Studio Paradise

Studio Paradise

Services

See all services

Team

Krista K.

Milla P.

Map

Saimaantie 8, 54100 Lappeenranta

Reviews

5.0

89 reviews

Sanni

17 Jun 2026

Vaalennuspalvelu + leikkaus · Krista K.

5.0

Krista onnistui taas erinomaisesti toteuttamaan toiveet. Lopputulos on todella hyvä 🩷

Viljami

29 May 2026

Barber Cut · Krista K.

5.0

Mukava palvelu sekä siisti lopputulos

Ninni

8 Apr 2026

Monivärjäys + leikkaus · Krista K.

5.0

Tiina

30 Jan 2026

Puuterikulmien vuosivahvistus · Mira K.

5.0

Olen todella tyytyväinen. Hyvää palvelua ammattitaidolla!

Anneli

15 Jan 2026

Monivärjäys + leikkaus · Julia L.

4.0

Olen tyytyväinen opiskelijan suorittamaan työhön, ammattitaitoa karttuu töitä tekemällä Kiitos!

Ninni

5 Jan 2026

Lasten hiustenleikkaus alle 10v. · Krista K.

5.0

Lapsen hiustenleikkaus sujui jouhevasti ja lopputuloksena tyylikäs nuori mies 🥰 Krista huomioi kivasti lasta. Kiitos taas!

Sirkku

19 Dec 2025

SYSTEM 4 Oil Cure · Julia L.

4.0

Kivan tuntuinen hoito.pesupaikalla kampaaja kyseli veden sopivuutta ja muutenkin jutteli mukavasti.pään hieronta kevyt.

Kuha

17 Dec 2025

SYSTEM 4 Oil Cure · Julia L.

5.0

Ihana hemmotteluhetki työpäivän jälkeen😍

Nina

3 Nov 2025

New Hairstyle · Krista K.

4.0

Ajan sai helposti tilattua netistä ja nopealla aikataululla sai ajan. Palvelu oli ystävällistä ja työn jälki hyvää.

Päivi

24 Oct 2025

Yhden kynnen korjaus · Mira K.

5.0

Kiitos Mira.. taas niin hyvää työtä! Sinä ja kauniit kynnet tuottavat paljon mielihyvää!

Jenni

16 Oct 2025

Tyviväri + leikkaus (paksut hiukset) · Krista K.

5.0

Loistavaa asiakaspalvelua ja rentoa meininkiä! Tukasta tuli just semmonen kun piti 🥰

Elina

14 Oct 2025

5.0

Tietää aina mitä asiakas haluaa värin suhteen,hyvä palvelu

Katri Matilda

30 Sept 2025

Tyviväri + leikkaus (paksut hiukset) · Krista K.

5.0

Super hyvä tuli, kiitos! 🤩👌❤️

Ninni

26 Sept 2025

Tyvivaalennus+leikkaus · Krista K.

5.0

Krista on hyvä kohtaamaan asiakkaita ja työn jälki on aina hyvä!

Emmi

20 Sept 2025

Women's Cut · Krista K.

5.0

Aivan huipputyyppi ja tiesi tasan mitä tekee, vaikka ite olin sössinyt oman pään! Sain just sellaiset hiukset mitä halusin 💗 Kiitos, olet erittäin taitava ja aivan ihana tyyppi!

Closed today