Parturi-kampaamo HiusModo

Parturi-kampaamo HiusModo

Palvelut

Kampaamoleikkaus

Hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus. Sisältää pesun.

60 min / 32,00€

Mallinmuutosleikkaus

Hiusten leikkaus täysin uuteen malliin, esim. pitkistä hiuksista polkkatukkaan. Sisältää pesun.

70 min / 39,00€

Parturileikkaus

Lyhyiden hiusten leikkaus tai siistiminen. Sisältää pesun.

30 min / 29,00€

Koneajo

Hiusten ajo koneella, koko pää samalla pituudella.

20 min / 18,00€

Otsatukan leikkaus

Otsatukan leikkaus tai nykyisen siistiminen.

15 min / 16,00€

Katso kaikki palvelut

Tiimi

Hilla T.

Kartta

Rautatienkatu 9, 47400 Kausala

arvostelua

5.0

114 arvostelua

Sanna

10 Jun 2026

Moniväri ja leikkaus · Hilla T.

5.0

Hilla on taitava taikuri jolta löytyy ammattitaitoa vaativiinkin värjäyksiin. Huolellinen ja hyvää asiakaspalvelua! Hyvät hiukset tuli ja todella tyytyväinen asiakas!

Kirsi

2 Jun 2026

Moniväri ja leikkaus · Hilla T.

5.0

Aina yhtä lämmin vastaanotto ja lopputulos loistava!!

Tarja

21 Apr 2026

Kampaamoleikkaus · Hilla T.

4.0

Tykkäsin kampanjasta ja työn jäljestä. 💐

Tinja

15 Apr 2026

Lasten hiustenleikkaus · Hilla T.

5.0

Ihana ja lämmihenkinen palvelu. Lapsi oli todella tyytyväinen lopputulokseen. Tullaan todellakin uudestaan.

Terhi

30 Mar 2026

Väri ja leikkaus · Hilla T.

5.0

❤️ Ihana Hilla, sekä hiukset päivitetty, että pää tuuletettu terapiaistunnolla ❤️

Rauha

11 Mar 2026

Kampaamoleikkaus · Hilla T.

5.0

Todella hyvin leikatut hiukset sain jälleen kerran. Samalla virkistävä juttutuokio. Mukava mennä taas uudelleen.

Juha

2 Mar 2026

Parturileikkaus · Hilla T.

5.0

Erinomainen palvelu ja taito!

Petra

25 Feb 2026

Kampaamoleikkaus · Hilla T.

5.0

Ihana Hilla. Ammattitaitoinen ja ystävällinen palvelu joka kerta. Lämmin suositus ❤️

Oona-Maaria

16 Feb 2026

Moniväri ja leikkaus · Hilla T.

5.0

Sain jälleen kerran upean tukan ja hyvää palvelua!

Jorma

12 Feb 2026

Parturileikkaus · Hilla T.

5.0

Mukava juttutuokio ja hyvin leikatut hiukset.

Merja

28 Jan 2026

5.0

Siellä on niin mukava aina käydä, erittäin tyytyväinen olen taas!

Elina

15 Jan 2026

Kampaamoleikkaus · Hilla T.

5.0

Tyytyväinen käynnin jälkeen, kuten aina. Olen käynyt Hillalla varmaan kohta 10 vuotta!

Katja

14 Jan 2026

Moniväri ja leikkaus · Hilla T.

5.0

Nyt jo monta kertaa käyneenä voin todeta, että aina jää hyvä mieli käynnistä. Huipputekijä ja ihana persoona.

Minna

7 Jan 2026

Kampaamoleikkaus · Hilla T.

5.0

Täys 10 senkun istuu ja antaa vapaat kädet aina onnistuu👍

Rauha

2 Dec 2025

Kampaamoleikkaus · Hilla T.

5.0

Hyvin leikatut hiukset sain. Mukava ja terapeuttinenkin hetki, kiitos siitä.

Suljettu tänään