Nailsby_cristina_

Palvelut
Geelilakkaus: Uusi
Tavallista kynsien lakkausta muistuttava ohut palvelu. Sopii valmiiksi vahvoille kynsille ja jotka eivät ole kovassa rasituksessa. Lakkaus pysyy hyvänä n. 2 vkoa. Geelilakkauksessa ei ole takuuaikaa.
45 min / 50,00€
Geelilakkaus: Huolto
Sisältää vanhan lakkauksen poiston. Ei takuuaikaa.
60 min / 55,00€
Luonnonkynnen vahvistus: Uusi
Tämä palvelu antaa parempaa tukea kynsille, kuin geelilakkaus. Sopii kynsille, jotka tarvitsevat hieman vahvempaa tukea arjen askareisiin, mutta et halua lisätä kynsiin pituutta.
90 min / 80,00€
Luonnonkynnen vahvistus: Huolto
Ei sisällä kynnen pituuden korjausta, jos kynsi katkennut.
130 min / 70,00€
Rakennekynnet ilman jatketta: Uusi
Kaikista vahvin palvelu. Valitse tämä, jos et halua lisätä kynsiin pituutta.
90 min / 80,00€
Tiimi
Cristina Ö.
Kartta
Rovakatu 8 V 1, 96100 Rovaniemi
arvostelua
5.0
14 arvostelua
Sari
22 Jun 2026
Rakennekynnet ilman jatketta: Uusi · Cristina Ö.
5.0
Erittäin tarkka työskentely ja lämminhenkinen asiakaspalvelu.
Nailsby_cristina_
❤️
Aino
16 Jun 2026
Rakennekynnet jatkeilla: Uusi (lyhyt/keskipitkä) · Cristina Ö.
5.0
Ihanat kynnet ja mukava tekijä!🫶🏻
Nailsby_cristina_
❤️
Tiia
2 Jun 2026
5.0
Ammattitaitoinen ja mukava tekijä, käyn jatkossakin ja suosittelen muillekin!
Nailsby_cristina_
Kiitos palautteesta❤️
Marjut
6 May 2026
Pikamanikyyri · Cristina Ö.
5.0
Otin pikamanikyyrin, ja kynnet näyttävät heti paremmilta kynsinauhoja myöten!
Nailsby_cristina_
❤️
Sirpa
5 May 2026
Rakennekynnet: Huolto · Cristina Ö.
5.0
Erittäin hyvää ja kestävää jälkeä. Myös miellyttävää asiakaspalvelua, lämmin suositus 💅🏻
Nailsby_cristina_
❤️
Verena
5 May 2026
Rakennekynnet: Huolto · Cristina Ö.
5.0
Christinan tekemään kynnet ovat todella ihanaa ja kestävää,❤️
Nailsby_cristina_
❤️
Henrietta
5 May 2026
Rakennekynnet: Huolto · Cristina Ö.
5.0
Mahtavaa ja ammattitaitoista palvelua joka kerralla! Kynnet aina sellaiset mitä toivonutkin, kiitos! 🥰
Nailsby_cristina_
❤️
Milla
1 May 2026
Luonnonkynnen vahvistus: Huolto · Cristina Ö.
5.0
Lopputulos on aina toiveiden mukainen ja Cristina on ihana persoona, joten kynsihuoltoon on myös aina mukava mennä😇
Nailsby_cristina_
❤️
Heidi
30 Apr 2026
Rakennekynnet jatkeilla: Uusi (lyhyt/keskipitkä) · Cristina Ö.
5.0
Cristina osaa tehdä todella kauniit ja kestävät rakennekynnet!
Nailsby_cristina_
❤️
Ida
23 Apr 2026
Rakennekynnet: Huolto · Cristina Ö.
5.0
Cristinan luo on ihanaa tulla kynsihuoltoon, aina hyvä fiilis ja rento ilmapiiri, huolto menee nopeasti rupatellessa <3 Taitava ja äärimmäisen tarkka tekijä!
Nailsby_cristina_
Kiitos ihanasta palautteesta!🥰
Satu
23 Apr 2026
Luonnonkynnen vahvistus: Huolto · Cristina Ö.
5.0
Ystävällinen ja huolellinen työntekijä, ihanat kynnet 😊
Nailsby_cristina_
Kiitos palautteesta!🥰
Ingrid
16 Apr 2026
Rakennekynnet: Huolto · Cristina Ö.
5.0
Cristina on huoltanut kynteni jo neljä kertaa, ja olen joka kerta ollut todella tyytyväinen lopputulokseen. Hän on äärimmäisen tarkka ja huolellinen työssään, ja kynsien muoto on aina virheetön. Erityisesti arvostan sitä, että saan joka kerta hieman erilaiset kynnet – se tuo kivaa vaihtelua ja pitää lopputuloksen aina kiinnostavana. Suosittelen lämpimästi!
Nailsby_cristina_
Kiitos palautteesta ja ihana kuulla että olet ollut aina tyytyväinen lopputulokseen!🥰
Tiia
17 Apr 2026
Luonnonkynnen vahvistus: Huolto · Cristina Ö.
5.0
Huolellista ja hyvää työtä, suosittelen! :)
Nailsby_cristina_
Kiitos palautteesta!🥰