Kulosaaren salonki

Palvelut
Kampaamoleikkaus
Hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus. Sisältää pesun.
60 min / 62,00€
Parturileikkaus
Lyhyiden hiusten leikkaus tai siistiminen. Sisältää pesun.
30 min / 40,00€
Koneajo
Hiusten ajo koneella, koko pää samalla pituudella.
15 min / 27,00€
Otsatukan leikkaus
Otsatukan leikkaus tai nykyisen siistiminen.
15 min / 16,00€
Tasausleikkaus
Pitkien hiusten tasausleikkaus, ei sisällä pesua.
30 min / 42,00€
Tiimi
Kati W.
Reeta T.
Kartta
Kulosaarentie 4, 00570 Helsinki
arvostelua
5.0
157 arvostelua
Raimo
18 Jun 2026
Parturileikkaus · Reeta T.
5.0
Hyvää ja ystävällistä palvelua kuten aina ennenkin!
Katja
9 Jun 2026
Väri ja leikkaus · Kati W.
5.0
Mukavat ja taitavat luottokampaajat osaavat työnsä ja palvelu ensiluokkaista.
Tuula
1 Jun 2026
Permanentti ja leikkaus · Kati W.
5.0
Kiitos hyvästä työstä 🤗
Mika
29 May 2026
Parturileikkaus · Reeta T.
5.0
Olipa taas mukava juttuhetki, vaikka onnistuin myöhästymään reippaasti varauksen alusta. Lämmin kiitos joustavuudesta.
Leena
5 May 2026
Parturileikkaus · Reeta T.
5.0
Kantapaikkani Kulosaaren salonki on aina palvellut hyvin, olipa sitten kyseessä lyhyt aika eli kampauksen siistiminen tai täysi palvelu pesusta lähtien. Reeta hallitsee myös kampaajan ammattiin kuuluvan jutustelun, ja käynti sujuu mukavasti. Kiitos hyvästä palvelusta!
Christina
22 Apr 2026
Kampaamoleikkaus · Kati W.
5.0
Olen todella tyytyväinen kampaamokäyntini tulokseen.
Annamaija
17 Apr 2026
Kampaamoleikkaus · Reeta T.
5.0
Napakka leikkaus kuten toivoin ja lisäksi ”uniset laineet” kihartimella😍
Sanna
27 Feb 2026
Parturileikkaus · Reeta T.
5.0
Best!
Saija
20 Feb 2026
Raidat ja leikkaus · Reeta T.
5.0
Helsingin paras kampaamo!
Lotta
10 Feb 2026
Tasausleikkaus · Kati W.
5.0
Mukava kampaaja ja tosi kiva lopputulos!
Sonja
19 Jan 2026
Väri ja leikkaus · Reeta T.
5.0
👌
Päivi
18 Dec 2025
Tyviväri ja leikkaus · Reeta T.
5.0
Aina niin hyvä, ystävällinen palvelu ja työ hoituu suurella ammattitaidolla, ei voi olla kun erittäin tyytyväinen
Leena
12 Dec 2025
Parturileikkaus · Reeta T.
5.0
Olen käynyt Kulosaaren Salongissa jo vuosia ja olen hyvin tyytyväinen palveluun. Työn jälki on oikein hyvää ja ilmapiiri muutenkin mukava. Kiitos! Leena
Mari
2 Dec 2025
Väri ja leikkaus · Reeta T.
5.0
Kaunis leikkaus, hiukset kirkastava raidoitus. Kiitos hyvästä terapiasta!
Saija
25 Nov 2025
Raidat ja leikkaus · Reeta T.
5.0
Huippu! Suosittelen lämpimästi!