Eskolanmäen Bardurilla

Palvelut
Kampaamoleikkaus
Hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus. Sisältää pesun.
60 min / 43,00€
Mallinmuutosleikkaus
Hiusten leikkaus täysin uuteen malliin, esim. pitkistä hiuksista polkkatukkaan. Sisältää pesun.
75 min / 51,00€
Parturileikkaus
Lyhyiden hiusten leikkaus tai siistiminen. Sisältää pesun.
30 min / 36,00€
Koneajo
Hiusten ajo koneella, koko pää samalla pituudella.
15 min / 16,00€
Otsatukan leikkaus
Otsatukan leikkaus tai nykyisen siistiminen.
15 min / 16,00€
Tiimi
Jutta N.
Marika P.
Ritva A.
Kartta
Tasankotie 11, 45150 Kouvola
arvostelua
4.9
95 arvostelua
Helena
15 Jun 2026
Permanentti ja leikkaus · Marika P.
5.0
Miellyttävä kokemus, hyvä lopputulos
Eila
12 May 2026
Kampaamoleikkaus · Marika P.
5.0
Jälleen hyvää työtä Marika P.ltä
Camilla
8 May 2026
Mallinmuutosleikkaus · Marika P.
5.0
Mukava ja rauhallinen tunnelma sekä ystävällinen palvelu. Hiuksista tuli juuri sellaiset kuin toivoinkin
Mankki
16 Apr 2026
Kampaamoleikkaus · Marika P.
4.0
Mukava Marika ja hyvä työn jälki🙂
Sirpa
10 Apr 2026
Permanentti ja leikkaus · Marika P.
5.0
Olin tosi tyytyväinen työn tulokseen. Palvelu oli asiantuntevaa ja tunsin oloni kotoisaksi. Suosittelen.
Heidi
1 Apr 2026
Raidat ja leikkaus · Marika P.
5.0
Lopputulos huikea!
Sinikka
2 Mar 2026
Parturileikkaus · Marika P.
5.0
Mukava ja Ammattitaitoinen Tyttö 😀 Eka kerta mutta ei viimeinen 👍
Jouni
4 Feb 2026
Parturileikkaus · Jutta N.
5.0
Jutta on paras!
Niina
3 Feb 2026
Kampaamoleikkaus · Marika P.
5.0
Sujuvaa ja mutkatonta palvelua. Kampaaja on mukava ja osaava.
Eila
12 Jan 2026
5.0
Oikein tyytyväinen lopputulokseen..
Arja
13 Jan 2026
Kampaamoleikkaus · Marika P.
5.0
Hyvä palvelu ja mukava kampaamotila.
jouni
9 Jan 2026
Parturileikkaus · Marika P.
5.0
Tosi hyvää .leikkaus mielytti minua työn jälki oli hyvä terv. Runkotieltä
Arja
10 Jan 2026
Permanentti ja leikkaus · Marika P.
5.0
Ystävällinen ja mukava tekijä.
Erja
8 Jan 2026
Parturileikkaus · Marika P.
5.0
Miellyttävää palvelua kokonaisuudessaan ja ammattitaitoista.
Aila
16 Dec 2025
Otsatukan leikkaus · Marika P.
5.0
Ystävällinen palvelu, erittäin tyytyväinen otsatukan leikkauksesta sekä kulmien värjäyksestä että muotoilusta! Hyvää Joulua ja Onnea tulevalle vuodelle!