Hiusstudio Queen

Palvelut
Kampaamoleikkaus
Hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus. Sisältää pesun.
45 min / 48,00€
Mallinmuutosleikkaus
Hiusten leikkaus täysin uuteen malliin, esim. pitkistä hiuksista polkkatukkaan. Sisältää pesun.
60 min / 65,00€
Parturileikkaus
Lyhyiden hiusten leikkaus tai siistiminen. Sisältää pesun.
30 min / 33,00€
Koneajo
Hiusten ajo koneella, koko pää samalla pituudella.
15 min / 17,00€
Otsatukan leikkaus
Otsatukan leikkaus tai nykyisen siistiminen.
15 min / 17,00€
Tietoja
Olemme koko perheen parturi-kampaamo. Meillä palvellaan asiakas henkilökohtaisesti vauvasta vaariin. Tervetuloa juuri sellaisena kuin olet! Vahvistetaan juuri sitä!
Aukioloajat
Monday
09:00 – 17:00
Tuesday
09:00 – 17:00
Wednesday
09:00 – 17:00
Thursday
09:00 – 17:00
Friday
09:00 – 17:00
Saturday
Suljettu
Sunday
Suljettu
Tiimi
Emilia
Sonja H.
Pirita
Emmu L.
Kartta
Soikkokuja 12, 70780 Kuopio
arvostelua
4.9
279 arvostelua
pirjo
26 May 2026
Kampaamoleikkaus · Pirita
5.0
Kiitos Pirita , hyvin tehty
Teemu
22 May 2026
Parturileikkaus · Pirita
5.0
Ystävällinen ja lämminhenkinen meininki. Hyvin leikatut hiukset asiakasta kuunnellen😃
Sirpa
15 May 2026
Tyviväri ja leikkaus · Pirita
5.0
Kaunis kiitos jälleen "hopean" piilotuksesta ☺️
maila
7 May 2026
Permanentti ja leikkaus · Emilia
5.0
Miten helppoa se onkaan, kun osaa!
Marjo
30 Apr 2026
Raidoitus kokopäähän ja leikkaus · Emilia
5.0
Emilia on paras 🧡
Päivi
27 Apr 2026
Moniväri ja leikkaus · Pirita
5.0
Onnistunut hiusten värjäys ja raidat
Eeva-Kaisa
27 Apr 2026
Tyviväri ja leikkaus · Emilia
5.0
Aina erinomainen palvelu 💖
Satu
10 Apr 2026
Otsatukan leikkaus · Emilia
5.0
Emilia on aina huippu❣️
Sirpa
28 Mar 2026
Väri ja leikkaus · Pirita
5.0
Kiitos Pirita, taioit ihanaa piristystä ja auringonpaistetta hiuksiini. Täysi kymppi palvelusta ja lopputuloksesta ☺️
Riitta
19 Mar 2026
Kampaamoleikkaus · Emilia
5.0
Sain hyvän palvelun ja olen tyytyväinen.
Tiina
4 Mar 2026
Kampaamoleikkaus · Emilia
5.0
Kiitos taas kivasta ja hyvästä palvelusta 👍🏼🙂
Riitta
27 Feb 2026
Kampaamoleikkaus · Emilia
5.0
Ensimmäinen käynti ja todella tyytyväinen, Kiitos Emilia, käyn jatkossakin!
Hannu
23 Feb 2026
Parturileikkaus · Pirita
5.0
Palvelu oli oikein hyvää. Hiusten leikkaus oli pyydetyn mukaista. Parturikäynti antoi minulle kaikkinensa hyvän mielen, lyhyillä siisteillä hiuksilla on kiva "hilipaista" kohti kevättä😊
Tarja
9 Feb 2026
Kampaamoleikkaus · Emilia
5.0
Loistavaa palvelua ammattitaidolla
Titta
2 Feb 2026
Moniväri ja leikkaus · Sonja H.
5.0
Kiitos Sonjalle, luottokampaajalle!