Parturi-kampaamo/kauneushoitola Jaspis

Services
Women's Cut
Cut or trim of long hair. Wash and blow-dry included.
75 min / 69,00€
Kampaamoleikkaus ilman pesua
Hiusten siistiminen tai samaan malliin leikkaus. (Palvelu ei sisällä pesua, tulethan puhtailla hiuksilla, joissa ei ole muotoilutuotteita)
60 min / 58,00€
New Hairstyle
Hair cut into a significantly different model. E.g. from long hair into a bob cut. Wash, blow-dry, and consultation included.
90 min / 80,00€
Pitkien hiusten tasausleikkaus
Pitkiä hiuksia tasataan samaan malliin, lyhennetään max. 5 cm. (Palvelu ei sisällä pesua)
45 min / 43,00€
Mallinmuutosleikkaus parturipalveluna
Hiustenleikkaus uuteen malliin. Pesu sisältyy palveluun.
60 min / 52,00€
About
Olemme Mankkaan ostoskeskuksessa toimiva Hyvän ilman parturi-kampaamo
Sydämen asiamme on luoda sinulle yksilöllinen oma tyylisi ja tarjota mahdollisimman miellyttävä palvelukokemus
Käytämme kotimaisia, hajusteettomia tuotteita sekä luonnonkosmetiikkaa, jolloin kykenemme vastaamaan kaikkien asiakkaidemme tarpeisiin parhaalla mahdollisella tuloksella turvallisesti ja mahdollisimman pienellä ympäristökuormituksella.
Palvelemme joustavasti maanantaista lauantaihin sopimuksen mukaan ja saat varattua aikasi kätevästi sähköisestä ajanavarauksestamme tai puhelimitse!
Tervetuloa !
Opening hours
Monday
Closed
Tuesday
Closed
Wednesday
Closed
Thursday
Closed
Friday
Closed
Saturday
Closed
Sunday
Closed
Team
Sari, (olen kesälomalla: 26.6.-6.7. ja 22.7.-7.8)
Marica (Lomalla vko 31-32)
Oona (lomalla vko 26,28,29)
Iida P
Anna (lomalla 8.7.-28.7.)
Map
Mankkaantie 2-4, 02180 Espoo
Reviews
5.0
350 reviews
Riitta
18 Jun 2026
Women's Cut · Anna (lomalla 8.7.-28.7.)
5.0
Anna leikkasi täydellisen polkan.
Mia
18 Jun 2026
Raidoitus,-tai vaalennusvärjäyspaketti · Sari, (olen kesälomalla: 26.6.-6.7. ja 22.7.-7.8)
5.0
Aina yhtä hyvä ja ystävällinen palvelu !
Laura
16 Jun 2026
Lasten hiustenleikkaus · Anna (lomalla 8.7.-28.7.)
5.0
Anna leikkaa lapseni hiukset juuri hänen toivomallaan tavalla. Hänestä on tullut lapseni luottoparturi ja ehdoton suosikki. Annan rauhallisuus ja kivat jutustelut tekevät parturikäynnistä aina turvallisen ja miellyttävän kokemuksen lapselle.
Anne
8 Jun 2026
Pitkien hiusten tasausleikkaus · Anna (lomalla 8.7.-28.7.)
5.0
Annan ammattitaitoisissa käsissä syntyi hyvä lopputulos!
Anneli
7 Jun 2026
Juhlakampaus · Sari, (olen kesälomalla: 26.6.-6.7. ja 22.7.-7.8)
5.0
Kiitos aivan ihanasta ja lämpimästä palvelusta. Olet huikea ammattilainen, taioit kauniin kampauksen tärkeään päivääni. Kampaus kesti koko hääpäivän todella hyvin. Iso suositus❤️
Marja
6 Jun 2026
5.0
Erittäin onnellinen ”uudesta” väristä, leikkauksesta ja ystävällisyydestä!!! Aina helppo tulla uudelleen, jos vain löytyy aika!! Huimasti löytyy joustoa ja palvelua, kiitos!!! Viehättävä, lempeä ympäristö!!
Mika
4 Jun 2026
Parturileikkaus · Anna (lomalla 8.7.-28.7.)
5.0
Anna tekee työtään ammattilaisen ottein.
Hra
19 May 2026
Parturileikkaus · Sari, (olen kesälomalla: 26.6.-6.7. ja 22.7.-7.8)
5.0
Taas kerran täyden kympi, viiden tähden, palvelu ... sain mitä halusin , osaavasti ja ajallaan - KIITOS Sari
Mari
8 May 2026
Kampaamoleikkaus ilman pesua · Oona (lomalla vko 26,28,29)
5.0
Hyvää palvelua, kiitos Oona taas😊
Arja
7 May 2026
5.0
Kiitos Marika!
Riitta
28 Apr 2026
Women's Cut · Anna (lomalla 8.7.-28.7.)
5.0
Anna on upea ammattilainen!
Helli
14 Apr 2026
Kulmien värjäys ja siistiminen · Anna (lomalla 8.7.-28.7.)
5.0
Tuli ihanat kulmat ja palvelu oli erinomaista :-)
Eija
3 Apr 2026
Women's Cut · Oona (lomalla vko 26,28,29)
5.0
Oona, jälleen iloinen tapaaminen, taivaallisen rentouttava pään hieronta hiusten pesun lopuksi. Hiusten leikkauskin meni nappiin. Kampaamossa raikas ilma ilman hajusteita. Arvostan.
Pirkko
31 Mar 2026
Hiusten värikäsittelypaketti · Sari, (olen kesälomalla: 26.6.-6.7. ja 22.7.-7.8)
5.0
Hyvä kampaamo, jossa hyvä palvelu
Nelli
30 Mar 2026
Women's Cut · Anna (lomalla 8.7.-28.7.)
5.0
Leikkauksesta tuli nätti, ja lopputulos oli föönauksenkin jälkeen kiva ja luonteva. Yleensä tuntuu että kampaajat tekevät mummomaisen viimeistelyn, ja tukka näyttää omalta vasta seuraavana päivänä suihkun jälkeen. Tällä tukalla pystyin kuitenkin hyvin menemään ihmisten ilmoille. Kampaaja otti hyvin huomioon toiveeni ja yliherkkyyteni.