OloOnnelliseksi

Palvelut
Ostoshetki
Shoppailuhetki, jolloin voit rauhassa käydä ostamassa lahjakortin tai täydentää tuotevarastojasi.
5 min / 0,00€
Tiimi
Satu
Kartta
Valtatie 8, 37800 Toijala
arvostelua
5.0
47 arvostelua
Mervi
10 Jun 2026
Täydellinen Luxus-kasvohoito · Satu
5.0
Rentouttava ja uudistava hoito. Ero ennen ja jälkeen hoidon huikea. Lämmin suositus.
Pia
17 Apr 2026
Syvä bikini (string) · Satu
5.0
Tänne on aina niin kiva mennä ja saa loistavaa palvelua. Ihana jutustelu hetki ja naurua päivään ❤️
Anitta
27 Nov 2025
Täydellinen Luxus-kasvohoito · Satu
5.0
Kyllä oli oikein laadukasta työskentelyä! Kiitos taas.
Anniina
8 Nov 2025
Täydellinen Luxus-kasvohoito · Satu
5.0
Ihana hoito ja asiantunteva palvelu, kiitos!
Mervi
1 Sept 2025
Täydellinen Luxus-kasvohoito · Satu
5.0
Ihanaa arjen luksusta taitavissa käsissä, kiitos Satu.
Kaisa
1 Sept 2025
Kiinteyttävä ja liftaava RF-Cryo kasvohoito · Satu
5.0
Ihana ja rentouttava hoito!
Satu
15 May 2025
Brasilialainen sokerointi naisille. 1.krt. · Satu
5.0
Satu on paras ❤️
Anitta
29 Apr 2025
Ostoshetki · Satu
5.0
Ihana palvelu ja täällä on aina niin mukava käydä❤️
Marja
9 Apr 2025
Brasilialainen sokerointi naisille. Huoltoväli max.4-6 vkoa. · Satu
5.0
Aina tarkkaa työtä ja edulliset hinnat. Sadun kanssa on myös aina mukava rupatella hoidon aikana. Environ tuotteet on tosi mukavan tuntuisia ja iho on selkeesti tasaantunut niiden avulla.
Mervi
11 Feb 2025
Täydellinen Luxus-kasvohoito · Satu
5.0
Ihanan rentouttava ja ammattitaidolla toteutettu kasvohoito, jonka kruunasi lempeä päähieronta.. Iho ja mieli kiittää!
Jenna
14 Jan 2025
5.0
Satu on tarkka ja erittäin helläkätinen sokeroija! Suosittelen😊
Pirjo
8 Jan 2025
Ripsien kestotaivutus ja värjäys · Satu
5.0
Ihanaa palvelua, täältä lähtee aina hyvällä mielellä.
Marja
3 Jan 2025
Brasilialainen sokerointi naisille. Huoltoväli max.4-6 vkoa. · Satu
5.0
Ammattitaitoinen tarkka työ ja edulliset hinnat. Sadulle voi mennä vaikka olisi vähän huonompi päivä kun tietää että tunnelma on rauhallinen ja ymmärtäväinen.
Marja
26 Nov 2024
Ripsien kestotaivutus ja värjäys · Satu
5.0
Työn lopputulos toivotunlainen. Palvelu ystävällistä, rauhallinen ilmapiiri. Hinta/ laatusuhde sopusuhtainen. Voin suositella ystävilleni🩷
Satu
16 Sept 2024
Ripsien kestotaivutus ja värjäys · Satu
5.0
Ripsistä tuli hyvät, tykkään 🩷