TUULOSEN HYVINVOINTIKESKUS/HIUSSTUDIO

Services
Women's Cut
Cut or trim of long hair. Wash and blow-dry included.
45 min / 36,00€
Parturileikkaus
Lyhyiden hiusten leikkaus. Ei sisällä pesua.
30 min / 28,00€
Siistimisleikkaus
Lyhyiden hiusten rajojen siistiminen. Ei sisällä pesua.
30 min / 22,00€
Buzz Cut
Buzz cut. Same length for the whole head.
15 min / 15,00€
Latvojen tasaus
30 min / 27,00€
Team
Heidi
Jenna
Map
TUULOSENTIE 1, 14810 Tuulos
Reviews
4.9
233 reviews
Sari
8 Dec 2025
Highlights & Cut · Heidi
4.0
Leikkaus oli juuri sellainen kun toivoinkin.Raidat pikku pettymys.
Anne
28 Nov 2025
Women's Cut · Heidi
4.0
Hyvä ja ammattitaitoinen palvelu
Tuula
19 Nov 2025
Highlights & Cut · Heidi
4.0
Aika oli helppo varata netistä. Kampaaja ystävällinen. Lopputulos hyvä
Elisa
10 Nov 2025
Root Color & Cut · Jenna
5.0
Kiitos mukavasta ja ammattimaisesta värjäyksestä ja leikkauksesta!
Panu
4 Nov 2025
Parturileikkaus · Jenna
5.0
Erittäin hyvä lopputulos, palvelu ystävällistä ja asiantuntevaa, vahva suositus!
Anmari
30 Oct 2025
Eyebrow Shape and Tint · Jenna
5.0
Käyn noin viiden viikon välein kulmien värjäyksessä Jennalla. Lopputulos on aina kaunis ja toivomani kaltainen. Suosittelen!
Anja
14 Oct 2025
Highlights & Cut · Heidi
5.0
Hiukset saivat uutta eloa ja asiakaspalvelu mitä parasta!
Päivi
8 Oct 2025
Women's Cut · Heidi
5.0
Aina yhtä sujuvaa ja iloista! Lopputulos on juuri se mitä pitääkin!!🫡
Pirkko Irmeli
4 Oct 2025
Women's Cut · Heidi
5.0
Palvelu oli ystävällistä ammatti osaamista ja asiakaslähtöistä
Markku
23 Sept 2025
Buzz Cut · Jenna
5.0
Homma hoitui tyylikkäästi
Mari
17 Sept 2025
Väri ja leikkaus · Heidi
5.0
Hyvää, lämminhenkistä ja asiantuntevaa palvelua.
Hanna
15 Sept 2025
Väri ja leikkaus · Heidi
5.0
Aina loistava palvelu! Luottokampaaja
Svetlana
11 Sept 2025
Root Color & Cut · Heidi
5.0
Kiitos paljon palvelusta 👍🤩👍
Ville
4 Sept 2025
Parturileikkaus · Jenna
5.0
Jenna on erinomainen leikkaaja. Iloinen ja mukava ilmapiiri aina.💎 🙂👍
Maria
4 Sept 2025
Women's Cut · Jenna
5.0
Ehdottomasti nopein parturi missä olen koskaan käynyt ja erittäin tyytyväinen lopputulokseen!