Hiusstudio Midori

Hiusstudio Midori

Palvelut

Kampaamoleikkaus

Hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus. Sisältää pesun.

60 min / 50,00€

Mallinmuutosleikkaus

Hiusten leikkaus täysin uuteen malliin, esim. pitkistä hiuksista polkkatukkaan. Myös jos tukkasi on erittäin paksu ja tarvitsee pidemmän leikkaus-/kuivausajan. Sisältää pesun.

75 min / 63,00€

Pitkien hiusten tasausleikkaus

Latvojen tasaus. Ei kerrostuksia. Ei sis.pesua

30 min / 32,00€

Osaleikkaus

Kun tarvitsee siistiä/keventää vain päälliset hiukset tai niskan alue (ei molempia). Jos et ole varma niin varaa aina mieluummin kokoleikkuu. Ei sisällä pesua.

30 min / 32,00€

Otsatukan leikkaus

Otsatukan leikkaus tai nykyisen siistiminen.

15 min / 20,00€

Katso kaikki palvelut

Tietoja

Tyyliä ja sävyjä kaikenikäisille! 💚✂️ Klassikoita, trendejä ja rohkeita värejä – meiltä seniorit, keski-ikäiset ja nuoret aikuiset saavat juuri itselleen sopivan lookin!

Henkilökuntamme pyrkii olemaan paikalla ilmoitettujen aukioloaikojen mukaisesti. Joissakin tilanteissa aikatauluihin voi kuitenkin tulla muutoksia. Suosittelemme varmistamaan paikallaolomme etukäteen varaamalla ajan tai ottamalla yhteyttä viestitse

Aukioloajat

Monday

Suljettu

Tuesday

Suljettu

Wednesday

Suljettu

Thursday

Suljettu

Friday

Suljettu

Saturday

Suljettu

Sunday

Suljettu

Tiimi

Meri T.

Anniina E.

Kartta

Ilmarinkatu 32 C, 33500 Tampere

arvostelua

5.0

177 arvostelua

Laura

18 Jun 2026

Kampaamoleikkaus · Meri T.

5.0

Ihan super ihana käynti, tuli heti ovesta astuttua fiilis että voi olla oma itsensä. Tunnelma oli aidon välitön ja keskustelu hauskaa, olis voinut jäädä hengaamaan pidemmäksikin aikaa. Meri ymmärsi täysin mitä hain leikkaukselta, ja lopputulos on niin söpö et kotiin tultuani vähän väliä katsellut itseäni peilistä hymyssä suin 💖 kiitos, nähdään varmasti uudestaan!

Sanna

13 Jun 2026

Kampaamoleikkaus · Meri T.

5.0

Taidokas leikkaus jälleen 🤩

Hannele

14 Jun 2026

Permanentti ja leikkaus lyhyet hiukset · Anniina E.

5.0

Aina ammattitaitoista toimintaa,miellyttävää jutustelua ja huumoriakin riittää joka kerta. Kiitos Anniina - Hannele-mummeli

Jaana

4 Jun 2026

Raidat ja leikkaus · Meri T.

5.0

Huomioonottava palvelu ja kaunis lopputulos 😊

Taneli

26 May 2026

Mallinmuutosleikkaus · Anniina E.

5.0

Mahtavaa palvelua!

Markku

19 May 2026

Parturileikkaus · Anniina E.

5.0

Loistava palvelu ja hieno leikkaus. Harvempi parturi enää leikkaa veitsellä :-)

Heidi

16 May 2026

Lasten hiustenleikkaus alle 5-vuotiaat · Meri T.

5.0

Todella mukava ja ammattitaitoinen kampaaja! Hyvä lasten kanssa.

Tuija

6 May 2026

Kampaamoleikkaus · Meri T.

5.0

Palvelu oli miellyttävää niinkuin aina ennenkin. Asiakas ja toiveensa huomioitiin hyvin. Tulen toistekin.

Laura

26 Apr 2026

Parturileikkaus · Anniina E.

5.0

Anniina oli erinomainen ja sain juuri sellaiset hiukset, jotka olin visioinut

Siri

25 Apr 2026

Moniväri ja leikkaus · Anniina E.

5.0

Aina loistavaa palvelua ja upea lopputulos!

AJ

24 Apr 2026

Parturileikkaus · Anniina E.

5.0

Eihän tuota nyt enempää voi kehua kun on jo monesti parhaaksi kehuttu. Itse se pitää kokea, eli nyt hopi hopi varaamaan aikaa Anniinalta tai Meriltä. Et tule pettymään 🤗😍👍

Erja

23 Apr 2026

Raidat ja leikkaus · Anniina E.

5.0

Tiedättekö sen tunteen, vko melkein pulkassa, väsy ja ankea olo. Sitten aukaiset oven tähän liikkeeseen. Iloiset omistajat tervehtivät sinua aurinko kasvoillaan, "Onpa kiva nähdä sinua, miten menee?" Istut tuoliin ja annat ammattilaisen "viedä sinut" euforiseen tilaan. Hemmottelua, päänhierontaa pestessä, lempeää keskustelua, tai hiljaisuutta, jos haluat, tunnet olosi turvalliseksi ja joskus meinaan nukahtaa kun rentoutuminen on niin syvää. Hiukset taas upeat , kevät saa tulla. Suosittelen❤️

Anne

21 Apr 2026

Kampaamoleikkaus · Anniina E.

5.0

Ystävällinen ja erinomainen ammattitaito🙂 Suorastaan virkistävä kokemus taas kerran!

Hillevi

19 Apr 2026

Moniväri ja leikkaus · Meri T.

5.0

Kiitos taas Mari. Yksilöllistä palvelua! Team Midori on huippupaikka. Suosittelen!

Eveliina

17 Apr 2026

Kampaamoleikkaus · Meri T.

5.0

Huolellista, ammattitaitoista jälkeä kuorrutettuna huumorintäyteisellä asiakaspalvelulla. Kannattaa käydä. 🤩

Suljettu tänään