Parturi-Kampaamo Hiuskaari

Palvelut
Mallinmuutosleikkaus
Hiusten leikkaus täysin uuteen malliin, esim. pitkistä hiuksista polkkatukkaan. Sisältää pesun.
70 min / 64,00€
Kampaamoleikkaus
Hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus ja muotoon kuivaus. Ei sisällä pesua.
50 min / 44,00€
Parturileikkaus
Miesten hiusten leikkaus. Ei sisällä pesua.
30 min / 34,00€
Lasten hiustenleikkaus(alle 10v)
Alle 10-vuotiaan hiusten leikkuu. Ei sisällä pesua.
30 min / 29,00€
Koneajo
Hiusten ajo koneella, koko pää samalla pituudella.
20 min / 22,00€
Tiimi
Kristiina
Vilma
Anni
Kartta
Kauppatie 5, 21250 Masku
arvostelua
4.8
30 arvostelua
Kitte
29 Apr 2025
Raidat ja leikkaus · Vilma
5.0
Leikkaus ja värjäys onnistui todella hyvin. Olen aina tyytyväinen, kun Vilma on käsitellyt hiukseni. Kiitos Vilma!
Tuija
26 Feb 2025
Tyviväri vaalennus ja leikkaus · Vilma
5.0
Aivan loistava palvelu ja sain upeat hiukset.
Satu
8 Oct 2024
Parturileikkaus · Vilma
5.0
Palvelu oli ystävällistä. Toiveitani kuunneltiin ja ne myös toteutettiin hyvin. Sain myös uusia vinkkejä ja ohjeita, mikä oli erittäin tervetullutta. Vilma teki tarkkaa työtä ammattitaidolla. Tulen toistekin!
Anne
4 Oct 2024
Kampaamoleikkaus · Kristiina
5.0
Loistavaa palvelua
Irma
20 Sept 2024
Permanentti lyhyet hiukset · Vilma
5.0
Ystävällinen, iloinen, ammattitaitoinen palvelu. Käytän jatkossakin 👍
Valtteri
22 Aug 2024
Parran muotoilu · Kristiina
1.0
Perus parran leikkaus minkä voi kotonakin leikata. Pyysin erikseen että pidetään parta pitkänä ja silti leikkasi paljon pois. Tämän lisäksi ajoi suupielien vierestä parran pois leukalinjaan asti.
Päivi
21 Aug 2024
Monisävyväri ja leikkaus · Kristiina
5.0
Odotetusti Kristiina teki taas taikojaan ja nyt on taas uusi malli ja uudet värit. Olen tosi tyytyväinen :)
Anni
20 Aug 2024
Raidat ja leikkaus · Vilma
5.0
Upeat hiukset tuli ja Vilman kanssa oli mukava jutella kampaamon yhteydessä.
Jani
7 Aug 2024
Parturileikkaus · Vilma
5.0
Kiitos Vilmalle! Todella tyytyväinen.
Anne
7 Aug 2024
Väri ja leikkaus · Vilma
5.0
Todella hyvä palvelu. Olin väärään aikaan mutta sain täyden palvelun. Kampaaja pysyi rauhallisena vaikka meitä oli kaksi asiakasta samaan aikaan. Se on sitä ammattitaitoa.
Pirkko-Liisa
5 Aug 2024
Mallinmuutosleikkaus · Vilma
5.0
Sain jälleen hyvää palvelua ja siistit, hyvinleikatut hiukset! Kiitos Vilma+++
Seija
10 Jul 2024
Kampaamoleikkaus · Kristiina
5.0
Aina yhtä iloinen ja osaava henkilökunta 👍🥰 Suosittelen 👍🌞
Sari
1 Jul 2024
Kampaamoleikkaus · Kristiina
5.0
Tälläkin kerralla loistavaa työtä ja upeaa palvelua ❤️