oli muuten tyytyväinen lopputulokseen, mutta hiusten pesua ei suoritettu lainkaan, vaikka hintaan kuului se! Aikaa olisi kyllä ollut, sillä kampaaja sai työnsä valmiiksi etuajassa.

Avoinna tänään

kunnes