Hiushuone Kiva

Palvelut
Kampaamoleikkaus
Hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus. Sisältää pesun.
45 min / 45,00€
Mallinmuutosleikkaus
Hiusten leikkaus täysin uuteen malliin, esim. pitkistä hiuksista polkkatukkaan. Sisältää pesun.
60 min / 55,00€
Parturileikkaus
Lyhyiden hiusten leikkaus tai siistiminen. Sisältää pesun.
30 min / 35,00€
Koneajo
Hiusten ajo koneella, koko pää samalla pituudella.
15 min / 17,00€
Otsatukan leikkaus
Otsatukan leikkaus tai nykyisen siistiminen.
15 min / 23,00€
Tiimi
Pia
Minea J.
Kirsi V.
Dania
Kartta
Itsenäisyydentie 66, 38200 Sastamala
arvostelua
4.9
307 arvostelua
Hanna-Emilia
22 Jun 2026
Kampaamoleikkaus · Minea J.
5.0
Jälleen kerran erittäin hyvää ja ammattitaitoista palvelua!
Jessica
15 Jun 2026
Moniväri ja leikkaus · Minea J.
5.0
Ihanaa palvelua ja tämän käyntikerran lopputulokseen olen enemmän kuin tyytyväinen😍Kiitos!💖
Antti
15 Jun 2026
Parturileikkaus · Minea J.
5.0
Kaikki täydellistä, Minea aivan .....
Outi
12 Jun 2026
Tyviväri ja leikkaus · Minea J.
5.0
Tosi asiantunteva, iloinen, asiakkaan mielipiteen huomioon ottava henkilökunta.
Hellevi
10 Jun 2026
Kampaamoleikkaus · Minea J.
5.0
Erittäin ammattitaitoista ja ystävällistä. Voin lämpimästi suositella tätä kampaamoa ja minua palvellutta henkilöä muillekin.😊
Antti
8 Jun 2026
Koneajo · Minea J.
5.0
Hyvin kävi ja palvelu kiitettävää!
Markus
8 Jun 2026
Parturileikkaus · Minea J.
5.0
Sastamalan parasta palvelua !
Tomi
23 May 2026
Koneajo · Minea J.
5.0
No hei...Mukavasti meni ja nopeasti😉
TUIJA
21 May 2026
5.0
Oli taas niin ilo käydä. Vähän muutettiin mallia ja taas Pia ymmärsi heti, millaisen tukan haluan. Oon todella tyytyväinen palveluun ja kaikkeen, ihan 6/5.
Sirpa
14 May 2026
Moniväri ja leikkaus · Kirsi V.
5.0
Todella onnistunut leikkaus ja värjäys
Erja
12 May 2026
Permanentti ja leikkaus · Pia
5.0
Ei parturissa käynti enää tästä voi parantua. Aina saanut hyvää palvelua
Jaana
5 May 2026
Kampaamoleikkaus · Pia
5.0
Hyvin onninstui hiusten leikkaus! Ja mukava kampaaja ja osaava.
Heli
24 Apr 2026
Raidat ja leikkaus · Pia
5.0
Olen niin kiitollinen ihanista hiuksista, tämä oli parasta terapiaa ikinä, kiitos Piia 🙂🌺🌸🌷
Suvi
15 Apr 2026
Raidat ja leikkaus · Kirsi V.
5.0
Kirsin osaavissa käsissä ihmisen pää puhkeaa kukkaan ja rupsahtanut täti-ihminen tuntee hetken olevansa tyylikäs. Loistava palvelu!
Erkki
10 Apr 2026
Parturileikkaus · Pia
5.0
Hienoa työtä
Avoinna tänään
kunnes