HiusIhanUus

Palvelut
Kampaamoleikkaus
Hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus. Sisältää pesun.
45 min / 46,00€
Mallinmuutosleikkaus
Hiusten leikkaus täysin uuteen malliin, esim. pitkistä hiuksista polkkatukkaan. Sisältää pesun.
60 min / 60,00€
Parturileikkaus
Lyhyiden hiusten leikkaus tai siistiminen. Sisältää pesun.
30 min / 30,00€
1h aika
60 min / 0,00€
Tiimi
Salme P.
Kartta
Inhantehtaantie 215, 63920 Ähtäri
arvostelua
5.0
130 arvostelua
Arto
18 Jun 2026
Parturileikkaus · Salme P.
5.0
Nopea ja tehokas toiminta. Hyvä meininki.
Helena
11 May 2026
Kampaamoleikkaus · Salme P.
5.0
Kaikki hyvin ja miellytävä palvelu
Maija
20 Apr 2026
Kampaamoleikkaus · Salme P.
5.0
Ystävällinen palvelu.
Annika
14 Apr 2026
Parturileikkaus · Salme P.
5.0
Niin lapsiystävällinen ja taitava!
Salme
10 Apr 2026
Raidat ja leikkaus · Salme P.
5.0
On aivan ihanaa käydä ja 100%luotolla istua tuolissa kun tietää että saan onnistuneen lopputuloksen. Niin kuin tänäänkin. Ja teetarjoilu bonuksena. Kiitos!
Terttu
8 Feb 2026
Kampaamoleikkaus · Salme P.
5.0
Mieleisemme hiukset saatiin. Hyvä leikkaus ammattitaidolla.
Juha
10 Dec 2025
Parturileikkaus · Salme P.
5.0
Loistavaa palvelua!
Juha
25 Nov 2025
Parturileikkaus · Salme P.
5.0
No onhan se ihan huippu😊
Liisa
29 Oct 2025
Raidat ja leikkaus · Salme P.
5.0
Sain hiuksiini juuri sellaiset raidat millaiset halusin. Kiitos!
Jelena
22 Oct 2025
Raidat paikkaus 1.5 h · Salme P.
5.0
Lämminhenkinen tunnelma ja todella ammattitaitoista työskentelyä ja lopputulos on aina priimaa❤️
Tarja
21 Oct 2025
Väri ja leikkaus. Ei koske esivaalennusta vaativia värjäyksiä. Sisältää pesun. · Salme P.
5.0
Hyvä palvelu, kiva tunnelma ja onnistunut lopputulos! Kiitos ❤️
Tuomas
17 Oct 2025
Parturileikkaus · Salme P.
5.0
Petra
1 Oct 2025
Raidat ja leikkaus · Salme P.
5.0
Upea lopputulos ja kolme tuntia meni nopeasti ihanan Salmen kanssa höpötellessä ❤️
Tapio
10 Sept 2025
Koneajo · Salme P.
5.0
Hiustenleikkuuajan saa tarvittaessa nopeasti
Johanna
15 Aug 2025
Raidat ja leikkaus · Salme P.
5.0
Hiuksista tuli täydellisemmät mitä osasin edes odottaa! Ihana väri!