Studio Milight

Services
Raitapaketti
Sisältää sävytyksen ja leikkauksen.
150 min / 150,00€
Moniväri ja leikkaus
Valitse lisäpalveluista sävytys jos tehdään myös raitaa/vaalennusta.
135 min / 135,00€
Väri ja leikkaus
Värjäys yhdellä värillä ja leikkaus.
120 min / 130,00€
Tyviväri ja leikkaus
Tyviväri (max. 3cm) ja leikkaus. Ei koske esivaalennusta vaativia värjäyksiä.
120 min / 129,00€
Team
Mira
Netta
Map
Lahelantie 280, 04330 Lahela
Reviews
5.0
216 reviews
Heidi
17 Jun 2026
Women's Cut · Netta
5.0
Aina yhtä hyvää palvelua 🥰
Anette
9 Jun 2026
New Hairstyle · Mira
5.0
Kiitos Mira. Ihanaa et oon löytäny sut ja tän kampaamon. En vaihtais. Aina on niin kiva kotoinen oli ja saa huippu käsittelyn. Ihanaa kesää, nähdään taas❤️ -Anette
Anne
27 May 2026
Women's Cut · Mira
5.0
Mukava ystävällinen palvelu
Paula
22 May 2026
Women's Cut · Mira
5.0
Kun menet sisään kampaamoon ja sinulla on pieni häivähdys mielessä, siitä mitä haluaisit tehtävän. Kun tulet ulos kampaamosta, se häivähdys on muuttunut todeksi monin kerroin. Kiitos taas.
Elina
20 May 2026
Raitapaketti · Mira
5.0
Aina hyvä ja iloinen palvelu! Ihana raidoitettu kesätukka!
Kaj
7 May 2026
Barber Cut · Netta
5.0
Tutun aina luotettava ammattitaitoinen työ kuntelee asiakasta jatoteuttaa toiveet. Täyden 10 työ
Tuuli
4 May 2026
Women's Cut · Netta
5.0
Kiitos taas Hyvästä Työstä ja palvelusta! Hyvää Kevättä!
Terttu
30 Mar 2026
Women's Cut · Mira
5.0
Tykkäsin, ammattitaitoista, ystävällistä palvelua.
Antti
10 Mar 2026
Barber Cut · Netta
5.0
Kiitos Netta. Huippu palvelua kuten aina😊🫶
Marika
26 Feb 2026
Root Color & Cut · Mira
5.0
Mira osaa
Janika
25 Feb 2026
Raitapaketti · Mira
5.0
Jälleen kerran upea lopputulos 🌟
Tuire
18 Feb 2026
Raitapaketti · Netta
5.0
Loistavaa, kuten aina!
Piia
7 Feb 2026
Color & Cut · Netta
5.0
Aina niin ihana palvelu ja täydellinen lopputulos
Kaj
26 Jan 2026
Barber Cut · Netta
5.0
Palvelu oli yhtähyvää kuin ennen homma hoitui ilman että tarvitsi dehdä mitään.Homma. hoitui muitta mutkitta.Lopputulos mainio.
Venla
20 Jan 2026
Raitapaketti · Mira
5.0
Olipa erittäin piristävä käynti ja hiuksista tuli just sellaiset kuin toivoin! Kiitos <3