Kauneushoitola Päivätär

Kauneushoitola Päivätär

Palvelut

Ripsien värjäys

Ripsien kestovärjäys.

30 min / 27,00€

Kulmien värjäys ja muotoilu

Kulmien muotoilu ja kestovärjäys.

30 min / 27,00€

Ripsien ja kulmien värjäys sekä kulmien muotoilu

Ripsien ja kulmien kestovärjäys sekä kulmien muotoilu.

45 min / 38,00€

Ripsien kestotaivutus

Ripsien kestotaivutus. Pysyy ripsissä noin 4-8 viikkoa.

45 min / 59,00€

Ripsien kestotaivutus ja värjäys

Ripsien kestotaivutus ja värjäys. Taivutus pysyy ripsissä noin 4-8 viikkoa.

60 min / 72,00€

Katso kaikki palvelut

Tietoja

Lämminhenkinen ja viihtyisä kauneushoitola kutsuu sinut ammattitaitoisen kosmetologin hoivaan.

Ilta-ajat ja lauantait sopimuksen mukaan.

Aukioloajat

Monday

09:00 – 17:00

Tuesday

09:00 – 17:00

Wednesday

09:00 – 15:30

Thursday

09:00 – 17:00

Friday

09:00 – 17:00

Saturday

Suljettu

Sunday

Suljettu

Tiimi

Pia I.

Kartta

Uudenmaankatu 2, 05800 Hyvinkää

arvostelua

5.0

56 arvostelua

Hannele

17 Jun 2026

Täydellinen kasvohoito · Pia I.

5.0

Erinomaiset hoidot, ihana tunnelma ja aina ystävällinen palvelu.

Kauneushoitola Päivätär

Kiitos Hannele ihanasta palautteesta 😊🙏

Marja

16 Jun 2026

Ripsien ja kulmien värjäys sekä kulmien muotoilu · Pia I.

5.0

Kulmani ovat täydelliset 🤗

Kauneushoitola Päivätär

Kiitos Marja, aivan kuten sinäkin siis😁

Marja-Riitta

3 Jun 2026

EMS, EL ja RF imulla, koko kasvot ja kaula · Pia I.

5.0

Pitkäaikaisena asiakkaana on erittäin helppoa, rentoa ja mukavaa käydä Pian asiantuntevassa käsittelyssä.

Kauneushoitola Päivätär

Kiitos ihanasta palautteesta 😊

Minna

29 May 2026

Kulmien värjäys ja muotoilu · Pia I.

5.0

Aina ystävällistä ja loistavaa työtä!

Kauneushoitola Päivätär

Kiitos Minna 😊🫶

Sirpa

28 May 2026

Ihotyypin mukainen kasvohoito · Pia I.

5.0

Ihanaa!! Pia on todellinen hoitotyön ja asiakaspalvelun helmi. Hän osaa erityisen hyvin valita hoitotuotteet meille ikääntyneille, mutta myös nuoremmille löytyy tuotteita ja neuvoja! Asiantunteva aikuinen nainen, joka tietää mistä puhuu. Pian kanssa on ihana jutella vaikka mistä, joten kasvojen lisäksi mieli saa rentoutusta. Mulla tehtiin jalkahoito ja nyt on kauniit varpaat laittaa sandaaleihin. Todella lämmin suositus!!

Kauneushoitola Päivätär

Kiitos Sirpa aivan ihanasta palautteesta🙏🩷

Caisa

26 May 2026

Ripsien ja kulmien värjäys sekä kulmien muotoilu · Pia I.

5.0

Välittävä ja ammattimainen palvelu joka kerta!

Kauneushoitola Päivätär

Ihana Caisa😊 kiitos!

Riitta

23 May 2026

Jalkahoito · Pia I.

5.0

Ihanan rauhallista ja hyvää palvelua. Suosittelen muillekin. Kiitos.

Kauneushoitola Päivätär

Kiitos palautteesta 😍😊

Tuula

22 May 2026

Jalkahoito · Pia I.

5.0

Suosittelen lämpimästi

Kauneushoitola Päivätär

Kiitos Tuula🙏🌼

Tuula

4 May 2026

Ayervedinen kasvohoito · Pia I.

5.0

Aivan ihana, rentouttava kasvohoito ja hieronnat. Pia on ammattitaitoinen ihminen; tietää mitä tekee ja on niin mukava. Suosittelen kaikille. Kiitos Pia.

Kauneushoitola Päivätär

Suuret kiitokset ihanasta palautteesta🩷

Johanna

27 Mar 2026

Ihotyypin mukainen kasvohoito · Pia I.

5.0

Aina yhtä hyvä ja lempeä palvelu!

Kauneushoitola Päivätär

Voi kiitos ihanasta palautteesta😍!

Anja

27 Mar 2026

Ihotyypin mukainen kasvohoito · Pia I.

5.0

Sain kaikunpuolin oikein hyvän kasvohoidon. Pikkuisen tuntui mutta hieronta oli oikein mukava ..

Kauneushoitola Päivätär

Kiitos arvostelusta 🩷. Ihonpuhdistus aina hieman tuntuu, mutta hienosti kestit sen😊

Marja

10 Mar 2026

Säärikarvojen poisto lämminvahalla · Pia I.

5.0

Pia on erittäin hyvä ja tarkka työssään. Kulmat ovat aina primat.

Kauneushoitola Päivätär

Kaunis kiitos Marja🫶🥰

Jonna

7 Mar 2026

Ihotyypin mukainen kasvohoito · Pia I.

5.0

Asiantunteva, huomioonottava ja loistava lopputulos.

Kauneushoitola Päivätär

Kiitos ihanasta palautteesta 😊🤩

Päivi

2 Mar 2026

Antiage kasvohoito · Pia I.

5.0

Ihana, rentouttava kasvohoito. Pialla on "taikakädet", hän on todella taitava ja erittäin miellyttävä. Suosittelen lämpimästi!

Kauneushoitola Päivätär

Voi ihanaa Päivi, kiitos ihanasta palautteesta🌸😊

Sari

1 Mar 2026

Ripsien ja kulmien värjäys sekä kulmien muotoilu · Pia I.

5.0

Palvelu todella hyvää ja ystävällistä. Ja työn jälki täydellistä. Kiitos jälleen kerran.

Kauneushoitola Päivätär

Oi kiitos Sari😊🩷🩷

Avoinna tänään

kunnes