Parturi-Kampaamo Hiuskaari

Parturi-Kampaamo Hiuskaari

Palvelut

Mallinmuutosleikkaus

Hiusten leikkaus täysin uuteen malliin, esim. pitkistä hiuksista polkkatukkaan. Sisältää pesun.

70 min / 64,00€

Kampaamoleikkaus

Hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus ja muotoon kuivaus. Ei sisällä pesua.

50 min / 44,00€

Parturileikkaus

Miesten hiusten leikkaus. Ei sisällä pesua.

30 min / 34,00€

Lasten hiustenleikkaus(alle 10v)

Alle 10-vuotiaan hiusten leikkuu. Ei sisällä pesua.

30 min / 29,00€

Koneajo

Hiusten ajo koneella, koko pää samalla pituudella.

20 min / 22,00€

Katso kaikki palvelut

Tiimi

Kristiina

Vilma

Anni

Kartta

Kauppatie 5, 21250 Masku

arvostelua

4.8

30 arvostelua

Kitte

29 Apr 2025

Raidat ja leikkaus · Vilma

5.0

Leikkaus ja värjäys onnistui todella hyvin. Olen aina tyytyväinen, kun Vilma on käsitellyt hiukseni. Kiitos Vilma!

Tuija

26 Feb 2025

Tyviväri vaalennus ja leikkaus · Vilma

5.0

Aivan loistava palvelu ja sain upeat hiukset.

Satu

8 Oct 2024

Parturileikkaus · Vilma

5.0

Palvelu oli ystävällistä. Toiveitani kuunneltiin ja ne myös toteutettiin hyvin. Sain myös uusia vinkkejä ja ohjeita, mikä oli erittäin tervetullutta. Vilma teki tarkkaa työtä ammattitaidolla. Tulen toistekin!

Anne

4 Oct 2024

Kampaamoleikkaus · Kristiina

5.0

Loistavaa palvelua

Irma

20 Sept 2024

Permanentti lyhyet hiukset · Vilma

5.0

Ystävällinen, iloinen, ammattitaitoinen palvelu. Käytän jatkossakin 👍

Valtteri

22 Aug 2024

Parran muotoilu · Kristiina

1.0

Perus parran leikkaus minkä voi kotonakin leikata. Pyysin erikseen että pidetään parta pitkänä ja silti leikkasi paljon pois. Tämän lisäksi ajoi suupielien vierestä parran pois leukalinjaan asti.

Päivi

21 Aug 2024

Monisävyväri ja leikkaus · Kristiina

5.0

Odotetusti Kristiina teki taas taikojaan ja nyt on taas uusi malli ja uudet värit. Olen tosi tyytyväinen :)

Anni

20 Aug 2024

Raidat ja leikkaus · Vilma

5.0

Upeat hiukset tuli ja Vilman kanssa oli mukava jutella kampaamon yhteydessä.

Jani

7 Aug 2024

Parturileikkaus · Vilma

5.0

Kiitos Vilmalle! Todella tyytyväinen.

Anne

7 Aug 2024

Väri ja leikkaus · Vilma

5.0

Todella hyvä palvelu. Olin väärään aikaan mutta sain täyden palvelun. Kampaaja pysyi rauhallisena vaikka meitä oli kaksi asiakasta samaan aikaan. Se on sitä ammattitaitoa.

Pirkko-Liisa

5 Aug 2024

Mallinmuutosleikkaus · Vilma

5.0

Sain jälleen hyvää palvelua ja siistit, hyvinleikatut hiukset! Kiitos Vilma+++

Seija

10 Jul 2024

Kampaamoleikkaus · Kristiina

5.0

Aina yhtä iloinen ja osaava henkilökunta 👍🥰 Suosittelen 👍🌞

Sari

1 Jul 2024

Kampaamoleikkaus · Kristiina

5.0

Tälläkin kerralla loistavaa työtä ja upeaa palvelua ❤️

Avoinna tänään

kunnes