StudioArcticStyle

Services
Hiustenleikkaus max 30min
30 min / 37,00€
Hiustenleikkaus max 60min
60 min / 49,00€
Mallinmuutosleikkaus
75 min / 56,00€
Lasten hiustenleikkaus 0-7v
30 min / 29,00€
Otsahiusten leikkaus
15 min / 19,00€
Team
Heli
Anni
Emma
Milja U.
Johanna R.
Map
Pulkamontie 1, 96900 Rovaniemi
Reviews
4.9
519 reviews
Minna
14 Jun 2026
Raidoitus/Vaalennuspalvelu 5 ja Hiustenleikkaus (210min) · Johanna R.
5.0
Ihana väri saatiin aikaiseksi 🙂 Kiitos paljon!
StudioArcticStyle
Ihana kuulla Minna ja kiitos palautteestasi :)
Nina
12 Jun 2026
Föönikampaus, sisältää pesun · Emma
5.0
Kiitos taas! Juhlatukka on ihana!
StudioArcticStyle
Ihana kuulla Nina ja kiitos palautteestasi :)
Riitta
8 Jun 2026
Hiustenleikkaus max 60min · Emma
5.0
Mummo sai hienon leikkauksen ja ystävällisen palvelun Kiitos Emma! 🌸
StudioArcticStyle
Kiitos Riitta ihanasta palautteestasi ja mukavaa kesää :)
Virve
31 May 2026
Värjäys · Johanna R.
5.0
Erittäin tyytyväinen, palaan uudelleen!
StudioArcticStyle
Ihana kuulla Virve ja kiitos palautteestasi 🙂
Juha
27 May 2026
Hiustenleikkaus max 30min · Anni
4.0
Ajanvaraus hoitui hienosti ja aikataulu samoin.
StudioArcticStyle
Mukava kuulla Juha ja kiitos palautteestasi :)
Juha
25 May 2026
Permanentti ja Hiustenleikkaus · Anni
5.0
Kaikin puolin loistavaa ja osaavaa palvelua.
StudioArcticStyle
Kiitos Juha mukavasta palutteestasi ja hyvää kesää :)
Kauko
22 May 2026
Koneajo · Johanna R.
5.0
Hyvä lopputulos
StudioArcticStyle
Kiitos Kauko ja hyvää kesää sinulle :)
Helena
20 May 2026
Hiustenleikkaus max 60min · Sanna
5.0
Kiitos Sanna!
StudioArcticStyle
Ole hyvä Helena ja ihanaa kesän alkua :)
Johanna
19 May 2026
Hiustenleikkaus max 30min · Johanna R.
5.0
Mukava kampaaja ja ihana lopputulos!
StudioArcticStyle
Ihana kuulla Johanna ja kiitos palautteestasi :)
Jasmine
19 May 2026
Raidoitus/Vaalennuspalvelu 5, ilman hiustenleikkausta (180min) · Milja U.
5.0
Ihanat hiukset tuli
StudioArcticStyle
Ihana kuulla Jasmine ja kiitos palautteestasi :)
Silja
15 May 2026
Hiustenleikkaus max 60min · Milja U.
5.0
Kiitos Miljalle! Sain hyvän leikkauksen hiuksiini sellaisen,kun halusin.
StudioArcticStyle
Mukava kuulla Silja :) ja ihanaa kesän odotusta.
Seppo
8 May 2026
Hiustenleikkaus max 15min · Sanna
5.0
Lukee asiakasta hyvin.
StudioArcticStyle
Kiitos palautteestasi Seppo ja mukavaa kesän odotusta :)
Elina
7 May 2026
Lasten hiustenleikkaus 0-7v · Emma
5.0
Konsta 3v tykkää käydä jo tutuksi tulleella kampaajalla ☺️
StudioArcticStyle
Ihana kuulla Elina ja hyvää Äitienpäivää :)
Henna Carita
5 May 2026
Raidoitus/Vaalennuspalvelu 2 ja Hiustenleikkaus (150min) · Anni
5.0
Ihana asiakaspalvelu ja loistava lopputulos!
StudioArcticStyle
Kiitos Henna ihanasta palautteestasi ja mukavaa kesän odotusta :)
Sirkka
5 May 2026
Hiustenleikkaus max 30min · Emma
4.0
Ystävällinen palvelu ja hyvä leikkaus.
StudioArcticStyle
Mukava kuulla Sirkka ja ihanaa kesän odotusta :)