Parturi-kampaamo/kauneushoitola Jaspis

Parturi-kampaamo/kauneushoitola Jaspis

Services

Women's Cut

Cut or trim of long hair. Wash and blow-dry included.

75 min / 69,00€

Kampaamoleikkaus ilman pesua

Hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus. (Palvelu ei sisällä pesua, tulethan puhtailla hiuksilla, joissa ei ole muotoilutuotteita)

60 min / 58,00€

New Hairstyle

Hair cut into a significantly different model. E.g. from long hair into a bob cut. Wash, blow-dry, and consultation included.

90 min / 80,00€

Pitkien hiusten tasausleikkaus

Pitkiä hiuksia tasataan samaan malliin, lyhennetään max. 5 cm. (Palvelu ei sisällä pesua)

45 min / 43,00€

Mallinmuutosleikkaus parturipalveluna

Hiustenleikkaus uuteen malliin. Pesu sisältyy palveluun.

60 min / 52,00€

See all services

About

Olemme Mankkaan ostoskeskuksessa toimiva Hyvän ilman parturi-kampaamo

Sydämen asiamme on luoda sinulle yksilöllinen oma tyylisi ja tarjota mahdollisimman miellyttävä palvelukokemus

Käytämme kotimaisia, hajusteettomia tuotteita sekä luonnonkosmetiikkaa, jolloin kykenemme vastaamaan kaikkien asiakkaidemme tarpeisiin parhaalla mahdollisella tuloksella turvallisesti ja mahdollisimman pienellä ympäristökuormituksella.

Palvelemme joustavasti maanantaista lauantaihin sopimuksen mukaan ja saat varattua aikasi kätevästi sähköisestä ajanavarauksestamme tai puhelimitse! 

Tervetuloa !

Opening hours

Monday

Closed

Tuesday

Closed

Wednesday

Closed

Thursday

Closed

Friday

Closed

Saturday

Closed

Sunday

Closed

Team

Sari, (olen kesälomalla: 26.6.-6.7. ja 22.7.-7.8)

Marica (Lomalla vko 31-32)

Oona (lomalla vko 26,28,29)

Iida P

Anna (lomalla 8.7.-28.7.)

Map

Mankkaantie 2-4, 02180 Espoo

Reviews

5.0

350 reviews

Riitta

18 Jun 2026

Women's Cut · Anna (lomalla 8.7.-28.7.)

5.0

Anna leikkasi täydellisen polkan.

Mia

18 Jun 2026

Raidoitus,-tai vaalennusvärjäyspaketti · Sari, (olen kesälomalla: 26.6.-6.7. ja 22.7.-7.8)

5.0

Aina yhtä hyvä ja ystävällinen palvelu !

Laura

16 Jun 2026

Lasten hiustenleikkaus · Anna (lomalla 8.7.-28.7.)

5.0

Anna leikkaa lapseni hiukset juuri hänen toivomallaan tavalla. Hänestä on tullut lapseni luottoparturi ja ehdoton suosikki. Annan rauhallisuus ja kivat jutustelut tekevät parturikäynnistä aina turvallisen ja miellyttävän kokemuksen lapselle.

Anne

8 Jun 2026

Pitkien hiusten tasausleikkaus · Anna (lomalla 8.7.-28.7.)

5.0

Annan ammattitaitoisissa käsissä syntyi hyvä lopputulos!

Anneli

7 Jun 2026

Juhlakampaus · Sari, (olen kesälomalla: 26.6.-6.7. ja 22.7.-7.8)

5.0

Kiitos aivan ihanasta ja lämpimästä palvelusta. Olet huikea ammattilainen, taioit kauniin kampauksen tärkeään päivääni. Kampaus kesti koko hääpäivän todella hyvin. Iso suositus❤️

Marja

6 Jun 2026

5.0

Erittäin onnellinen ”uudesta” väristä, leikkauksesta ja ystävällisyydestä!!! Aina helppo tulla uudelleen, jos vain löytyy aika!! Huimasti löytyy joustoa ja palvelua, kiitos!!! Viehättävä, lempeä ympäristö!!

Mika

4 Jun 2026

Parturileikkaus · Anna (lomalla 8.7.-28.7.)

5.0

Anna tekee työtään ammattilaisen ottein.

Hra

19 May 2026

Parturileikkaus · Sari, (olen kesälomalla: 26.6.-6.7. ja 22.7.-7.8)

5.0

Taas kerran täyden kympi, viiden tähden, palvelu ... sain mitä halusin , osaavasti ja ajallaan - KIITOS Sari

Mari

8 May 2026

Kampaamoleikkaus ilman pesua · Oona (lomalla vko 26,28,29)

5.0

Hyvää palvelua, kiitos Oona taas😊

Arja

7 May 2026

5.0

Kiitos Marika!

Riitta

28 Apr 2026

Women's Cut · Anna (lomalla 8.7.-28.7.)

5.0

Anna on upea ammattilainen!

Helli

14 Apr 2026

Kulmien värjäys ja siistiminen · Anna (lomalla 8.7.-28.7.)

5.0

Tuli ihanat kulmat ja palvelu oli erinomaista :-)

Eija

3 Apr 2026

Women's Cut · Oona (lomalla vko 26,28,29)

5.0

Oona, jälleen iloinen tapaaminen, taivaallisen rentouttava pään hieronta hiusten pesun lopuksi. Hiusten leikkauskin meni nappiin. Kampaamossa raikas ilma ilman hajusteita. Arvostan.

Pirkko

31 Mar 2026

Hiusten värikäsittelypaketti · Sari, (olen kesälomalla: 26.6.-6.7. ja 22.7.-7.8)

5.0

Hyvä kampaamo, jossa hyvä palvelu

Nelli

30 Mar 2026

Women's Cut · Anna (lomalla 8.7.-28.7.)

5.0

Leikkauksesta tuli nätti, ja lopputulos oli föönauksenkin jälkeen kiva ja luonteva. Yleensä tuntuu että kampaajat tekevät mummomaisen viimeistelyn, ja tukka näyttää omalta vasta seuraavana päivänä suihkun jälkeen. Tällä tukalla pystyin kuitenkin hyvin menemään ihmisten ilmoille. Kampaaja otti hyvin huomioon toiveeni ja yliherkkyyteni.

Closed today