Julia Kristiina

Palvelut
Otsatukan leikkaus
Otsatukan leikkaus tai nykyisen siistiminen.
15 min / 13,00€
Koneajo
Hiusten ajo koneella, koko pää samalla pituudella.
15 min / 14,00€
Tasausleikkaus
Latvojen tasaus. Ei sisällä pesua. Valittavissa erikseen lisäpalveluna.
40 min / 23,00€
Kampaamoleikkaus (sakset)
Muotoon leikkaus saksilla. Ei sisällä pesua, valittavissa erikseen lisäpalveluna.
45 min / 31,00€
Parturileikkaus (kone)
Muotoon leikkaus saksilla ja koneella. Ei sisällä pesua. Valittavissa erikseen lisäpalveluna.
30 min / 21,00€
Tiimi
Julia
Kartta
Kotakennääntie 6 LT 2, 44100 Äänekoski
arvostelua
5.0
66 arvostelua
NINA
12 Jun 2026
Tyviväri · Julia
5.0
Tykkään. Julia on 👌🏻
Maarit
20 May 2026
Otsatukan leikkaus · Julia
5.0
Aina yhtä siisti ja hyvä työ sekä ihana asiakaspalvelu ❣️
Olga
10 May 2026
Kulmien värjäys ja muotoilu · Julia
5.0
Tykkään. Hyvin tehty.
Sari
27 Jan 2026
Tyviraidat/ vaalennus · Julia
5.0
Ystävällinen ja asiakaslähtöinen palvelu
Tarja
24 Nov 2025
Kampaamoleikkaus (sakset) · Julia
5.0
Uusi kiva malli hiuksiin
Taina
4 Nov 2025
Kulmien laminointi · Julia
5.0
Kiitos jälleen. 👌
Sanna
16 Oct 2025
huolto 120 min · Julia
5.0
Hyvin tehdyt/huolletut VolyymiRipset
Sari
6 Oct 2025
Ripsien ja kulmien värjäys sekä kulmien muotoilu · Julia
5.0
Lämmin Kiitos jälleen kerran!
Maarit
23 Sept 2025
Otsatukan leikkaus · Julia
5.0
Aina yhtä hyvä työn jälki ja asiakaspalvelu, sydämellinen ja ammattitaitoinen Julia 💗
Tarja
27 Jun 2025
Kampaamoleikkaus (sakset) · Julia
5.0
Taitava kampaaja, ystävällinen palvelu.
Kati
3 Jun 2025
Timanttihionta 40 min · Julia
5.0
Osaava ja todella ammattilainen, joka neuvoi oikean hoidon kasvoilleni.
Sanna
21 May 2025
huolto 120 min · Julia
5.0
Hyvin huolletut ja hoidetut Ripset tuli👍🏼
Maarit
24 Apr 2025
Tasausleikkaus · Julia
5.0
Aina yhtä hyvä työnjälki, olen tyytyväinen jälleen 👏
Maarit
24 Apr 2025
Ripsien kestotaivutus · Julia
5.0
Hyvältä näyttävät taas, Kiitos
Minna-Susanna
5 Mar 2025
Tyviväri · Julia
5.0
Ammattitaidolla aina onnistuu, olen erittäin tyytyväinen ja hyvää asiakaspalvelua sekä mukava tunnelma. Suosittelen!