Villielo

Services
15min shoppailuaika
Varaa tämä maksuton aika aina kun haluat tulla putiikkiimme lahjakortti- tai luonnonkosmetiikkaostoksille tai muuten vain kysymään esim palveluistamme. Näin varmistat että olemme paikalla. Olemme täällä sinua varten joten älä epäröi hyödyntää tätä maksutonta palveluamme, tervetuloa! Sari ja Mauno
15 min / 0,00€
30min shoppailuaika
Varaa tämä maksuton aika aina kun haluat tulla putiikkiimme luonnonkosmetiikkaostoksille. Ajan varaamalla saat rauhassa tutustua tuotteisiin ja apuani tuotteiden valintaan. Olen täällä sinua varten, joten älä epäröi hyödyntää tätä palvelua. Tervetuloa! - Sari Tuotevalikoimamme löytyy nettisivuiltamme villielo.fi
30 min / 0,00€
About
Tervetuloa Villieloon!
Meille on tärkeää, että asiakkaamme tuntevat olonsa kotoisaksi, kun astuvat sisään Villieloon. Rentoutuminen ja irtautuminen arjen aherruksesta ovat meille kaikille tärkeitä ja siihen sinulla on mahdollisuus niin ekokampaamon puolella kuin hieronnassakin.
Luonnonkosmetiikkamyymälästämme löydät laadukkaita tuotteita, joiden valmistuksessa on huomioitu niin ekologiset kuin eettisetkin näkökohdat. Sinulle arjen luksusta. Uusia tuotteita kokeilemme ja hyllyyn jää vain hyväksyntämme saanut luonnonkosmetiikka. Tuotteet ovat myynnissä myös nettikaupassamme.
Luontoa arvostaen,
Sari ja Manu
Opening hours
Monday
Closed
Tuesday
Closed
Wednesday
Closed
Thursday
Closed
Friday
Closed
Saturday
Closed
Sunday
Closed
Team
Mauno L.
Sari A.
Map
Suurkyläntie 33, 19700 Sysmä
Reviews
5.0
175 reviews
Ulla
31 May 2026
Kasviväri · Sari A.
5.0
Asiantuntevaa palvelua jälleen. Kiva oli käydä🥰
Villielo
Kiitos Ulla, ihana kuulla! 🥰
Annukka
28 May 2026
Elvyttävä hiuspohjanhoito · Sari A.
5.0
Lämminhenkinen, rauhoittava ympäristö, asiantunteva hoito, paljon ylimääräisiä vinkkejä hiusten (ja ihon) hoitoon, ja ihana Sari, aito kohtaaminen! Kiitos!
Villielo
Ihana kuulla, kiitos Annukka! 🥰
Anne
12 May 2026
Merilevähoito · Sari A.
4.0
Oikein miellyttävä ja asiantunteva käynti. Koen, että otettiin aidosti vastaan. Kiva mennä koti ympäristöön kampaajalle. T. Anne
Villielo
Kiitos Anne, ihana kuulla! 🥰
Virpi
22 Apr 2026
Women's Cut · Sari A.
5.0
Ammattitaitoinen ja mukavan rento palvelu😊
Villielo
Ihana kuulla, kiitos palautteesta! 🥰
Riitta
16 Apr 2026
Rakennepaikkaava Less is More Bond Complex hoito · Sari A.
5.0
Palvelu oli aivan ihanaa...tulee hiukset ja mieli kuntoon.
Villielo
Kiitos Riitta, ihana kuulla ja kiva kun kävit! 🥰
Päivi
8 Apr 2026
Women's Cut · Sari A.
5.0
Hieno tukka tuli jälleen. Oli ihana jutella Sarin kanssa Sysmästä ja ihan kaikesta ❤️.
Villielo
Ihana kuulla, kiitos palautteestasi! 🥰
Juhani
7 Apr 2026
Hieronta 60 min · Mauno L.
5.0
Kaikessa yksinkertaisuudessa lausuttuna, palvelu oli erinomaista . odotan jo seuraavaa käyntiä......
Villielo
Kiitos palautteestasi, onpa kiva kuulla! 😊
Jani
24 Mar 2026
Hieronta 45 min · Mauno L.
5.0
Erittäin hyvä ja asiantunteva hierontakokemus.
Villielo
Kiitos, kiva kuulla. 😊
Teija
24 Mar 2026
Kasviväri · Sari A.
5.0
Todellakin 10 arvoista! 🥰
Villielo
Ohhoh! 😮 Kiitos Teija! 🥰
JOUKO
18 Mar 2026
Hieronta 60 min · Mauno L.
5.0
Hyvää hierontaa keholle.
Villielo
Kiitos!
Kaija
5 Mar 2026
Women's Cut · Sari A.
5.0
Palvelu oli asiantuntevaa, mukavaa ja miellyttävää.
Villielo
Kiitos, kiva kuulla! 🥰
Heini
3 Mar 2026
Intialainen päänhieronta · Sari A.
5.0
Palvelun sisältö oli kuvauksen mukainen, varaaminen oli helppoa, aikataulu piti ja ympäristö oli miellyttävä, sopiva rentouttavaan hoitoon.
Villielo
Kiitos, kiva kuulla! 🥰
Marja
21 Feb 2026
Kasviväri · Sari A.
5.0
Hiukset kasvivärjättiin ja leikattiin. Olen jälleen kerran niin tyytyväinen sekä väriin että leikkaukseen. Kiitos Sari!❤️
Villielo
Kiitos Marja, ihana kuulla! 🥰
Ulla
9 Feb 2026
Kasviväri · Sari A.
5.0
Taas oli asiantunteva ja ystävällinen palvelu. Sarin luona on aina niin kiva käydä, on kotoinen olo ja aina jotenkin saa virtaa lisää. On energinen olo kun sieltä lähtee.
Villielo
Kiitos Ulla, ihana kuulla! 🥰
Päivi
31 Jan 2026
Värianalyysi (sisältää väriviuhkan, 12 viuhkan järjestelmä) · Sari A.
5.0
Nyt on värimysteeri ratkaistu ja vaatevalinnat helpottuu :) Kiitos Sari!!
Villielo
Kiitos Päivi, kiva kun kävit! 🥰