Hius- ja Kauneuskulma Freesi&Flow

Hius- ja Kauneuskulma Freesi&Flow

Palvelut

Kampaamoleikkaus lyhyet hiukset

Lyhyiden hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus. Sisältää pesun.

50 min / 48,00€

Kampaamoleikkaus puolipitkät hiukset

Puolipitkien hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus. Sisältää pesun.

60 min / 52,00€

Kampaamoleikkaus pitkät hiukset

Pitkien hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus. Sisältää pesun.

80 min / 58,80€

Mallinmuutosleikkaus

Hiusten leikkaus täysin uuteen malliin, esim. pitkistä hiuksista polkkatukkaan. Sisältää pesun.

90 min / 67,00€

Tasausleikkaus

Pitkien hiuksien tasausleikkaus (latvoista pari senttiä pois). Ei sisällä hiustenpesua eli tulethan puhtailla hiuksilla kampaamoon.

40 min / 38,00€

Katso kaikki palvelut

Tiimi

Minna

Leila L.

Reetta R.

Heli S.

Kartta

Haminantie 4, 91100 II

arvostelua

5.0

281 arvostelua

Hanna-Mari

17 Jun 2026

Moniväri · Minna

5.0

Tuli ihana lopputulos ja sellainen, mitä toivoin! Ammattitaitoa ja monipuolista osaamista Minnalta löytyy ❤️. Suuret kiitokset!

Hius- ja Kauneuskulma Freesi&Flow

Kiitos 🌸

Britta

10 Jun 2026

5.0

Olen tyytyväinen , ei mitään huomautamista.

Riitta

8 Jun 2026

Kasviväri · Minna

5.0

Kylläpä Minna teki mulle hienon kampauksen..vahva suositus kampausta haluavalle🤩

Hius- ja Kauneuskulma Freesi&Flow

Kiitos 🤩

Hilkka

4 Jun 2026

Moniväri · Reetta R.

5.0

Ystävällinen, mukava ja hyvä palvelu, hyvin tehty työ 😊

Heidi

3 Jun 2026

Moniväri · Reetta R.

5.0

Aivan ihanaa palvelua🫶🏻Ja olen niin tyytyväinen väriin ja leikkaukseen🩷

Tuula

30 May 2026

Muutama raita etuosaan · Reetta R.

5.0

Hyvä palvelu, hyvä ammattitaito, siisti kampaamo, joten Jorma Uotisen sanoineen "EI PAHA" asiakas Tuula

Sanna

22 May 2026

Sokerointipaketti sääret + kainalot · Leila L.

5.0

Leilan työnjälki 10+ kuten aina.

Päivi

22 May 2026

Kampaamoleikkaus lyhyet hiukset · Reetta R.

5.0

Vihdoin sain helppo hoitoiset hiukset, lyhyet ja ytimekkäät . Palveluhan oli erittäin mukavaa. Kiitos Reetta, hyvin osasit tulkita minua 😊

Heidi

20 May 2026

Kampaamoleikkaus pitkät hiukset · Reetta R.

5.0

Hiustenleikkaus onnistui erinomaisesti ja lopputulos vastasi täysin toiveitani. Palvelu on ystävällistä ja Freesiin on mukava tulla aina uudestaan.

Juulia

19 May 2026

Permanentti · Reetta R.

5.0

Kiitokset Reetalle super hyvästä asiakaspalvelusta, taitavasta työotteesta ja ihanasta lopputuloksesta 😍

Merja

18 May 2026

Ekopharman marjamatka · Leila L.

5.0

Ihana tunne ja olotila jäi itselle, kaikin puolin rentouttavaa hoitoa.

Sari

17 May 2026

Juhlameikki · Reetta R.

5.0

Reetta loihti upean juhlameikin 20-luvun teemajuhliin vahvalla teatterialan ammattitaidolla. Suosittelen lämmöllä kaikille! Ihanaa, kun samalla käynnillä sai myös Minnalta juhlakampauksen ja pystyi itse vain nauttimaan juhlapäivästä ilman stressiä meikistä tai kampauksesta. Reetaltakin onnistuu kampausten teko eli häneltä saa halutessaan koko paketin. ❤️

Seija

14 May 2026

5.0

Ekopharma Hiusterapia -hoito oli niin hyvä ja rentouttava! Minna leikkasi hiukseni taidokkaasti, olen todella tyytyväinen.

Hius- ja Kauneuskulma Freesi&Flow

Kiitos :)

Anu

15 Apr 2026

Moniväri · Minna

5.0

Minna teki taikojaan kuten aina. Lopputulos ihana.

Hius- ja Kauneuskulma Freesi&Flow

Kiitos 😊

Pirjo

30 Mar 2026

Raidat · Reetta R.

5.0

Kiitos🌷

Suljettu tänään