Hiusstudio Queen

Hiusstudio Queen

Palvelut

Kampaamoleikkaus

Hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus. Sisältää pesun.

45 min / 48,00€

Mallinmuutosleikkaus

Hiusten leikkaus täysin uuteen malliin, esim. pitkistä hiuksista polkkatukkaan. Sisältää pesun.

60 min / 65,00€

Parturileikkaus

Lyhyiden hiusten leikkaus tai siistiminen. Sisältää pesun.

30 min / 33,00€

Koneajo

Hiusten ajo koneella, koko pää samalla pituudella.

15 min / 17,00€

Otsatukan leikkaus

Otsatukan leikkaus tai nykyisen siistiminen.

15 min / 17,00€

Katso kaikki palvelut

Tietoja

Olemme koko perheen parturi-kampaamo. Meillä palvellaan asiakas henkilökohtaisesti vauvasta vaariin. Tervetuloa juuri sellaisena kuin olet! Vahvistetaan juuri sitä!

Aukioloajat

Monday

09:00 – 17:00

Tuesday

09:00 – 17:00

Wednesday

09:00 – 17:00

Thursday

09:00 – 17:00

Friday

09:00 – 17:00

Saturday

Suljettu

Sunday

Suljettu

Tiimi

Emilia

Sonja H.

Pirita

Emmu L.

Kartta

Soikkokuja 12, 70780 Kuopio

arvostelua

4.9

279 arvostelua

pirjo

26 May 2026

Kampaamoleikkaus · Pirita

5.0

Kiitos Pirita , hyvin tehty

Teemu

22 May 2026

Parturileikkaus · Pirita

5.0

Ystävällinen ja lämminhenkinen meininki. Hyvin leikatut hiukset asiakasta kuunnellen😃

Sirpa

15 May 2026

Tyviväri ja leikkaus · Pirita

5.0

Kaunis kiitos jälleen "hopean" piilotuksesta ☺️

maila

7 May 2026

Permanentti ja leikkaus · Emilia

5.0

Miten helppoa se onkaan, kun osaa!

Marjo

30 Apr 2026

Raidoitus kokopäähän ja leikkaus · Emilia

5.0

Emilia on paras 🧡

Päivi

27 Apr 2026

Moniväri ja leikkaus · Pirita

5.0

Onnistunut hiusten värjäys ja raidat

Eeva-Kaisa

27 Apr 2026

Tyviväri ja leikkaus · Emilia

5.0

Aina erinomainen palvelu 💖

Satu

10 Apr 2026

Otsatukan leikkaus · Emilia

5.0

Emilia on aina huippu❣️

Sirpa

28 Mar 2026

Väri ja leikkaus · Pirita

5.0

Kiitos Pirita, taioit ihanaa piristystä ja auringonpaistetta hiuksiini. Täysi kymppi palvelusta ja lopputuloksesta ☺️

Riitta

19 Mar 2026

Kampaamoleikkaus · Emilia

5.0

Sain hyvän palvelun ja olen tyytyväinen.

Tiina

4 Mar 2026

Kampaamoleikkaus · Emilia

5.0

Kiitos taas kivasta ja hyvästä palvelusta 👍🏼🙂

Riitta

27 Feb 2026

Kampaamoleikkaus · Emilia

5.0

Ensimmäinen käynti ja todella tyytyväinen, Kiitos Emilia, käyn jatkossakin!

Hannu

23 Feb 2026

Parturileikkaus · Pirita

5.0

Palvelu oli oikein hyvää. Hiusten leikkaus oli pyydetyn mukaista. Parturikäynti antoi minulle kaikkinensa hyvän mielen, lyhyillä siisteillä hiuksilla on kiva "hilipaista" kohti kevättä😊

Tarja

9 Feb 2026

Kampaamoleikkaus · Emilia

5.0

Loistavaa palvelua ammattitaidolla

Titta

2 Feb 2026

Moniväri ja leikkaus · Sonja H.

5.0

Kiitos Sonjalle, luottokampaajalle!

Avoinna tänään

kunnes