Parturi-Kampaamo Jämsä

Services
Barber Cut
Cut or trim of short hair. Wash and blow-dry included.
30 min / 34,00€
Women's Cut
Cut or trim of long hair. Wash and blow-dry included.
45 min / 49,00€
New Hairstyle
Hair cut into a significantly different model. E.g. from long hair into a bob cut. Wash, blow-dry, and consultation included.
60 min / 64,00€
Koneajo
Hiusten ajo kokonaan koneella.
15 min / 20,00€
Bang Trim
Cutting or trimming of existing bangs.
15 min / 15,00€
Team
Jenni T.
Map
Keskuskatu 10-12, 42100 Jämsä
Reviews
5.0
549 reviews
Wilma
15 Jun 2026
Women's Cut · Jenni T.
5.0
Ihanat hiukset ja ihana Jenni🤗🫶🏻 Iso suositus!
Marja Leena
11 Jun 2026
Women's Cut · Jenni T.
5.0
Olen hyvin tyytyväinen , palvelu erinomaista,, osaava parturi paras
sinikka
8 Jun 2026
Women's Cut · Jenni T.
4.0
Hienoa ja ammatti taitoista palvelua
Pirkko
29 May 2026
Women's Cut · Jenni T.
5.0
Tehokas, nopea, toteutti asiakkaan toiveen täydellisesti. Ammattitaito näkyy käsittelyissä ja leikkauksessa. Niin hyvä, että varasin heti seuraavankin ajan!
Minna
28 May 2026
Hiusten värjäys ja leikkaus · Jenni T.
5.0
Ihana Jenni ja hyvä palvelu. Täydellinen väri ja kampaus ❤️
Sirkka
27 May 2026
Women's Cut · Jenni T.
5.0
Ammattitaitoista ja muutenkin hyvää palvelua.
Kirsi
13 May 2026
Women's Cut · Jenni T.
5.0
Erinomainen palvelu!
Marja
11 May 2026
Women's Cut · Jenni T.
4.0
Sijainti erinomainen, aikataulupiti, hoito hoitui mukavia jutellen.
Esa
21 Apr 2026
Barber Cut · Jenni T.
5.0
Erittäin ammattitaitoinen parturi, teki juuri niin kuin halusinkin
Anne
17 Apr 2026
Women's Cut · Jenni T.
5.0
Erinomainen leikkaus ja mukava tunnelma. Tyytyväisenä on mukava astua ulos kampaamosta!
Jutta
9 Apr 2026
Lasten hiustenleikkaus · Jenni T.
5.0
Iso suositus! Jenni on mahtava <3
Heidi
1 Apr 2026
Hiusten värjäys ja leikkaus · Jenni T.
5.0
Hyvä väri ja ystävällinen palvelu😊
Tarja
27 Mar 2026
Barber Cut · Jenni T.
4.0
Loistava
Marja
18 Mar 2026
Women's Cut · Jenni T.
5.0
Kampaamo oli siisti ja palvelu hyvä. Suosittelen 🙂
Tuula
16 Mar 2026
Hiusten värjäys ja leikkaus · Jenni T.
5.0
Sain uuden värisävyn ja uuden muotoilun otsikseen.Olen hyvin tyytyväinen lopputulokseen.Kiitos Jenni. Terv.Tuula