OloOnnelliseksi

OloOnnelliseksi

Palvelut

Ostoshetki

Shoppailuhetki, jolloin voit rauhassa käydä ostamassa lahjakortin tai täydentää tuotevarastojasi.

5 min / 0,00€

Katso kaikki palvelut

Tiimi

Satu

Kartta

Valtatie 8, 37800 Toijala

arvostelua

5.0

47 arvostelua

Mervi

10 Jun 2026

Täydellinen Luxus-kasvohoito · Satu

5.0

Rentouttava ja uudistava hoito. Ero ennen ja jälkeen hoidon huikea. Lämmin suositus.

Pia

17 Apr 2026

Syvä bikini (string) · Satu

5.0

Tänne on aina niin kiva mennä ja saa loistavaa palvelua. Ihana jutustelu hetki ja naurua päivään ❤️

Anitta

27 Nov 2025

Täydellinen Luxus-kasvohoito · Satu

5.0

Kyllä oli oikein laadukasta työskentelyä! Kiitos taas.

Anniina

8 Nov 2025

Täydellinen Luxus-kasvohoito · Satu

5.0

Ihana hoito ja asiantunteva palvelu, kiitos!

Mervi

1 Sept 2025

Täydellinen Luxus-kasvohoito · Satu

5.0

Ihanaa arjen luksusta taitavissa käsissä, kiitos Satu.

Kaisa

1 Sept 2025

Kiinteyttävä ja liftaava RF-Cryo kasvohoito · Satu

5.0

Ihana ja rentouttava hoito!

Satu

15 May 2025

Brasilialainen sokerointi naisille. 1.krt. · Satu

5.0

Satu on paras ❤️

Anitta

29 Apr 2025

Ostoshetki · Satu

5.0

Ihana palvelu ja täällä on aina niin mukava käydä❤️

Marja

9 Apr 2025

Brasilialainen sokerointi naisille. Huoltoväli max.4-6 vkoa. · Satu

5.0

Aina tarkkaa työtä ja edulliset hinnat. Sadun kanssa on myös aina mukava rupatella hoidon aikana. Environ tuotteet on tosi mukavan tuntuisia ja iho on selkeesti tasaantunut niiden avulla.

Mervi

11 Feb 2025

Täydellinen Luxus-kasvohoito · Satu

5.0

Ihanan rentouttava ja ammattitaidolla toteutettu kasvohoito, jonka kruunasi lempeä päähieronta.. Iho ja mieli kiittää!

Jenna

14 Jan 2025

5.0

Satu on tarkka ja erittäin helläkätinen sokeroija! Suosittelen😊

Pirjo

8 Jan 2025

Ripsien kestotaivutus ja värjäys · Satu

5.0

Ihanaa palvelua, täältä lähtee aina hyvällä mielellä.

Marja

3 Jan 2025

Brasilialainen sokerointi naisille. Huoltoväli max.4-6 vkoa. · Satu

5.0

Ammattitaitoinen tarkka työ ja edulliset hinnat. Sadulle voi mennä vaikka olisi vähän huonompi päivä kun tietää että tunnelma on rauhallinen ja ymmärtäväinen.

Marja

26 Nov 2024

Ripsien kestotaivutus ja värjäys · Satu

5.0

Työn lopputulos toivotunlainen. Palvelu ystävällistä, rauhallinen ilmapiiri. Hinta/ laatusuhde sopusuhtainen. Voin suositella ystävilleni🩷

Satu

16 Sept 2024

Ripsien kestotaivutus ja värjäys · Satu

5.0

Ripsistä tuli hyvät, tykkään 🩷

Avoinna tänään

kunnes