Parturi-Kampaamo ja Kauneuskeskus Suvi

Palvelut
Otsatukan leikkaus
Otsatukan leikkaus tai nykyisen siistiminen.
30 min / 15,00€
Koneajo
Hiusten ajo koneella, koko pää samalla pituudella.
15 min / 15,00€
Lasten hiustenleikkaus (alle 7v)
Alle 7v. lasten hiustenleikkaus.
30 min / 30,00€
Lasten hiustenleikkaus (7-12v.)
7-12 vuotiaiden lasten hiustenleikkaus.
30 min / 30,00€
Parturileikkaus
Parturileikkaus. Sisältää pesun.
30 min / 30,00€
Tiimi
Suvi
Emma A.
Kartta
Yrittäjäntie 4, 37910 Akaa
arvostelua
5.0
112 arvostelua
Anne-Mari
11 Jun 2026
Väri ja leikkaus · Emma A.
5.0
Hyvä asiakaspalvelu, loistava palvelu ja olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen 🫶🏻
Miia
29 May 2026
Kampaamoleikkaus · Emma A.
5.0
Tyytyväinen äiti ja tytär 😍 Nätit hiukset nyt molemmilla. Saatiin peräkkäiset ajat ja tytöllä nyt huomisiin ala-asteen päättäreihin juuri toivomansa kaltaiset hiukset 😍 Eli lopputulos oli juuri toivotun kaltainen. Kiitos ♡♡
Parturi-Kampaamo ja Kauneuskeskus Suvi
Kiitos palautteesta! 😍😍✨
Sirkka
21 May 2026
5.0
Olen tosi tyytyväinen palveluun, lopputulokseen ja aikataulun pitämiseen. Lisäksi sain hyviä ohjeita ja opastuksen hiusten muotoiluun. Aion jatkossakin käyttää Emman palveluja.
Parturi-Kampaamo ja Kauneuskeskus Suvi
Kiitos palautteesta! :)
Janne
15 May 2026
Parturileikkaus · Emma A.
5.0
Ei voi kun suositella tätä Emmaa parturina👍
Parturi-Kampaamo ja Kauneuskeskus Suvi
Kiitos! :)
Anna
5 May 2026
Lasten hiustenleikkaus (alle 7v) · Emma A.
5.0
Ystävällinen asiakaspalvelu ja hyvää työtä! 👌🏻
Minna
10 Apr 2026
Tyviväri ja leikkaus · Pihla K.
5.0
Pikaisella aikataululla järjestyi aika. Työn jälki huolellista ja siistiä. Tuhannet kiitokset Pihla ja Suvi ❤️. T: Minna ja Joona
Parturi-Kampaamo ja Kauneuskeskus Suvi
Kiitos ihanasta palautteesta ❤️ Oli ilo, että pystyttiin nopeasti toteuttamaan playoff-tukka 🤍
Annemari
23 Mar 2026
Moniväri ja leikkaus · Suvi

5.0
Kyllä taas kelpaa kuten aina.
Parturi-Kampaamo ja Kauneuskeskus Suvi
Kiitos ihanasta palautteesta ja kuvasta! ❤️ Nähdään taas! ❤️
Eveliina
16 Mar 2026
Väri ja leikkaus · Suvi
5.0
Huippu palvelua niinkuin aina. Kiitos Suvi!
Parturi-Kampaamo ja Kauneuskeskus Suvi
Kiitos paljon! ❤️
Noora
7 Mar 2026
Väri ja leikkaus · Suvi
5.0
Suvi on tosi ammattitaitoinen, ja osaa huomioida asiakkaan hiuksen ja mitä siihen kannattaa tehdä. Tykkään hänen arviointikyvystään. Hän kuuntelee, mutta sanoo myös pyydettäessä oman mielipiteensä ystävällisesti. On mukava höpistä yhdessä asioita, mutta ei haittaa vaikka tulisi hiljaisia hetkiä ja saa myös omaa tilaa värin vaikuttaessa :)
Parturi-Kampaamo ja Kauneuskeskus Suvi
Kiitos ihanasta palautteesta! ❤️ Nähdään taas! ❤️
Sanna
6 Mar 2026
Raidat ja leikkaus · Emma A.
5.0
Emma ihana ja osaava👍🙂
Parturi-Kampaamo ja Kauneuskeskus Suvi
Kiitos🫶🏻
Sinikka
19 Jan 2026
5.0
Hyvä palvelu. Ammattitaitoista työskentelyä,tykkäsin.
Parturi-Kampaamo ja Kauneuskeskus Suvi
Kiitos ihanasta palautteesta! 🥰 Nähdään taas! ❤️
Katja
14 Dec 2025
Mallinmuutosleikkaus · Emma A.
5.0
Teini oli erittäin tyytyväinen uuteen hiusmalliinsa ja iloinen käynnistä. "Tää oli tosi kiva paikka, tänne tuun varmana uudestaan!" Ja se on paljon sanottu jurolta teiniltä se. 😁
Parturi-Kampaamo ja Kauneuskeskus Suvi
Kiitos ihanasta palautteesta! <3
Päivi
11 Dec 2025
Väri ja leikkaus · Emma A.
5.0
Huippuhyvää palvelua ja aivan hulvattoman hauska hlö-kunta❤️❤️
Parturi-Kampaamo ja Kauneuskeskus Suvi
Kiitos ja nähdään taas! ❤️
Carlo
5 Dec 2025
Lasten hiustenleikkaus (7-12v.) · Emma A.
5.0
Aina yhtä mukava asioida täällä. Tullaan jatkossakin.
Parturi-Kampaamo ja Kauneuskeskus Suvi
Kiitos ja nähdään taas! 🙂
Teija
19 Nov 2025
Mallinmuutosleikkaus · Emma A.
4.0
Ensimmäinen käynti, kampaajan kanssa löytyi heti yhteisymmärrys hiusten uudesta mallista. Tulen uudestaankin.
Parturi-Kampaamo ja Kauneuskeskus Suvi
Kiitos ihanasta palautteestasi! Tervetuloa uudelleen 🫶🏻